Serieus? Dat ding heeft het design van een klomp met dikke zwarte randen en een klein scherm. Blijkt maar weer dat smaken verschillen.quote:
Het is een handig gewoon formaat telefoon.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Serieus? Dat ding heeft het design van een klomp met dikke zwarte randen en een klein scherm. Blijkt maar weer dat smaken verschillen.
Tussen de BH? Echt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Het is een handig gewoon formaat telefoon.
Ik hoef niet zo'n onding die op een halve tablet lijkt, zo groot is ie.
Kuttelefoons van tegenwoordig.
M'n vriendin moet hem ook tussen haar bh kunnen krijgen, en dat llukt nog met een iphone 4.
De Iphone 5 is ook al weer veel te groot.
Daar gaat het in dit topic niet om. De hamvraag is: vind je hem mooi?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Compoantje het volgende:
M'n vriendin moet hem ook tussen haar bh kunnen krijgen, en dat llukt nog met een iphone 4.
Nouja, de iPhone 4 dus wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:37 schreef Haque het volgende:
[..]
Daar gaat het in dit topic niet om. De hamvraag is: vind je hem mooi?
Ja, pocketformaatje tegen de tieten aan.quote:
moet je een vriendin met dikkere tieten zoeken. :pquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Jij bedoelt de 8850 volgens mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maar dan wel de versie in geborsteld titanium...ook nog handig in je zak!
Wat dat betreft vond ik de iPhone 3 een stuk beter qua design. Ik vrees ook dat het qua design en innovatie niet veel meer gaat worden. De iPhone 4, 4S en 5 zijn nagenoeg gelijk qua design, op een gegeven moment willen mensen iets anders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Prisilla? Dat vind ik zo ontzettend stijlloos, vrouwen die hun BH als opbergvak gebruikenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nouja, de iPhone 4 dus wel.
[..]
Ja, pocketformaatje tegen de tieten aan.
Of gewoon niet zo'n grote telefoon kopen. Het is sowieso nergens voor nodig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
moet je een vriendin met dikkere tieten zoeken. :p
De 3 mooier dan de 4? Echt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik de iPhone 3 een stuk beter qua design. Ik vrees ook dat het qua design en innovatie niet veel meer gaat worden. De iPhone 4, 4S en 5 zijn nagenoeg gelijk qua design, op een gegeven moment willen mensen iets anders.
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik de iPhone 3 een stuk beter qua design. Ik vrees ook dat het qua design en innovatie niet veel meer gaat worden. De iPhone 4, 4S en 5 zijn nagenoeg gelijk qua design, op een gegeven moment willen mensen iets anders.
Ze koop altijd broeken waar geen broekzakken inzitten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Prisilla? Dat vind ik zo ontzettend stijlloos, vrouwen die hun BH als opbergvak gebruiken
Kun jij als goed vriendje dan niet dat ding in je zakken stoppen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:41 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ze koop altijd broeken waar geen broekzakken inzitten.
Ik ga haar rommel niet dragen, ik ben geen pakezel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun jij als goed vriendje dan niet dat ding in je zakken stoppen?Ja ach, ieder zijn ding natuurlijk.
Goed punt. Dan maar een bhphone.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:43 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik ga haar rommel niet dragen, ik ben geen pakezel.
Dan moet ik haar loodzware tas ook meedragen zeker.
en dan nog...oudere modellen zijn vaak amper nog te vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Maar goed 'de mooiste telefoon ooit gemaakt' is dus behoorlijk relatief. De TS moet zelf maar eens gaan kijken naar wat hij zelf mooi vindt in plaats van wat anderen mooi vinden, jij moet er immers mee rondlopen.
Het kleine scherm vind ik juist mooi. De rede dat ik nu geen iPhone 5 neem, is omdat het scherm mij te groot is. Met een hand kun je niet fijn het gehele scherm bedienen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Serieus? Dat ding heeft het design van een klomp met dikke zwarte randen en een klein scherm. Blijkt maar weer dat smaken verschillen.
Idd, die smartphones lijken allemaal op elkaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef igottagun het volgende:
Zal ik als enige dan maar een design telefoon posten ipv die Samsung troep?
[ afbeelding ]
Bang & Olufsen. Gaat je veel geld kosten.
Dat was een duur telefoontje voor z'n tijd.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_7280quote:7280 PHONE Good design is about knowing what to leave out. Nokia left out the dialing pad. The mirror on the side of this cellphone (shown actual size) converts to a color LCD screen; place your call via speech recognition or an iPod-like rotary button. "This shifts the paradigm," says Thompson. Designer: Nokia. Price: $550; nokiausa.com
Dat is eigenlijk het vreemde van de smartphonemarkt. Als je een auto koopt die 10x duurder is dan een normale auto heb je de keuze uit auto's die ook daadwerkelijk in allerlei opzichten veel beter zijn dan een normale auto. Ook met bijvoorbeeld meubels en kleding.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Idd, die smartphones lijken allemaal op elkaar.
En als je veel geld wilt uitgeven kun je ook kijken naar een Vertu.
[ afbeelding ]
Waarop baseer je dat? De LG Optimus 2x Speed was inderdaad geen goede smartphone te noemen door de vele softwareproblematiek, maar het schijnt sindsdien sterk verbeterd te zijn.quote:
Zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef Catch22- het volgende:
Jep. Mijn vriendin heeft de LG Speed 2x en dat is echt drama qua software.
Die is erg mooi, meer info?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef igottagun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:31 schreef President. het volgende:
Ik ben vroeger best wel fan geweest van het design van de mobiele telefoons die behoren tot de LG Blacklabel lijn, waar onder andere de LG Chocolate, Shine en Secret onder vallen.
De Xperia Z vind ik opzich ook wel mooi, door zijn strakke vormen. Ik vind strakke toestellen vaak wel mooi in tegenstelling tot telefoons met dusdanig veel afrondingen dat ze bijna rond zijn zoals een groot deel van de HTC mobiele telefoons, echter vind ik 5'' echt te groot, 4,7'' is wat mij betreft echt de absolute max wat dat betreft.
Wat vinden jullie van de LG Optimus G?
[ afbeelding ]
Zekers, of de T39. Had hem ooit in deze kleur maar ging helaas stuk:quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
De Ericsson T28 vind ik nog steeds wel wat hebben eigenlijk.
Waren sowieso wel fijne telefoons, die oude Ericssons.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zekers, of de T39. Had hem ooit in deze kleur maar ging helaas stuk:
[ afbeelding ]
Inderdaad, vooral zeer goed geluid qua telefonie. Ik vind ze nog steeds mooi om te zien, echt een unieke eigen vormgeving.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waren sowieso wel fijne telefoons, die oude Ericssons.
Dat komt omdat auto's veel duurder zijn, dus zijn er veel grotere marges op te halen. Op telefoons zijn de marges zo klein dat je, om winstgevend te blijven, heel veel mensen aan moet spreken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het vreemde van de smartphonemarkt. Als je een auto koopt die 10x duurder is dan een normale auto heb je de keuze uit auto's die ook daadwerkelijk in allerlei opzichten veel beter zijn dan een normale auto. Ook met bijvoorbeeld meubels en kleding.
Maar smartphones? De beste smartphones zijn degenen waar de halve wereld mee loopt.
3x raden welke fabrikant die B&O gsm maakte. Tip: het antwoord staat in je post en het is niet B&O.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef igottagun het volgende:
[ afbeelding ]
En het is ontworpen door B&O. Leuk dat het uit de zelfde fabriek komt als die stront modelletjes verder.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef OEM het volgende:
[..]
3x raden welke fabrikant die B&O gsm maakte. Tip: het antwoord staat in je post en het is niet B&O.
Heb zelf 3 LG's gehad en allemaal kak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef President. het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? De LG Optimus 2x Speed was inderdaad geen goede smartphone te noemen door de vele softwareproblematiek, maar het schijnt sindsdien sterk verbeterd te zijn.
Die vind ik inderdaad prachtig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:16 schreef JoPiDo het volgende:
dit blijft voor mij de mooiste ooit:
[ afbeelding ]
Ik heb er een tijdje over na gedacht om een Nexus 4 te kopen, vanwege zijn prijs i.c.m zijn snelheid en stock Android, maar het design en de camera heeft me ervan weerhouden om er een te kopen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe deze: De LG Nexus 4
+Mooier
+Even snel
+Goedkoper
+Geen LG software maar gewoon standaard android
-Niet in Nederland verkrijgbaar voor de normale prijs. (Duitsland wel)
Welke als ik vragen mag?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf 3 LG's gehad en allemaal kak.
In Azië zijn die nog volop gebruikt te koop, vraag me af of die op het huidige netwerk kunnen, neem aan van wel. Zou wel zwaar vet zijn om die weer te gaan gebruikenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Motorola DynaTAC 8000X
[ afbeelding ]
Als je eentje kon betalen was je een echte baas. Tegenwoordig hebben ze op de basisschool al een iCryPhone 9 met 5G.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:07 schreef Phone het volgende:
[..]
In Azië zijn die nog volop gebruikt te koop, vraag me af of die op het huidige netwerk kunnen, neem aan van wel. Zou wel zwaar vet zijn om die weer te gaan gebruiken
[ afbeelding ]
dat zwaar moet je dan letterlijk nemen
quote:With the removal of analog network cells nearly all over the world, the DynaTAC models running on AMPS or other analog networks are mostly obsolete. Thus, they are more collectors' items than usable telephones. The International series, however, will still work, but only on GSM 900 cells.
http://en.wikipedia.org/wiki/Motorola_DynaTAC
Kankerlelijk man holy shitquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:44 schreef Phone het volgende:
ook leuk http://iphone5mod.com/shop/translucent-mod-kit-for-iphone-5/
Mijn neefje had vroegah zo'n doorzichtige game boy collor. Die van mij was een lelijke kleur blauw maar hij was wel een stuk lichter om de een of andere reden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:44 schreef Phone het volgende:
ook leuk http://iphone5mod.com/shop/translucent-mod-kit-for-iphone-5/
jij hebt een wansmaak, dat is iets heel andersquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:30 schreef Phone het volgende:
Google heeft er een heel ander idee over...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar oh wacht, de Nederlander houdt meer van 'gewoontjes' dat is waar ook...
Ik dat mijn smaak dan ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:32 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
jij hebt een wansmaak, dat is iets heel anders
Waarom zou je hem als telefoon niet direct aanraden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dit overigens een van de mooiste telefoons van dit moment.
[ afbeelding ]
Heb 'm zelf ook, en zou het als telefoon niet direct aanraden, maar qua design
Het is lang niet de snelste telefoon op de markt en ik erger me aan de korte batterijduur. De Samsung SIII, bijvoorbeeld, is veel sneller en gaat veel langer mee. Maar die vind ik dan weer spuuglelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef President. het volgende:
[..]
Waarom zou je hem als telefoon niet direct aanraden?
De batterijduur was toch verbeterd toen de Xperia S de update naar ICS kreeg?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is lang niet de snelste telefoon op de markt en ik erger me aan de korte batterijduur. De Samsung SIII, bijvoorbeeld, is veel sneller en gaat veel langer mee. Maar die vind ik dan weer spuuglelijk
Nee, de Xperia S is een prima telefoon in de hoge middenklasse. Maar geen prijswinnaar.
Neuh, ik vind dat aluminium niet heel vet. Had hier voor een HTC Legend, die had het beter uitgewerkt. Bovendien is de Xperia P nog op alle vlakken veel minder goed dan de S.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef President. het volgende:
[..]
De batterijduur was toch verbeterd toen de Xperia S de update naar ICS kreeg?
Vind je overigens de Sony Xperia P niet mooier aangezien die vrij veel lijkt op de Xperia P maar dan met aluminium unibody?
Daar had ik eens een combinatie van. Frontje geruild met een klasgenoot, die de witte had, ik had de zwarte. Gast raakte de zwarte kwijt, ik heb nog een jaar met dat witte ding gelopen. Waar hij nu is weet ik echt niet meer..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:03 schreef Waffle het volgende:
De Sony Ericsson W810i natuurlijk:
[ afbeelding ]
Of in het wit:
[ afbeelding ]
Hij ligt hier nog steeds en gaat nooit meer weg!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maar dan wel de versie in geborsteld titanium...ook nog handig in je zak!
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:28 schreef LordLynx het volgende:
Ik ga voor een Tag Heuer telefoon dan:
[ afbeelding ]
gaan we nu concepten posten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef blow... het volgende:
[ afbeelding ]
Dragen om je recherpols.
Serieus niet? Wat is er niet mooi aan dan? Fijn om vast te houden, Retina-scherm, ik zou er m'n BlackBerry voor inleverenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik snap niet dat mensen de iPhone 4S ook maar íets mooi vinden
Van de iPhone 5 kan ik het wel begrijpen maar de 4S?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Serieus niet? Wat is er niet mooi aan dan? Fijn om vast te houden, Retina-scherm, ik zou er m'n BlackBerry voor inleveren
Less = morequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Van de iPhone 5 kan ik het wel begrijpen maar de 4S?
Gewoon een specs opgepimpte 4 maar de 4 had weinig moois. Gewoon zwart blok met metalen rand.
Ja.. en vervolgens is het OS design language van iOS een grote skeumorpische bende met teletubbieraster. Less is more?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:40 schreef Drakire het volgende:
[..]
Less = more
Naast de 4s heb ik deze altijd wel mooi gevonden:
[ afbeelding ]
Ik neem het OS dan ook niet mee in mijn overweging volgens mij was dat ook niet de vraagstelling van de TS. De lumia 920 vind ik ook een mooi toestel alleen vind ik de combinatie van de binnenste en buitenste radius van de hoeken minder mooi.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja.. en vervolgens is het OS design language van iOS een grote skeumorpische bende met teletubbieraster. Less is more?
Kijk dan naar het sicke design van de lumia 920. Strak, unibody en het OS is minimalistisch maar prachtig
Bedankt voor je liefdequote:
Hoezo is dat simpel en strak? je hebt vier lelijke hardware toetsen hoezo is dat simpel? andere telefoons bereiken dezelfde functionaliteit met 75% minder knoppen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:58 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat voor de HD2: simpel en strak...
[ afbeelding ]
moeilijk he, dat smaak persoonlijk is?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 05:52 schreef Drakire het volgende:
[..]
Hoezo is dat simpel en strak? je hebt vier lelijke hardware toetsen hoezo is dat simpel? andere telefoons bereiken dezelfde functionaliteit met 75% minder knoppen.
klepje is prima afgewerkt.. dus waar je dat vandaan hebt weet ik niet..quote:Ook is het klepje aan de zijkant slecht afgewerkt zie het als een autodeur die niet mooi sluit.
Eens! Ik had de zwarte. Maar toen ik m ter reparatie wegbracht (de navi knopjes deden het maar half) kreeg ik m niet meer terug omdat de onderdelen niet meer leverbaar warenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:03 schreef Waffle het volgende:
[ afbeelding ]
Of in het wit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:58 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat voor de HD2: simpel en strak...
[ afbeelding ]
Die is gebouwd door Samsungquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef igottagun het volgende:
[ afbeelding ]
die kleur...quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:27 schreef xibalba het volgende:
Lumia 920 spreekt mij wel aan, maar heb zelf een galaxy s2
[ afbeelding ]
Met xenon flitser.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:03 schreef Waffle het volgende:
[ afbeelding ]
Of in het wit:
[ afbeelding ]
Wideview ? Hahaquote:
Welke is dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem niet, maar...
Ik vind de blauwe en de witte ook niet mooi.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef Catch22- het volgende:
Serieus? Ik heb een s3 & hij is geweldig , maar mooi? Nee..
op de foto misschien, het blijft een plastic dingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind de blauwe en de witte ook niet mooi.
Maar in het bruin vind ik hem toch erg goed te doen.
Mwoh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
op de foto misschien, het blijft een plastic ding
Mee eens, wat mij betreft de beste telefoon op de markt maar mooi wil ik hem niet noemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef Catch22- het volgende:
Serieus? Ik heb een s3 & hij is geweldig , maar mooi? Nee..
de Z is echt een mooi ding op t oog, ben benieuwd hoe hij on t echt is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Mee eens, wat mij betreft de beste telefoon op de markt maar mooi wil ik hem niet noemen.
In de categorie betaalbaar (4k+ voor een tag zie ik mezelf niet uitgeven) vind ik de Xperia Z toch wel mooi
Docking systemquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Iwanius het volgende:
Jongens,stop de persen,hieronder een eerste 'mooie' mobiele telefoon. qua design en gebruik.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |