Nou vertel het maar, waar komt dit vandaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
Jawel!![]()
![]()
Ik heb er iig zin in![]()
Bekend is dat het interactief is en op TV komt.
Meer info volgt later...
Uit betrouwbare bron, ik geloof hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ik ook wel, al een tijd geledenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat het klopt, ik heb er wel zin an!
You wishquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat het klopt, ik heb er wel zin an!
Doe es ff niet zo moeilijk. Hup in de openheid ermeequote:
Meer weet ik ook niet, ik probeer hem nog wel ff uit te horenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe es ff niet zo moeilijk. Hup in de openheid ermee
Hij zegt ook dat het op zender komt dus ja.....?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:04 schreef Disana het volgende:
Nou heeft Bram natuurlijk al eens vaker iets beloofd, bedenk ik me weer. Maar 13 weken klinkt al wel concreet.
Betekent dat dat het op de tv komt? We kunnen toch wel streamen hè? Zonder stream hoeft het voor mij nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat het op zender komt dus ja.....?
Ik ga er wel vanuitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Betekent dat dat het op de tv komt? We kunnen toch wel streamen hè? Zonder stream hoeft het voor mij niet
Ik zeg mijn sollicitatie gesprek afquote:
Komt er eindelijk weer wat leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezellig, streamen bij jou als vanouds. Dat lijkt me wel wat
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg mijn sollicitatie gesprek af
Ook dat. En het mag best stuntelig zijn zoals De Bunker. Als het maar niet zo pretentieus is als dat waardeloze SS.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt er eindelijk weer wat leven in de brouwerij
Ik zag dat "de bunker" niet meer bestaat, RIPquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:04 schreef Disana het volgende:
Nou heeft Bram natuurlijk al eens vaker iets beloofd, bedenk ik me weer. Maar 13 weken klinkt al wel concreet.
Precies, ik heb er zin an. SST was echt vreselijk, maar we volgden het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:14 schreef Disana het volgende:
Ook dat. En het mag best stuntelig zijn zoals De Bunker. Als het maar niet zo pretentieus is als dat waardeloze SS.
Is het pand gesloopt? Jemig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zag dat "de bunker" niet meer bestaat, RIP
Dus het zal wel geen De Bunker 2 worden
Johan poste een foto met de sloop![]()
Ik vond het niet om aan te zien. Doe mij maar iets dat minder kost maar wel authentieker is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, ik heb er zin an. SST was echt vreselijk, maar we volgden het wel.
En dan hopelijk GRATIS streamsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Betekent dat dat het op de tv komt? We kunnen toch wel streamen hè? Zonder stream hoeft het voor mij niet
Johan Vlemmix -quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het pand gesloopt? Jemig.
Nou we zullen zien, gelukkig zijn er voor die tijd ook nog leuke dingen zoals The Ultimate Dance Battle dat binnenkort weer begint.
Arme Alsido? Die heeft zowat eigenhandig het hele project gesloopt. Oké, met een beetje hulp van Liesbeth.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Johan Vlemmix -
Heel raar om je televisiestudio te slopen waar je met zoveel mensen zo hard aan gewerkt hebt .het is helaas niet anders
[ afbeelding ]
Arme Alsido![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, ik heb er zin an. SST was echt vreselijk, maar we volgden het wel.
Gokje?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
Jawel!![]()
![]()
Ik heb er iig zin in![]()
Bekend is dat het interactief is en op TV komt.
Meer info volgt later...
Broer van Claire Recourt, ex van Huub DGK, ex van Eline, zus van Dido BB, nieuwe vriend van Kelly Bax, zus van Dennis DGK. Snappie?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Broer van Claire Recourt, ex van Huub DGK, ex van Eline, zus van Dido BB, nieuwe vriend van Kelly Bax, zus van Dennis DGK. Snappie?
Pietermans!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik wil ik ook wel weer naar Copycat in 't brabantse.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |