En die op de Xperia Z en die op de LG Optimus Pro G...boehoehoequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Om hier nog aan toe te voegen:
Voor de Galaxy S3 is inmiddels Android 4.2.1 gelekt. Een Android versie die nieuwer is dan de versie die straks op de gloednieuwe HTC One staat![]()
Niet relevant hier, omdat de meesten hier toch bezitters van een HOX(+) zijn. Wat ook logisch is, als je simpelweg even naar de TT kijkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wie vorig jaar de S3 boven een One X had gekozen, had nu nog steeds de beste Samsung Galaxy S met de hoogste prioriteit aan updates. Bij HTC loop je inmiddels 2 devices achter.
Inderdaad. Draai hier ook 4.2.2 op HTC one x. Maar niet iedereen wilt rooten. Ook al snap ik t niet. Heb btw nog wat informatie mbt rooten en garantie.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Met het rooten kun je die updates toch wel fiksen?
Het is een relevant antwoord op de quote in mijn post. In tegenstelling tot dit antwoord van jou, waarvan de relevantie voor eenieder een raadsel blijft.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:54 schreef christiman het volgende:
[..]
Niet relevant hier, omdat de meesten hier toch bezitters van een HOX(+) zijn. Wat ook logisch is, als je simpelweg even naar de TT kijkt natuurlijk.
Dat snap ik wel hoor. Het unlocken van de software is blijkbaar een legitieme reden om de garantie op hardware te laten vervallen. Van meerdere mensen gehoord dat destijds het erkende Wifi-hardware probleem niet gratis werd opgelost omdat hun bootloader unlocked was, slaat helemaal nergens op natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Inderdaad. Draai hier ook 4.2.2 op HTC one x. Maar niet iedereen wilt rooten. Ook al snap ik t niet.
Nee, want de gesprekken worden niet op je SIM opgeslagen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je Whatsapp als je je SIM-kaart in een nieuwe telefoon doet? Behoud ik alle gesprekken? Dat is erg belangrijk.
Kut. Is er een andere manier om alles over te dragen?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want de gesprekken worden niet op je SIM opgeslagen.
Geen idee, eigenlijk. Heb er nooit echt de behoefte voor gehadquote:Op maandag 25 februari 2013 15:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kut. Is er een andere manier om alles over te dragen?
De tijdelijke telefoon die ik nu gebruik vroeg om een sd kaartje, of anders Dropbox?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kut. Is er een andere manier om alles over te dragen?
Ohja zo'n One X heeft natuurlijk geen SD-slotquote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
De tijdelijke telefoon die ik nu gebruik vroeg om een sd kaartje, of anders Dropbox?
Volgens mij sturen ze hem gewoon al heel snel op hoor. Mijn telefoon ging niet meer aan. Ik ging op advies van de htc klantenservice naar een servicepoint, maar volgens mij heeft die reparateur er even naar gekeken en toen moest hij direct opgestuurd worden. Denk dat ze telefoons niet open mogen maken ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef robertapeldoorn het volgende:
Trouwens, nog een kleine update van mij. Ik had via facebook gevraagd hoe het zat met rooten en garantie. Dit is het antwoord van HTC:
Tijdens het root proces op HTCdev.com heeft u kunnen lezen dat rooten gevolgen kan hebben voor de garantie.
In hoeverre dat van toepassing is, zal afhangen van de omstandigheden. Dat wordt op dat moment door de HTC technicus bepaalt.
waarop mijn reactie:
Oké, dus indien mijn toestel kapot gaat en ik stuur hem maar jullie op. Bepalen jullie of rooten de boosdoener is of dat het fabrieksfout is. En indien fabrieksfout. Valt het toch nog onder garantie? Zoals ik het nu begrijp... Bedankt voor de info
Toen reageerde HTC:
Een HTC technicus zal de schade aan de telefoon beoordelen op het moment dat hij binnenkomt bij ons. Hij zal hierbij na gaan of het probleem ontstaan is door het rooten of door een fabrieksfout. Rooten geeft bepaalde processen in de telefoon vrij die normaal beveiligd zijn. Dit kan nadelige gevolgen kunnen hebben voor zowel de hardware als de software in de telefoon. Het is dus helaas onmogelijk om van tevoren te zeggen wat wel en wat niet onder garantie valt.
Dat betekent dus dat als je root, je niet meteen helemaal je garantie kwijt bent. Mooi om te weten. Zou zelf eerder naar een HTC reparatiepunt gaan en daar uitleggen hoe en wat. Daar is het minder snel: Oh, bekend probleem. Maar je hebt geroot dus betalen maar.
Dit bedoel ik dus:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:48 schreef Iemand91 het volgende:
Wat gebeurt hier zeg?
President; je weet toch dat je ook 1 post kunt maken dan 6 achter elkaar en 12 in een paar uur?![]()
Heeft iemand ook last van haarscheurtjes in de behuizing? Ik heb langs de randen (aan de rand van behuizing/scherm) overal miniem kleine haarscheurtjes zitten. Die wil ik toch wel eigenlijk weg hebben als ik hem eventueel verkoop straks...
Ziet er nasty uit. Zou zo maar denken dat het eventueel onder garantie vallen kan. Slechte batch kunststof? Slechte spuitgieting? idkquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou hier iets aan te doen zijn? Repareren? Garantie. Of iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |