quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef BluesRebel het volgende:
Wil een andere rom op mijn HTC One X zetten vanwege het accugebruik. Twee vragen:
1. Hoe back ik mijn originele ROM up (boot, kernel enzo)?
2. Kan ik zonder problemen Renovate erop zetten of moet ik ergens op letten? Werken al die roms van de HOX op elke (internationale versie) HOX?
enquote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1. Eerst rooten, dan TWRP recovery erop zetten, en daarmee backup je je originele ROM.
2. Er moet echt International of Tegra3 in de titel op XDA erbij staan, geen ATT of zo.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik moet 15/20 keer per dag ik de pincode van de sim weer opnieuw moet ingeven van mijn HTC Zo irritant is dat zeg... Ik ga aankomende week maar langs de Vodafone winkel, want het zal wel aan de simkaart liggen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Denk juist dat het probleem bij de simkaartlezer zit, haal de simkaart er eens uit en kijk of dat plastic houdertje nog goed in je One X gaat. Waarschijnlijk zit die nu niet goed waardoor het contact steeds verbreekt en je weer je pincode moet invoeren om hem te unlocken.
Als dat het niet is, lijkt het me een defect in de lezer.
Die van mij gaat automatisch op USB debugging, instellingen veranderen heeft geen effectquote:Op zondag 10 februari 2013 17:21 schreef christiman het volgende:
Hi,
Als ik mijn HOX aansluit op mijn pc, dan verbindt ie niet automatisch met de sync manager. Ik kan sinds de update naar 4.1.1 ook niet meer vinden waar ik mijn instellingen bij aansluiten op de pc kan wijzigen.
Help, someone?
Haha ik heb nu USB debugging aangezet en nu doet ie het wel. Bedankt :-)!quote:Op zondag 10 februari 2013 17:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die van mij gaat automatisch op USB debugging, instellingen veranderen heeft geen effect
Tot zover HTC afkraken. Is er een Samsung toestel of een Sony toestel met Android aan boord die je wel mooi vindt?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef President. het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het echt een doel van HTC om hun smartphones zo lelijk mogelijk te maken?
Ik heb op de HTC 8X na serieus nog nooit een HTC smartphone gezien die ik mooi vind en daar zijn veel mensen het mee eens, vandaar ook het enigzins nerdy imago van HTC.
Hoogglanzende cheapy look van Samsungquote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef President. het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het echt een doel van HTC om hun smartphones zo lelijk mogelijk te maken?
Ik heb op de HTC 8X na serieus nog nooit een HTC smartphone gezien die ik mooi vind en daar zijn veel mensen het mee eens, vandaar ook het enigzins nerdy imago van HTC.
Dat mag jij vinden, relatief gezien is maar een zeer klein deel van de wereldbevolking het met jou eens wat dit betreft. Ik ken zelf ook vrijwel niemand die een HTC smartphone koopt om het design, vaak zijn mensen die HTC smartphones kopen mensen die vrijwel enkel en alleen naar specificaties kijken, dat verklaart ook de relatief goede verkoopcijfers van HTC onder tweakers en andere nerds, een significant deel van de mensen die in een of beide van die groepen zitten heeft een bepaalde voorliefde voor HTC.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:03 schreef Ireyon het volgende:
De HTC One X is veruit het mooiste toestel wat in 2012 op de markt is gekomen
Bullshit, heeft te maken met het feit dat HTC ooit eens op Windows draaide en elke simpele levensvorm daar hun HTC-oordeel op na heeft gehouden. Dat zorgt ervoor dat mensen minder graag naar HTC overstappen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef President. het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, relatief gezien is maar een zeer klein deel van de wereldbevolking het met jou eens wat dit betreft. Ik ken zelf ook vrijwel niemand die een HTC smartphone koopt om het design, vaak zijn mensen die HTC smartphones kopen mensen die vrijwel enkel en alleen naar specificaties kijken, dat verklaart ook de relatief goede verkoopcijfers van HTC onder tweakers en andere nerds, een significant deel van de mensen die in een of beide van die groepen zitten heeft een bepaalde voorliefde voor HTC.
Ik vertel er echter wel bij dat ik persoonlijk de HTC One X wat de voorkant betreft best een mooi toestel vind maar de achterkant is wat design betreft niet bepaald aantrekkelijk te noemen naar mijn mening onder andere door de cameralens die uitsteekt en de HTC One X+ is zo mogelijk nog minder aantrekkelijk wat design betreft door de rode accenten. Ik vind het daarom ook niet kunnen dat de HTC One X+ wat camera betreft ondermaats presteert ondanks de cameralens die uitsteekt.
Wat HTC Windows Phone 8 smartphones betreft zijn de meningen over het algemeen een heel stuk positiever wat design betreft aangezien de HTC 8X en HTC 8S gewoon strakke smartphones zijn zonder rare en onnodige toevoegingen wat design betreft zoals cameralenzen die uitsteken of knikken in de onderkant van de toestellen zoals bijvoorbeeld de HTC Legend heeft of overdreven veel hardware knoppen zoals de HTC HD2 heeft, het enige dat mij nog echt stoort aan het design van de HTC 8X zijn de verhoudingen die naar mijn mening niet helemaal kloppen, het toestel is ontzettend langwerpig voor een smartphone wat door veel mensen niet alleen als niet mooi word beschouwd maar ook niet fijn is om met één hand te bedienen.
Er zijn tot nu toe geen Samsung smartphones gemaakt die ik me kan herinneren die naar mijn mening of een groot deel van de bevolking echt uitblinken qua design.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Tot zover HTC afkraken. Is er een Samsung toestel of een Sony toestel met Android aan boord die je wel mooi vindt?
Dat lijkt me sterk aangezien HTC niet de enige smartphonefabrikant is die in het verleden Windows Mobile smartphones heeft ontworpen, Sony Ericsson en Samsung hebben dat ook gedaan.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bullshit, heeft te maken met het feit dat HTC ooit eens op Windows draaide en elke simpele levensvorm daar hun HTC-oordeel op na heeft gehouden. Dat zorgt ervoor dat mensen minder graag naar HTC overstappen.
Datzelfde volk is vaak nog niet in contact geweest met Apple, en koopt het maar 'omdat iedereen het heeft'. Datzelfde geldt voor Samsung.
Tja maar niet geheel ontoevallig bevat dat kleine deel zo'n beetje alle relevante tech-reviewers. Lees anders de recensies in de OP eens, stuk voor stuk vol lof over het uiterlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef President. het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, relatief gezien is maar een zeer klein deel van de wereldbevolking het met jou eens wat dit betreft.
Ik probeer gewoon zo kritisch mogelijk te kijken naar dit soort dingen, iets dat mij niet zo vreemd lijkt aangezien smartphones over het algemeen relatief gezien niet heel erg goedkoop zijn voor een groot deel van de wereldbevolking en fabrikanten dus goed werk moeten afleveren.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:04 schreef Iemand91 het volgende:
@ President; waar heb je het moeilijk mee (lees: retorische vraag). Jij stelt in talloze topics dergelijke vragen (waarom dit?, waarom dat?, waarom zus?, waarom zo?), zo zit je te zeuren in het Nokia Lumia 920 topic, Apple-topics en nu hier).
Ga toch gewoon mooi verder in dit of dat topic en bespreek je problemen daar.
Ja, je noemt een paar prima punten (in al die topics bij elkaar), maar doe dat in 1 topic en ga niet iedereen lastig vallen met je gezeur en gefilosofeer. Voegt in die specifieke topics (zoals de Nokia 920 en dit HTC One X topic) niets toe namelijk.
Precies. Je bevestigd onbewust en waarschijnlijk zonder het te willen mijn punt.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja maar niet geheel ontoevallig bevat dat kleine deel zo'n beetje alle relevante tech-reviewers. Lees anders de recensies in de OP eens, stuk voor stuk vol lof over het uiterlijk. Ga lekker ergens anders een beetje bijdehand apart lopen doen zeg.
Ik heb hem ook, alleen kocht ik hem via Ebay en heb ik een witte uitvoering. Ik heb hem de afgelopen tijd niet gebruikt maar wel veelvuldig toen ik op het strand was enz. Ik ben er best tevreden over.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:22 schreef robertapeldoorn het volgende:
Iemand ervaring met dit soort accu packs:
http://dx.com/p/portable-(...)x-s720e-black-148154
Zit te twijfelen deze te kopen... 17 euro lijkt me prima prijs.
En als ik zo kijk, kan ik met die accu me telefoon minimaal 1x zo lang mee.
HTC one X accu heeft vermogen van 1800 mAh.
En de portable accu hoes heeft 3500 mAh.
Dus lijkt mij het kopen waard...
Hoeveel langer kon je er ongeveer mee rondlopen? Zit nu zonder extra betterij gemiddeld aan de 8 uur tot ik moet opladen... Vooral in de zomer met meer zon verwacht ik dat ik me batterij nog vaker moet opladen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, alleen kocht ik hem via Ebay en heb ik een witte uitvoering. Ik heb hem de afgelopen tijd niet gebruikt maar wel veelvuldig toen ik op het strand was enz. Ik ben er best tevreden over.
OMG, de mijne is al 8 uur van de stopcontact af. Heb nog 71% over. Hoe dan ook, die accuhoes laadt je HOX weer volledig op, ik ga nooit naar huis met een lege toestel iig. Geen idee of ik dan nog een keer kan volladen, ik hang sowieso hem aan de lader elke avond als ik weet dat ik hem de volgende dag nodig hebt, de HOX gaat s'avonds altijd aan de lader (duh).quote:Op maandag 11 februari 2013 16:29 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Hoeveel langer kon je er ongeveer mee rondlopen? Zit nu zonder extra betterij gemiddeld aan de 8 uur tot ik moet opladen... Vooral in de zomer met meer zon verwacht ik dat ik me batterij nog vaker moet opladen.
Mijne op dit moment (vandaag telefoon bizar weinig gebruikt en 3G uit want data besparen):quote:Op maandag 11 februari 2013 16:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
OMG, de mijne is al 8 uur van de stopcontact af. Heb nog 71% over. Hoe dan ook, die accuhoes laadt je HOX weer volledig op, ik ga nooit naar huis met een lege toestel iig. Geen idee of ik dan nog een keer kan volladen, ik hang sowieso hem aan de lader elke avond als ik weet dat ik hem de volgende dag nodig hebt, de HOX gaat s'avonds altijd aan de lader (duh).
https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.33.40.png
Ik lees net dat mijn accuhoes 2200mAh is. Dus niet helemaal hetzelfde als die van jou.
https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.39.55.jpg
Ik zet niks uit, heb Viper 3.3.6. met eveneens battery besparing aktief. Er wordt wel geclaimd dat andere kernels zuiniger zijn. Maar ik blijf ff lekker op stock tweaked kernel zitten.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Mijne op dit moment (vandaag telefoon bizar weinig gebruikt en 3G uit want data besparen):
https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.44.21.png
https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.44.33.png
Ik draai IceColdJelly met een batterij besparing kernel...
Ik heb gewoon JB 4.2.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zet niks uit, heb Viper 3.3.6. met eveneens battery besparing aktief. Er wordt wel geclaimd dat andere kernels zuiniger zijn. Maar ik blijf ff lekker op stock tweaked kernel zitten.
Let op, hij is gezakt van 71 naar 66, dus het is ook geen superzuinige rom maar zuinig zat voor mij, heb ff zitten whatsappen, fotos/screenshots gemaakt en wat dingen opgezocht.
https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.54.10.png
https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.54.26.png
Trouwens, die van jou lijkt wel ICS? Omdat het zo ontzettend anders uitziet bij jou?
Heb je dit gelezen?:quote:Op maandag 11 februari 2013 17:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik heb gewoon JB 4.2.
Vind die meldingen voor SMS'jes enzovoort handig bij 4.2.
Maar ik gebruik me telefoon echt nonstop. Haha iets te veel soms. Maar heb zojuist deze case besteld via ebay. Afwachten maar:
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item41708d7b8c
Trouwens, deze pagina is ook in het Nederlands beschikbaar: http://www.ebay.nl/itm/Br(...)&hash=item41708d7b8cquote:This seller is currently away until Feb 19, 2013. If you make a purchase, there may be a delay in processing your order.
Heb die kerel gelijk even bericht gestuurd over de kleur. Kreeg inderdaad bericht dat ze tm 15 februari afwezig zijn. Achja, geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Kloonhommel het volgende:
until Feb 19, 2013. If you make a purchase, there may be a delay in processing your order.
Had je een witte gewild?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:57 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Heb die kerel gelijk even bericht gestuurd over de kleur. Kreeg inderdaad bericht dat ze tm 15 februari afwezig zijn. Achja, geduld is een schone zaak.
Als je hem zelf durft open te maken kan je de WiFi zelf verbeteren (draadje solderen ipv drukverbinding. Op Youtube staat een howto.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:58 schreef Skillstorm het volgende:
Denk dat mijn toestel al heel lang problemen heeft.
Wifi is een beetje zwak en verbinding valt vaak weg op sommige plekken zoals gebouwen. (niet in huis maar goed)
Maar er valt makkelijk mee te leven en ik wil niet mijn toestel missen voor een week of 2.
Mja, daar begin ik niet aan, warranty void etc heel waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je hem zelf durft open te maken kan je de WiFi zelf verbeteren (draadje solderen ipv drukverbinding. Op Youtube staat een howto.
Ja dat wel. Maar verwacht je dan nog fabrieksfouten de komende jaar? (neem aan dat je hem net als ik al bijna 1 jaar hebt?)quote:Op maandag 11 februari 2013 21:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mja, daar begin ik niet aan, warranty void etc heel waarschijnlijk.
inderdaad. Dacht ik later toen ik al had betaald pas aan. Zwarte is ook niet zon groot probleem. Maar een witte is toch stylisher bij mijn witte HOXquote:
Nou...geen idee eigenlijk, denk niet dat er nog fouten bijkomen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar verwacht je dan nog fabrieksfouten de komende jaar? (neem aan dat je hem net als ik al bijna 1 jaar hebt?)
Dank jequote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1. Eerst rooten, dan TWRP recovery erop zetten, en daarmee backup je je originele ROM.
2. Er moet echt International of Tegra3 in de titel op XDA erbij staan, geen ATT of zo.
Ik zelf zou het niet aandurven om me telefoon open te maken en dan iets te fixen. Al helemaal niet met een telefoon die je niet zomaar open schroeft...quote:Op maandag 11 februari 2013 21:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou...geen idee eigenlijk, denk niet dat er nog fouten bijkomen.
Nou...niet 1 jaar, sinds juni/juli dacht ik.
Ik let niet zo heel erg op het mooie design van een smartphone als ik hem koop. Als ik daarvoor zou gaan zou ik een Iphone nemen. De rest is voor mij meer van hetzelfde: langwerpig en dan soms een rond hoekje of een vierkant hoekje, een matte of glanzende achterkant. Ik heb dan liever dat ze geld steken in het verbeteren van de batterij en het verstevigen van het toestel dan een prachtige glazen achterkant.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:27 schreef President. het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon zo kritisch mogelijk te kijken naar dit soort dingen, iets dat mij niet zo vreemd lijkt aangezien smartphones over het algemeen relatief gezien niet heel erg goedkoop zijn voor een groot deel van de wereldbevolking en fabrikanten dus goed werk moeten afleveren.
Mijn vraag in mijn eerste post in dit topic was dan ook retorisch, ik snap ook wel dat HTC niet expres producten maakt die een significant deel van de bevolking niet bepaald mooi vind maar ik vind dat dat aspect best belicht mag worden.
Sommige mensen zijn echter dusdanig fan van een merk of product dat ze zich dat soort opmerkingen persoonlijk aantrekken, iets dat ik vreemd vind aangezien fabrikanten over het algemeen echt geen producten ontwerpen enkel uit de goedheid van hun hart maar vaak juist omdat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen waar verder niets mis mee is laat ik dat voorop stellen.
Ik vind het echter niet fijn dat je nu net doet alsof ik enkel en alleen naar het design kijk terwijl ik in het overgrote deel van de topics waarin ik post wel degelijk ook kritiekpunten aan het licht stel die te maken hebben met de hardware en de werking van het product in kwestie.
Ik geef echter wel toe dat ik soms mijn mening wellicht beter anders had kunnen verwoorden, onder andere in de eerste post die ik in dit topic heb geplaatst.
Ik vind zeer zeker niet alle smartphones lelijk, maar ik vind het wel vreemd dat design steeds minder belangrijk lijkt te worden voor veel smartphonefabrikanten en dat er in tegenstelling tot zo'n 5 a 10 jaar geleden geen mobiele telefoons gemaakt worden specifiek voor mensen die niet zo heel veel eisen van hun mobiele telefoon wat betreft CPU, GPU en dergelijke maar wel een strakke mobiele telefoon willen waar mensen echt naar omkijken als je het uit je broekzak haalt bij wijze van spreken.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:26 schreef Kloonhommel het volgende:
Dus President, je vind alle merken toestellen lelijk?
Wat zie je eigenlijk als je in de spiegel kijkt?
Oke ik snap nu beter wat je hiervoor duidelijk hebt proberen te maken maar ik vraag me tegelijkertijd ook af waarom je dit soort gedrag per definitie niet fijn vind.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:42 schreef Iemand91 het volgende:
Ik bedoel dat je overal in topics zit te filosoferen wat niet goed is aan mobiele telefoons. Niet alleen qua design, maar ook andere aspecten.
Nou ben ik helemaal met jou eens op veel vlakken, maar het is gewoon irritant dat je overal in allerlei topics hier weer over begint.
Oh, en het nerdy imago; Samsung heeft dit ook. Ja, groot deel wordt daar verkocht door het enorme marketingapparaat van Samsung (samen met Apple) maar een aanzienlijk deel komt ook van mensen die helemaal happy worden dat hun Exynos 4412 CPU sneller is dan de Tegra 3 van de HTC (en nog wat meer technische details).
Persoonlijk kan het mij niet roesten; de One X was voor mij een telefoon met een van de mooiste schermen die er momenteel zijn, prima CPU en persoonlijk vind ik het een van de mooiste telefoons van nu. Genoeg reden voor mij om de One X te kiezen.
Maar vervolgens ga ik het ook niet uit den treure verdedigen want als ik ergens een bloedhekel aan heb op digitale fora is het die non-informatieve 'discussies' tussen merken.
Praktische alle telefoons zijn uitstekende producten waar Jan de Buurman prima een paar jaar mee door kan. Dat ik nieuwsgierig ben naar de nieuwe M7 van HTC kom puur omdat ik een 1-jarig abonnement heb wat mij destijds veruit het voordeligst uitkwam. Komt er een mooie deal/actie voor de M7; dan koop ik die en verkoop ik de One X.
Komt die er niet (lees; gemiddeld maandbedrag is veel te hoog, of verplicht lease), dan doe ik mooi Sim-only een tijdje verder met de One X. Misschien koop ik nog wel een mooi exemplaar uit China welke ook zeer prima mobiele telefoons zijn.
't is mij om het even.
Dat wou ik alleen even zeggen.
Veel mensen vinden de One lijn mooi, waaronder ik. Als ik aan mijn 1e telefoon denk (echt zo een baksteen van een telefoon), en die paar daarna, is datgeen wat ik nu heb een hele verbetering qua design, platheid, mogelijkheden, oversized screen, geen versleten toetsenbordknopjes meer, enz, enz.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:07 schreef President. het volgende:
[..]
Ik vind zeer zeker niet alle smartphones lelijk, maar ik vind het wel vreemd dat design steeds minder belangrijk lijkt te worden voor veel smartphonefabrikanten en dat er in tegenstelling tot zo'n 5 a 10 jaar geleden geen mobiele telefoons gemaakt worden specifiek voor mensen die niet zo heel veel eisen van hun mobiele telefoon wat betreft CPU, GPU en dergelijke maar wel een strakke mobiele telefoon willen waar mensen echt naar omkijken als je het uit je broekzak haalt bij wijze van spreken.
Hmmm? Val ik je aan dan? Ik vraag je wat, meer niet. Ik vind het juist niet fatsoenlijk dat je geen antwoord geeft op mijn vraag. Schaam je!! Excuses kunnen in DM en je antwoord kan gewoon hier.quote:Ik vind het dan ook niet van veel fatsoen getuigen dat je hierom iemand persoonlijk gaat aanvallen.
Vergeet de One SV nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Trouwens, als de M7 echt de HTC One gaat heten................... dan is HTC nog slechter in marketing en productnamen dan ik dacht, en dat was echt al het diepste dieptepunt...........
Na de HTC One X, One S en One V (waarvan de V weer heel cheapass is) en de Desire-lijn uitbreiden met Desire X, Desire C, etc, (lekker duidelijk voor de consument),
Ik let een paar weken niet op en HTC poept weer een willekeurig toestel eruitquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Trouwens, als de M7 echt de HTC One gaat heten................... dan is HTC nog slechter in marketing en productnamen dan ik dacht, en dat was echt al het diepste dieptepunt...........
Na de HTC One X, One S en One V (waarvan de V weer heel cheapass is) en de Desire-lijn uitbreiden met Desire X, Desire C, etc, (lekker duidelijk voor de consument), in 2013 het nieuwste flagship: de One......
Plaatsvervangende schaamte ten top.
Volledig mee eens, een bedrijf dat dusdanig groot is kan het zich toch wel veroorloven om een degelijk team ''samen te stellen'' voor hun marketing.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik let een paar weken niet op en HTC poept weer een willekeurig toestel eruit
Het is dat we hier nog geen 4G/LTE hebben, dat bespaart ons de One XL-verwarring, de L staat dan voor LTE ipv XL=extra large. Echt. Hoe moeilijk kan het zijn om namen te bedenken die niet verwarrend zijn...
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wauw, hoe heb je dat geregeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
bij zelfde abonnement, alleen niet nieuw maar verlengen, is telefoon ¤ 34quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet verlengen maar dat kan dan zeker alleen via Vodafone zelf inclusief nummerbehoud.
https://www.studentmobiel(...)id=5#bestelformulierquote:
quote:•Automatisch nummerbehoud bij contractverlenging/vernieuwing
•Nieuwe abonnementsvorm Vodafone contractverlenging gaat per direct in
volgens mij hoef je niet persé 'student' te zijn om daar iets af te sluitenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga morgens eens kijken, al ben ik geen student meer. Heb nog wel mijn kaart.
Je kan toch garantie claimen daarvoor? Of ben je die kwijt? Kosten weet ik niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
had hiervoor de HTC hd2, na anderhalf jaar was de usb plug in de telefoon helemaal wasted, zat 'los' en moest ik de telefoon op een bepaalde manier neerzetten om de accu op te laden.
nu heeft de one X hetzelfde probleem, na 7 maanden
wat zal het kosten om die te vervangen?
Klopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij hoef je niet persé 'student' te zijn om daar iets af te sluiten
Als jij normaal met je telefoon om gaat (ga ik van uit), dan hoort die connector gewoon nog goed te zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 02:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
hmm, nog niet eens bij stil gestaan. meestal als er iets kapot is, is t eigen schuld. hah
Aangezien hij al 2 telefoons aan dezelfde euvel heeft geholpen denk ik dat ie niet zo zuinig is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:06 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Als jij normaal met je telefoon om gaat (ga ik van uit), dan hoort die connector gewoon nog goed te zijn
Zou je misschien kunnen vertellen welke applicatie? Ben eigenlijk wel benieuwd.quote:
Als je gewoon de instructies volgt gaat er niet zo snel wat fout...quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:21 schreef YUR het volgende:
een custom ROM op te gooien, maar ik ben veel te bang dat het fout gaat. Niet zozeer om de gegevens die nu op mij
Goede tip! Ik heb HTC even gebeld, je kunt gewoon langs een officieel reparatiepunt. Wel fijn dat ze dat bij HTC nog hebben, hoef je niet moeilijk te doen met opsturen etc. Ik las dat ook Nokia er inmiddels mee gestopt is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:15 schreef bokkepoot het volgende:
Je kunt bij de Phone house een oude simkaart laten verknippen en je simkaartje in het niet weg geknipte stuk doen.
Laad je wel op met een officiële HTC lader en kabeltje? Die gewoon bij je telefoon zat. En zonder verlenging er tussen bv. Dat hielp bij mij hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:01 schreef Yesse het volgende:
Wil ik vannacht even checken hoe laat het is, valt mijn hele One X gewoon uit. Ik krijg hem niet meer aan, toen ik hem pakte brandde het oplaadlichtje nog rood maar nu doet hij helemaal niks meer. Dat wordt dus opsturen...![]()
Iemand enig idee waar je goedkoop een micro-sim adapter kunt halen? M'n backup telefoon heeft gewoon een normale sim..
Bij Vodafone heb ik een normale simkaart met daar in een microsim gekregen. Als dat bij jou ook zo is. En je hebt dat ding bewaard. Kan je dat sjabloontje gebruiken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:15 schreef bokkepoot het volgende:
Je kunt bij de Phone house een oude simkaart laten verknippen en je simkaartje in het niet weg geknipte stuk doen.
http://imgur.com/a/MLiyBquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hebben jullie enkele eigen voorbeelden van HDR foto's gemaakt door een HOX(+)? Ben benieuwd naar de kwaliteit daarvan (niet bewerkt door bijv photoshop).
Alleen wat sneller ja, mwah.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Prijsverschil bij een bepaald abonnement tussen de One X en One X+ is eenmalig ¤120. Korte vraag: is dat het waard? Ik neig naar ja.
ik vind ¤ 120 wel erg veel voor (op papier) een relatief klein verschil in toestel...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Prijsverschil bij een bepaald abonnement tussen de One X en One X+ is eenmalig ¤120. Korte vraag: is dat het waard? Ik neig naar ja.
Ik vind het ook een hoop geld, tuurlijk. Maar wel minder dan een tijd geleden. Ik twijfel nog maar neig naar ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind ¤ 120 wel erg veel voor (op papier) een relatief klein verschil in toestel...
Vodafone, 2 jaar, 4gb (normaal 1gb), 140 min. verlengen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja maar ik wil verlengen, wel met dan abonnement.
Kan het zijn dat jij de 32GB versie hebt?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Vodafone, 2 jaar, 4gb (normaal 1gb), 140 min. verlengen?
One X ¤ 64
One X+ ¤ 131
¤ 85 verschil
dat weet ik, geef alleen aan dat hij geen ¤ 120 duurder is, maar ¤ 85quote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb de HTC One X+ 64GB op het oog.
Hmm eenmalige betaling bij 140m is ¤131 bij de X+ bij mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat weet ik, geef alleen aan dat hij geen ¤ 120 duurder is, maar ¤ 85
dat klopt, maar dit vroeg je;quote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm eenmalige betaling bij 140m is ¤131 bij de X+ bij mij.
en zoals je bij Studentmobiel.nl kunt zien is het prijsverschil daar ¤ 85quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh dan heb ik verkeerd gekeken, foutje!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klopt, maar dit vroeg je;
[..]
en zoals je bij Studentmobiel.nl kunt zien is het prijsverschil daar ¤ 85
er zit niet super verschil tussen qua toestel toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh dan heb ik verkeerd gekeken, foutje!
Dan is het gezien het prijsverschil nog verstandiger om een X+ te halen.
Tja iets sneller, iets groter geheugen, iets betere camera volgens mij. Alles een beetje beter.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zit niet super verschil tussen qua toestel toch?(2x zoveel GB en betere kloksnelheid?)
maar goed, ik neig zelf ook sterk naar de One X+(¤ 76, One X is gratis)
Hands-on: http://www.liveleak.com/view?i=048_1361284624quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:55 schreef alwaysonhold het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)355821506561/photo/1
Officiele render opvolger One X ook gelekt al, een beauty toch??
Absoluut, maar een live startscherm? Godverdomme man, dat is Windows Phone in een Android jasjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat ziet de nieuwe HTC One er mooi uit zeg.
Is uit te schakelen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Absoluut, maar een live startscherm? Godverdomme man, dat is Windows Phone in een Android jasje!
Inderdaad, niet meer dan een widget eigenlijk.quote:
Zie liveleak filmpje door mij gepost, wordt daar ook gezegd.quote:
twitter:PaulOBrien twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 16:37:42Don't be afraid... HTC's BlinkFeed can be turned off if you like your home screen 'old skool'... reageer retweet
De HO+ dus...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef Ireyon het volgende:
Ik wacht toch even tot oktober op de HTC One + denk
Wanneer kun je een nieuw abonnement afsluiten? Htc One voor mij in april/mei voor een jaartjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef Ireyon het volgende:
Ik wacht toch even tot oktober op de HTC One + denk
Zeker wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat ding ziet er echt indrukwekkend uit.
Juist niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:59 schreef alwaysonhold het volgende:
Camera kwaliteit HTC One valt redelijk tegen:
http://mblog.gsmarena.com(...)e-ultrapixel-camera/
Dit dus. Maar dat geld met elk commercieel verkrijgbaar product. Als je er maar genoeg marketing tegenaan gooit blijf je wel verkopen. Maar als je ze puur vergelijkt en kijkt naar wat de meeste gebruikers merken zijn (in dit geval beide producten; S3 en One X) producten gewoon topproducten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop echt dat ze eindelijk een inhaalslag kunnen maken op dat vervloekte Samsung... HTC is zo'n goede speler, maar worden puur door de marketing van Samsung onder de voet gelopen, terwijl de producten minstens zo goed als die van Samsung zijn.
Gaat ze niet lukken, helemaal omdat Sony de laatste maanden al flink aan het aansluiten is richting de top.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop echt dat ze eindelijk een inhaalslag kunnen maken op dat vervloekte Samsung... HTC is zo'n goede speler, maar worden puur door de marketing van Samsung onder de voet gelopen, terwijl de producten minstens zo goed als die van Samsung zijn.
mwoa, die xperia z is nu alweer verouderd qua chips e.d, ik snap ook niet waarom ze even wachten, ook schijnt het voor zowel htc als sony errrugg moeilijk te zijn om android 4.2 ergens te vinden (terwijl in mei 5.0 waarschijnlijk er al is).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gaat ze niet lukken, helemaal omdat Sony de laatste maanden al flink aan het aansluiten is richting de top.
Wat is er zo slecht dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:31 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat is zo goed aan de foto's dan?
Is ook wel nodig he, die one x is onderhand zo verouderd..quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef dimmak het volgende:
HTC One, net als de One X toentertijd, al op preorder staan.De zwarte..
Nee, maar ik mag verlengen wijsneus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:10 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Is ook wel nodig he, die one x is onderhand zo verouderd..
ik 'mag' verlengen ..quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag verlengen wijsneus.
Meer iets van 'I don't give a shit'. Maar met lease moet je je oude toestel alsnog overnemen want die is niet van jezelf.. En aangezien ik liever een x bedrag per maand betaal dan ineens 700 piek vind ik dit een goede optie. Net alsof ik niet snap dat ik eigenlijk een te duur abonnement heb. Maar bedankt voor je zorgen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik 'mag' verlengen ..ook zoiets.. ik weet niet wat jij allemaal voor privileges verwacht maar je sluit gewoon een nieuw abonnement af he waarbij je waarschijnlijk nog meer gaat betalen.. maar nee, lekker consumeren die telefoons ipv je huidige telefoon houden en een sim only erbij nemen (scheelt je zo'n 50% in sommige gevallen)... of heb je geld genoeg
Wat kan het jou nu schelen wat hij doet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik 'mag' verlengen ..ook zoiets.. ik weet niet wat jij allemaal voor privileges verwacht maar je sluit gewoon een nieuw abonnement af he waarbij je waarschijnlijk nog meer gaat betalen.. maar nee, lekker consumeren die telefoons ipv je huidige telefoon houden en een sim only erbij nemen (scheelt je zo'n 50% in sommige gevallen)... of heb je geld genoeg
'k moest het 'wijsneus' even corrigeren, wat kan jou het schelen wat ik doequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat kan het jou nu schelen wat hij doet?
Ook nooit een toestel 'leasen', is risicovol en duur.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Meer iets van 'I don't give a shit'. Maar met lease moet je je oude toestel alsnog overnemen want die is niet van jezelf.. En aangezien ik liever een x bedrag per maand betaal dan ineens 700 piek vind ik dit een goede optie. Net alsof ik niet snap dat ik eigenlijk een te duur abonnement heb. Maar bedankt voor je zorgen.
Komen we weer uit op het x bedrag per maand of in 1 klap 700 piek.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k moest het 'wijsneus' even corrigeren, wat kan jou het schelen wat ik doe
[..]
Ook nooit een toestel 'leasen', is risicovol en duur.
![]()
Dat nieuwe toestel zal het grote verschil echt niet gaan maken met je huidige one x hoor, om dan 40eu p/maand te dokken ipv rond de 16 (sim only) is toch redelijk waus..quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Komen we weer uit op het x bedrag per maand of in 1 klap 700 piek.
Wat is daar risicovol aan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k moest het 'wijsneus' even corrigeren, wat kan jou het schelen wat ik doe
[..]
Ook nooit een toestel 'leasen', is risicovol en duur.
![]()
Als je een defect toestel inlevert betaal je 25,- schadevergoeding. Stevig risico inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je bent de sjaak als je toestel kapot gaat, omdat ie nog niet van jouw is.
ga jij toch lekker leasen jongenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je een defect toestel inlevert betaal je 25,- schadevergoeding. Stevig risico inderdaad
Ik probeer er slechts achter te komen waarom jij hier loopt te propageren dat leasen zo duivels isquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ga jij toch lekker leasen jongen
- Als provider vindt dat het toestel door jouw schuld defect is kan je alsnog een gepeperde rekening ontvangenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik probeer er slechts achter te komen waarom jij hier loopt te propageren dat leasen zo duivels is
- 25,-. Dat is minder dan de tientallen euro's die je elders moet bijbetalenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
- Als provider vindt dat het toestel door jouw schuld defect kan je alsnog een gepeperde rekening ontvangen
- Krijg je wel een nieuw toestel bij een niet-lease abonnement als ie uit je handen flikkert?quote:- Je hebt geen garantie dat je een nieuw toestel ontvangt.
- 25,-.quote:- Als aan het einde van het contract de slijtage aan het toestel volgens provider te groot is, moet je bijbetalen
- Bron?quote:- Provider heeft het recht om op elk gewenst moment je telefoon te bekijken, het is onduidelijk hoe ze hierbij omgaan met privacy gevoelige informatie.
kerelquote:
Ik licht je graag in over je onwaarheden die je overal loopt te verspreidenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kerelmoet ik nou jou helemaal gaan zitten overtuigen terwijl je het toch allemaal beter weet? Ga jij lekker met je 25 euro naar Hi en koop je een lease, klaar.
overal?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik licht je graag in over je onwaarheden die je overal loopt te verspreiden
Ik snap best dat leasen eng voor je is, omdat je het nog nooit gedaan hebt. Maar je hoeft geen dingen te verzinnen om het leasen tegen te gaan.
Wat een anticlimax zeg. Ik had gehoopt om enige forse nadelen van het leasen te horen. Storm in een glas water van een onwetende.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
overal?
ja, vind het erg eng, ga ook niet verder dan m'n zolderkamer
gr gr
ja moggeh, wat een jankwijf ben je ook, zit hier gvd ook nog voetbal te volgen..quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een anticlimax zeg. Ik had gehoopt om enige forse nadelen van het leasen te horen. Storm in een glas water van een onwetende.
Fijne avond nog
Jammer, blijkt ie niet inhoudelijk iets sterks te kunnen brengen, gaat ie maar scheldenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja moggeh, wat een jankwijf ben je ook, zit hier gvd ook nog voetbal te volgen..
en nu?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jammer, blijkt ie niet inhoudelijk iets sterks te kunnen brengen, gaat ie maar schelden
Dus...
Nu moet je opbokken of normaal gaan reageren.quote:
ja, vooral gaan quotenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nu moet je opbokken of normaal gaan reageren.
Net besteld via studentmobiel. Gewoon leverbaar blijkbaar :Squote:Op donderdag 21 februari 2013 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, wilde de One X+ maar ben nu geneigd te wachten op de One (nog niet echt idee of die beetje te betalen gaat worden met het abonnement dat ik in gedachten heb)
Jij denkt dat het allemaal aan de marketing van Samsung ligt en niet (deels) aan het feit dat de Samsung Galaxy S III ten opzichte van de HTC One X onder anderequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
HTC kennende waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben alleen wel benieuwd naar de camera. Zou dat een beetje goede kwaliteit zijn?
Vernieuwend wel, maar niet revolutionair en ook zeker geen grote verbetering op het design na, al kan de materiaalkeuze roet in het eten gooien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hamvraag is natuurlijk: is deze radicaal vernieuwend tov de One X?
3 comments op een rij dit negatief zijn tov HTC. Je bent een Samsung fappert?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef President. het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal aan de marketing van Samsung ligt en niet (deels) aan het feit dat de Samsung Galaxy S III ten opzichte van de HTC One X onder andere
- meer batterijvermogen
- een verwijderbare batterij
- mogelijkheid tot draadloos opladen
- betere video-opname kwaliteit
- CMOS-sensor
- extern geheugenslot
- geen onnodig zware logge en allesoverheersende skin
heeft?
- Een minimaal verschil wil niet zeggen dat het verschil niet aanwezig is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
3 comments op een rij dit negatief zijn tov HTC. Je bent een Samsung fappert?
- 1800mAh tov 2100 mAh is minimaal. Bovendien heeft de HOX+ ook 2100mAh.
- wat is het grootste voordeel van een verwijderbare batterij? het nadeel is juist dat overal stof tussen kan gaan zitten
- wat heb je aan draadloos opladen? Je hebt dan nog altijd een apparaatje nodig dat dat mogelijk maakt. Kun je net zo goed je oplader meenemen. Misschien leuk voor in de toekomst (als het verder ontwikkeld is), maar nu een onnodig iets om je telefoonkeuze op te baseren.
- andere kleurtinten maken een videobeeld niet mooier. De saturatie bij Samsung is altijd achterlijk hoor waardoor kleuren als gauw onnatuurlijk lijken. Leuk voor je filmpje hoor, maar mooier wordt het er imo niet op.
- leuk voor die CMOS sensor, maar ik heb er eentje in mijn Canon 450D zitten voor als ik kwaliteitsfoto's wil maken.
- extern geheugenslot, leuk en aardig, maar de HOX+ heeft 64gb aan geheugen.
- Sense is een mooie UI. Kan ik van de Samsung software niet zeggen, met hun waterdruppelonzin om je scherm te unlocken.
Al met al vallen die "voordelen" die je opsomt behoorlijk tegen als je ze wat beter analyseert. En dat is nou juist wat de meeste plebs niet doen.
"Samsung maakt alles, dus zal het wel beter zijn. Mijn achterbuurman heeft een oom en daar de zoon van heeft er veel verstand van en die zegt dat Samsung het beste is" - De gemiddelde Samsung gebruiker.
De HTC One heeft een adviesprijs van ¤699, nog duurder dan een iPhone 5 die bovendien over twee jaar waarschijnlijk over het algemeen een hogere restwaarde zal hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vond de One X al duur, de One zal nog wel duurder zijn.
Er zit op dit moment voor zover ik weet geen enkele voordeel aan een smartphone leasen aangezien de prijzen in tegenstelling tot wat sommige verkopers je willen doen geloven vaak helemaal niet lager zijn dan als je het toestel met een vergelijkbaar abonnement zou kopen bij een andere provider.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik licht je graag in over je onwaarheden die je overal loopt te verspreiden
Ik snap best dat leasen eng voor je is, omdat je het nog nooit gedaan hebt. Maar je hoeft geen dingen te verzinnen om het leasen tegen te gaan.
Ik ben het met je eens dat veel personen een overdreven drang naar consumeren hebben maar ik ben er niet per definitie op tegen aangezien het goed is voor de economie zolang mensen niet massaal boven hun stand gaan leven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Een smartphone kan men in veel gevallen bij veel elektronicazaken in termijnen betalen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Meer iets van 'I don't give a shit'. Maar met lease moet je je oude toestel alsnog overnemen want die is niet van jezelf.. En aangezien ik liever een x bedrag per maand betaal dan ineens 700 piek vind ik dit een goede optie. Net alsof ik niet snap dat ik eigenlijk een te duur abonnement heb. Maar bedankt voor je zorgen.
De adviesprijs van de iPhone 5 was ¤669 op de dag van de release, de adviesprijs van de HTC One is ¤699 en de HTC One heeft een significant lagere restwaarde.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:29 schreef Miezziej het volgende:
6 posts achter elkaar..
Verder was de iPhone 5 iets van 680 bij release als ik mij niet vergis? (Neemt niet weg dat ik de One wel prijzig vind).
Ik denk dat ik een nieuwe telefoon neem ergens in april/mei. Weet nog niet helemaal welke het wordt, ik dacht eerst altijd de one x+, maar wie weet wordt het de one?
Ja bij Apple is de adviesprijs ook gelijk daadwerkelijk de prijs. De HTC One wordt nu al voor 70 euro lager dan de adviesprijs aageboden terwijl die pas over 3 weken uitkomt. Ik snap dan eigenlijk ook niet waarom mensen nog moeite hebben met de adviesprijs van de One.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef President. het volgende:
[..]
De adviesprijs van de iPhone 5 was ¤669 op de dag van de release, de adviesprijs van de HTC One is ¤699 en de HTC One heeft een significant lagere restwaarde.
Hier ook. Vooral boven de usb poort is het helemaal naar de tyfusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:48 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand ook last van haarscheurtjes in de behuizing? Ik heb langs de randen (aan de rand van behuizing/scherm) overal miniem kleine haarscheurtjes zitten. Die wil ik toch wel eigenlijk weg hebben als ik hem eventueel verkoop straks...
Ik heb net ff gekeken, ik zie geen (micro)scheurtjes. Ik gebruik een backcover van HTC, misschien daarom.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier ook. Vooral boven de usb poort is het helemaal naar de tyfus
een Note 2 krijg ik nu zelfs gratis bij het Vodafone-abonnement dat ik op het oog heb, terwijl ik voor een One X+ nog bij moet betalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vond de One X al duur, de One zal nog wel duurder zijn.
Tuurlijk niet. Dat zou inhouden dat ze hem gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:00 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand als de nieuwe sense/android ook op de One X beschikbaar zal worden?
Boehoe Samsung is Veel betuhhhhquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat zou inhouden dat ze hem gaanupdaten
Jij wil beweren dat HTC zijn zaakjes goed op een rijtje heeft betreffende updates?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:44 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Boehoe Samsung is Veel betuhhhh
Wie vorig jaar de S3 boven een One X had gekozen, had nu nog steeds de beste Samsung Galaxy S met de hoogste prioriteit aan updates. Bij HTC loop je inmiddels 2 devices achter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:44 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Om hier nog aan toe te voegen:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:44 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon permanent verdwijnen uit dit topic? En neem die soortgenoten die hier zo nu en dan komen met je mee. Je voegt niets constructiefs toe en basht allleen maar alles wat hier besproken wordt. Dat is niet het doel van dit topic.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Om hier nog aan toe te voegen:
Voor de Galaxy S3 is inmiddels Android 4.2.1 gelekt. Een Android versie die nieuwer is dan de versie die straks op de gloednieuwe HTC One staat![]()
Als jij alleen dingen wilt lezen die met jouw mening overeenkomen denk ik dat je het nog zwaar gaat krijgen zo op 't internet. Het is een vrij simpel aantoonbaar feit dat HTC het flink laat afweten wat updates van flagship-devices betreft, dan moet je niet zielig lopen doen alsof dat niet gezegd mag worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon permanent verdwijnen uit dit topic? En neem die soortgenoten die hier zo nu en dan komen met je mee. Je voegt niets constructiefs toe en basht allleen maar alles wat hier besproken wordt. Dat is niet het doel van dit topic.
Ja en dat is al 5000 eerder aangekaart, waarvan 4900 keer door jou. Punt is dat we je mening intussen kennen, je voegt niets toe en basht alleen maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als jij alleen dingen wilt lezen die met jouw mening overeenkomen denk ik dat je het nog zwaar gaat krijgen zo op 't internet. Het is een vrij simpel aantoonbaar feit dat HTC het flink laat afweten wat updates van flagship-devices betreft, dan moet je niet zielig lopen doen alsof dat niet gezegd mag worden.
Je kan ook keizen om er niet op te reageren en me lekker te negeren. In plaats daarvan doe je vrolijk mee met niets-bijdragen. Ik zal voortaan mijn posts hier wel voorzien van een toevoeging gelijk jouw niveau.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja en dat is al 5000 eerder aangekaart, waarvan 4900 keer door jou. Punt is dat we je mening intussen kennen, je voegt niets toe en basht alleen maar.
En die op de Xperia Z en die op de LG Optimus Pro G...boehoehoequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Om hier nog aan toe te voegen:
Voor de Galaxy S3 is inmiddels Android 4.2.1 gelekt. Een Android versie die nieuwer is dan de versie die straks op de gloednieuwe HTC One staat![]()
Niet relevant hier, omdat de meesten hier toch bezitters van een HOX(+) zijn. Wat ook logisch is, als je simpelweg even naar de TT kijkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wie vorig jaar de S3 boven een One X had gekozen, had nu nog steeds de beste Samsung Galaxy S met de hoogste prioriteit aan updates. Bij HTC loop je inmiddels 2 devices achter.
Inderdaad. Draai hier ook 4.2.2 op HTC one x. Maar niet iedereen wilt rooten. Ook al snap ik t niet. Heb btw nog wat informatie mbt rooten en garantie.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Met het rooten kun je die updates toch wel fiksen?
Het is een relevant antwoord op de quote in mijn post. In tegenstelling tot dit antwoord van jou, waarvan de relevantie voor eenieder een raadsel blijft.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:54 schreef christiman het volgende:
[..]
Niet relevant hier, omdat de meesten hier toch bezitters van een HOX(+) zijn. Wat ook logisch is, als je simpelweg even naar de TT kijkt natuurlijk.
Dat snap ik wel hoor. Het unlocken van de software is blijkbaar een legitieme reden om de garantie op hardware te laten vervallen. Van meerdere mensen gehoord dat destijds het erkende Wifi-hardware probleem niet gratis werd opgelost omdat hun bootloader unlocked was, slaat helemaal nergens op natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Inderdaad. Draai hier ook 4.2.2 op HTC one x. Maar niet iedereen wilt rooten. Ook al snap ik t niet.
Nee, want de gesprekken worden niet op je SIM opgeslagen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je Whatsapp als je je SIM-kaart in een nieuwe telefoon doet? Behoud ik alle gesprekken? Dat is erg belangrijk.
Kut. Is er een andere manier om alles over te dragen?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want de gesprekken worden niet op je SIM opgeslagen.
Geen idee, eigenlijk. Heb er nooit echt de behoefte voor gehadquote:Op maandag 25 februari 2013 15:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kut. Is er een andere manier om alles over te dragen?
De tijdelijke telefoon die ik nu gebruik vroeg om een sd kaartje, of anders Dropbox?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kut. Is er een andere manier om alles over te dragen?
Ohja zo'n One X heeft natuurlijk geen SD-slotquote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
De tijdelijke telefoon die ik nu gebruik vroeg om een sd kaartje, of anders Dropbox?
Volgens mij sturen ze hem gewoon al heel snel op hoor. Mijn telefoon ging niet meer aan. Ik ging op advies van de htc klantenservice naar een servicepoint, maar volgens mij heeft die reparateur er even naar gekeken en toen moest hij direct opgestuurd worden. Denk dat ze telefoons niet open mogen maken ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef robertapeldoorn het volgende:
Trouwens, nog een kleine update van mij. Ik had via facebook gevraagd hoe het zat met rooten en garantie. Dit is het antwoord van HTC:
Tijdens het root proces op HTCdev.com heeft u kunnen lezen dat rooten gevolgen kan hebben voor de garantie.
In hoeverre dat van toepassing is, zal afhangen van de omstandigheden. Dat wordt op dat moment door de HTC technicus bepaalt.
waarop mijn reactie:
Oké, dus indien mijn toestel kapot gaat en ik stuur hem maar jullie op. Bepalen jullie of rooten de boosdoener is of dat het fabrieksfout is. En indien fabrieksfout. Valt het toch nog onder garantie? Zoals ik het nu begrijp... Bedankt voor de info
Toen reageerde HTC:
Een HTC technicus zal de schade aan de telefoon beoordelen op het moment dat hij binnenkomt bij ons. Hij zal hierbij na gaan of het probleem ontstaan is door het rooten of door een fabrieksfout. Rooten geeft bepaalde processen in de telefoon vrij die normaal beveiligd zijn. Dit kan nadelige gevolgen kunnen hebben voor zowel de hardware als de software in de telefoon. Het is dus helaas onmogelijk om van tevoren te zeggen wat wel en wat niet onder garantie valt.
Dat betekent dus dat als je root, je niet meteen helemaal je garantie kwijt bent. Mooi om te weten. Zou zelf eerder naar een HTC reparatiepunt gaan en daar uitleggen hoe en wat. Daar is het minder snel: Oh, bekend probleem. Maar je hebt geroot dus betalen maar.
Dit bedoel ik dus:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:48 schreef Iemand91 het volgende:
Wat gebeurt hier zeg?
President; je weet toch dat je ook 1 post kunt maken dan 6 achter elkaar en 12 in een paar uur?![]()
Heeft iemand ook last van haarscheurtjes in de behuizing? Ik heb langs de randen (aan de rand van behuizing/scherm) overal miniem kleine haarscheurtjes zitten. Die wil ik toch wel eigenlijk weg hebben als ik hem eventueel verkoop straks...
Ziet er nasty uit. Zou zo maar denken dat het eventueel onder garantie vallen kan. Slechte batch kunststof? Slechte spuitgieting? idkquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou hier iets aan te doen zijn? Repareren? Garantie. Of iets anders?
Laatste foto: gebroken scherm?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus:
EDIT: nou moet ik er wel even bij vermelden dat HTC (of eigenlijk Dynabyte) 1 of 2 keer het toestel heeft opengehad voor het wifi-probleem. (Eerste keer zag ik geen verbetering en heb ik 'm nog een keer opgestuurd). Misschien met openen dit opgelopen?
Nee, dat is een vingerafdruk/vlek. Toestel heeft totaal geen gebruikssporen, alleen een miniem, MINIEM butsje op de volumetoets. Maar deze 'scheurtjes' zaten daarvoor al in de behuizing.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Laatste foto: gebroken scherm?
Zo ja, dan ben ik bang dat ze die haarscheurtjes gaan wijten aan roekeloos omgaan met je telefoon (en dan wijzen ze naar je beeldscherm).
Bij mij zien ze er hetzelfde uit, dezelfde plek ook (rechtsboven USB poortje), tevens ook 2 keer uit elkaar gehaald bij reparatie..quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus:
EDIT: nou moet ik er wel even bij vermelden dat HTC (of eigenlijk Dynabyte) 1 of 2 keer het toestel heeft opengehad voor het wifi-probleem. (Eerste keer zag ik geen verbetering en heb ik 'm nog een keer opgestuurd). Misschien met openen dit opgelopen?
Had ik ook! 16 % in 1,5 uur!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:03 schreef Fiorano het volgende:
Zo de One X ligt bij de reparateur, nu even tijdelijk een Ikfoon4. De OneX gebruikt zonder dat ik er ook maar iets mee gedaan had 48% batterij in 8u, dus nu zat er toch echt wel iets fout.
quote:di 26 feb 2013: Verzonden door winkel naar het herstelcentrum (doorlooptijd 2-3 werkdagen).
wo 27 feb 2013: Ontvangen bij herstelcentrum (doorlooptijd 1-2 werkdagen).
wo 27 feb 2013: Reparatie is doorgezonden naar fabrikant (doorlooptijd 1-2 weken).
Uw toestel is doorgezonden naar een extern repaircenter of fabrikant. In de meeste gevallen is de doorlooptijd 2-3 weken.
Onderweg naar de winkel of de klant (2-3 werkdagen).
Ligt gereed in winkel / wordt aangeboden bij klant.
Order is afgesloten
Bronquote:'Oudere toestellen HTC krijgen ook update Sense'
HTC gaat de nieuwe versie van Sense, de softwarelaag die HTC over Android heen plaatst, ook beschikbaar stellen voor oudere toestellen.
Foto: ANP
Dat heeft HTC bevestigd aan Android Police.
Sense 5 is gemaakt voor de nieuwe smartphone HTC One, die vorige week gepresenteerd werd. Niet alle functies van de nieuwe software kunnen op de oudere toestellen geplaatst worden, omdat ze draaien op specifieke hardware van de HTC One.
De toestellen die de upgrade zullen krijgen, zijn om de HTC One X, de X+, S, en Butterfly. Wanneer de nieuwe versie beschikbaar komt, is nog niet bekend.
Thuisscherm
Met de nieuwe variant van Sense wil HTC zich onderscheiden met onder meer een nieuw thuisscherm, zo maakte het bedrijf eerder bekend.
Standaard ziet de gebruiker een soort tegels met foto's van nieuws en sociale media op het startscherm. HTC geeft met de BlinkFeed op een visuele manier weer wat er gebeurd is in diverse apps. Het is vergelijkbaar met wat Microsoft doet in Windows Phone.
Het is ook mogelijk voor de standaardweergave van Android te kiezen. Dan worden er gewoon rijen met icoontjes van apps getoond.
Met stom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tegels?
Bah die hoef ik niet.
Via whatsapp,instellingen, Meldingen en dan Beltonen voor gesprek uitvinkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Twee problemen;
Ik krijg geluid als ik bij whatsapp een bericht verstuur ipv ontvang. Kan dit uit?
Als ik muziek via de MP3-speler of Soundcloud afspeel dan kapt Beats Audio er soms mee en dan ben ik heel even het geluid kwijt. Hoe kan dit?
Ja maar dan krijg ik toch geen geluid meer voor inkomende berichten? Dat maakt me niet uit, ik vind het geluid voor uitgaande berichten zo irritant.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:16 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Via whatsapp,instellingen, Meldingen en dan Beltonen voor gesprek uitvinken
Volgens mij geld dat alleen voor inkomende berichten als je in whatsapp zelf zit. Die andere optie is voor geluid als je telefoon in je broekzak hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik toch geen geluid meer voor inkomende berichten? Dat maakt me niet uit, ik vind het geluid voor uitgaande berichten zo irritant.
Fingers crossed dat ik een nieuwe krijgquote:STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 25-2-2013 14:02:21
Service-aanmelding - Bevestigd 25-2-2013 14:02:27
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 26-2-2013 10:40:46
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 27-2-2013 3:26:38
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 27-2-2013 3:26:39
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 27-2-2013 7:43:37
Reparatie repair center - In behandeling 27-2-2013 13:42:52
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 27-2-2013 13:43:50
Reparatie repair center - In behandeling 1-3-2013 12:18:53
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 1-3-2013 12:22:51
Reparatie repair center - In behandeling 5-3-2013 9:54:13
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 5-3-2013 9:55:47
Reparatie repair center - In behandeling 5-3-2013 14:34:01
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 5-3-2013 15:57:05
Reparatie repair center - Product omgeruild 5-3-2013 15:57:06
Daar ben ik ook benieuwd naar...quote:
Ik denk dat de mensen het meer in detail willen wetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:32 schreef Ezechielk het volgende:
De update zegt het toch al?
[ afbeelding ]
Ach, werkt het nu niet goed dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben benieuwd of we 4.2(.1) nog gaan krijgen op de One X
Het is verdacht stil vanuit kamp HTC.
Jawel, maar dat mag geen reden zijn om de telefoon maar niet meer te updatenquote:
Hij is weer terugquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:01 schreef Yesse het volgende:
Wil ik vannacht even checken hoe laat het is, valt mijn hele One X gewoon uit. Ik krijg hem niet meer aan, toen ik hem pakte brandde het oplaadlichtje nog rood maar nu doet hij helemaal niks meer. Dat wordt dus opsturen...![]()
HTC heeft tot nu toe de meest recente toestellen voor de nieuwkomer wel 1 of 2 keer mee laten profiteren van de nieuwe updates toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar dat mag geen reden zijn om de telefoon maar niet meer te updatenNieuwe features mogen ook naar dit high-end toestel lijkt me
Ik heb een custom rom, dus dat popup zou ik nooit kunnen lezen tenzij ik meteen weer terugga naar stock. Waarom het me dan boeit, omdat ik wil weten wat ik mis tov mijn huidige custom rom. Maar naar wat ik begrepen heb zijn er marginale verschillen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:32 schreef Ezechielk het volgende:
De update zegt het toch al?
[ afbeelding ]
Jullie krijgen ook Sense 5 van de One, maar 4.2 is nog niet stabiel genoeg. Daarom zit er ook 4.1.2 op de One.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar dat mag geen reden zijn om de telefoon maar niet meer te updatenNieuwe features mogen ook naar dit high-end toestel lijkt me
Vandaag bij de winkel langsgeweest en ik heb weer zonder betalen een werkende HTC ONE Xquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Dit is goed nieuws toch?
[..]
Fingers crossed dat ik een nieuwe krijg
Update:
Logistiek - Product klaar voor retourzending 5-3-2013 17:41:17 oeeeeehhhhh
er wordt tevens een nieuw imei nummer vermeld dus zal wel echt nieuw zijn dan? Spannend
Hebben ze die niet meer bij de action? (Of bedoel je niet die externe accu?)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:59 schreef robertapeldoorn het volgende:
Oké... HTC one x battery case besteld. Maand gewacht. Toen maar eBay verkoper gemaild. Blijkt dat hun ze niet meer binnen krijgen. Krijg waarschijnlijk geld terug. Maar kan nu geen goedkope battery cases meer vinden... Iemand tips?
Action heeft ze alleen los. Ik wil graag als telefoon case. En die van action hebben weinig vermogen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hebben ze die niet meer bij de action? (Of bedoel je niet die externe accu?)
Mijn HOX is ook weer terug van weggeweest, weet alleen niet wat er nou mis was, want dat geven ze niet doorHad ook geen back up gemaakt ergens dus alles is weg.. Maar ach
Als je eentje vindt, laat het hier even weten, ben er ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:30 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Action heeft ze alleen los. Ik wil graag als telefoon case. En die van action hebben weinig vermogen.
https://play.google.com/s(...).jraf.android.nolockquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Als ik gebeld wordt op mijn HOX, dan moet ik altijd schuiven naar opnemen of ophangen. Soms dan krijg ik gewoon een knop en hoef ik niet te schuiven.. Is er een manier (al dan niet via andere apps of ROM), om altijd een knop te hebben en niet hoeven te schuiven met die ring (vind het erg irritant..)?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest lachen om "verwijder de accu en geheugenkaart niet".
Hij bedoelt een batterycover. Iets wat je op de achterkant klikt en de HOX kan opladen die nu 1 geheel vormt met de cover.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hebben ze die niet meer bij de action? (Of bedoel je niet die externe accu?)
Mijn HOX is ook weer terug van weggeweest, weet alleen niet wat er nou mis was, want dat geven ze niet doorHad ook geen back up gemaakt ergens dus alles is weg.. Maar ach
Moet dat geen duimpje omlaag zijn?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn Wi-Fi doet echt stom sinds de update.
Het lijkt mij dat als je switch naar een kanaal dat niet 12/13 is dat het dan opgelost is?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:48 schreef FL_Freak het volgende:
According to a friend of mine who just updated, it seems this update removes support for wifi channel 12 and 13. If your wifi connection depends on using these channels (in countries where channel 12/13 is used) beware.
An HTC support representative confirmed this, at least for phones in Norway.
Enige wat ik concreet kon vinden.
Hier ook. Bereik is geloof ik wel gelijk gebleven, maar heb soms het gevoel dat er gewoon geen data overgepompt wordt. Heel irritant als dat gebeurt.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn Wi-Fi doet echt stom sinds de update.
We gebruiken kanaal 1 hier, dus datgaat ook niet helpen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Het lijkt mij dat als je switch naar een kanaal dat niet 12/13 is dat het dan opgelost is?
Ik heb gek genoeg hetzelfde probleem met m'n custom rom (ViperX) die sinds gisteren op die nieuwe base van de laatste update zit.. Vol bereik, mappen openen bij bijv. Dropbox lukt prima maar vervolgens een bestand daadwerkelijk downloaden gaat 'm gewoon niet worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook. Bereik is geloof ik wel gelijk gebleven, maar heb soms het gevoel dat er gewoon geen data overgepompt wordt. Heel irritant als dat gebeurt.
Nu ook ff 3.4.0. geinstalleerd, geen enkel probleem hier. Ook niet op kanaal 13. Downloaden/surfen whatever werkt gewoon goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook. Bereik is geloof ik wel gelijk gebleven, maar heb soms het gevoel dat er gewoon geen data overgepompt wordt. Heel irritant als dat gebeurt.
[..]
We gebruiken kanaal 1 hier, dus datgaat ook niet helpen.
Dank je wel! Daarmee is helaas ook mijn unlockcode (het logo wat je moet maken om in te loggen) weg.. En die wilde ik eigenlijk wel behouden..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je eentje vindt, laat het hier even weten, ben er ook wel benieuwd naar!
[..]
https://play.google.com/s(...).jraf.android.nolockhiermee haal je dat lockscreen helemaal weg.
Ah dat wist ik niet, die gebruik ik sowieso niet namelijk. Dan heb ik geen oplossing voor jequote:Op zondag 10 maart 2013 19:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dank je wel! Daarmee is helaas ook mijn unlockcode (het logo wat je moet maken om in te loggen) weg.. En die wilde ik eigenlijk wel behouden...
Geen probleem, toch bedankt voor het meedenken..quote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet, die gebruik ik sowieso niet namelijk. Dan heb ik geen oplossing voor je
Het gespreksvolume is op maximaal erg zachtjes vind ik. In een drukke winkelstraat kan ik de ander nauwelijks horen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:42 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoe ervaren mensen de gesprek kwaliteit bij jullie? Dus wat jij zegt
Volgens mij verschilt dat dan sterk per toestel, want ik vind het geluid al snel te hard. Tevens vind ik de kwaliteit van het geluid heel goed!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gespreksvolume is op maximaal erg zachtjes vind ik. In een drukke winkelstraat kan ik de ander nauwelijks horen bijvoorbeeld
Is volgens een brakke batch, ik heb dat ook... Als het doodstil is kan ik de ander prima verstaan, zodra er maar minimaal omgevingsgeluid is (collega's die praten, zachte muziek, buiten op straat) is het vaak niet te doen. Zodra ik mn N4 heb gaat de HOX dus ook even richting HTC voor de garantiequote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gespreksvolume is op maximaal erg zachtjes vind ik. In een drukke winkelstraat kan ik de ander nauwelijks horen bijvoorbeeld
Kan ook aan je gehoor liggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef christiman het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat dan sterk per toestel, want ik vind het geluid al snel te hard. Tevens vind ik de kwaliteit van het geluid heel goed!
Ik heb contact gehad met de verkoper. Ik krijg geld terug. Maar ze verzenden hem wel zodra ze hem hebben. Als ik hem dan heb moet ik geld terug over maken. Stel k vind iets dan stuur ik hem wel. Heb deze btw op eBay besteldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je eentje vindt, laat het hier even weten, ben er ook wel benieuwd naar!
[..]
https://play.google.com/s(...).jraf.android.nolockhiermee haal je dat lockscreen helemaal weg.
ik heb het met name andersom. De andere partij hoort mij bijna niet als er een beetje geluid isquote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ziet er wel prima uit! Bedanktquote:Op maandag 11 maart 2013 09:04 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Nu deze besteld. Hoppa.
http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=150998569802
Ik vind hem best duur (23 euro), heb er volgens mij zelf veel minder voor betaald?quote:
Zie ze elke keer tussen de 13 en de 40 euro langskomen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind hem best duur (23 euro), heb er volgens mij zelf veel minder voor betaald?
http://www.ebay.nl/itm/150998569802
Die van mij was ook al zo snel klaarquote:Op maandag 11 maart 2013 22:01 schreef bokkepoot het volgende:
Dynafix heeft het wel heel rustig, ze hebben mijn One X in 1 week gemaakt![]()
Hoe heb je dat gefixt?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Die van mij was ook al zo snel klaar![]()
Als het goed is hebben ze ook de accu vervangen en ik denk van wel hij lijkt langer mee te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |