Serieus? Dat ding heeft het design van een klomp met dikke zwarte randen en een klein scherm. Blijkt maar weer dat smaken verschillen.quote:
Het is een handig gewoon formaat telefoon.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Serieus? Dat ding heeft het design van een klomp met dikke zwarte randen en een klein scherm. Blijkt maar weer dat smaken verschillen.
Tussen de BH? Echt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Het is een handig gewoon formaat telefoon.
Ik hoef niet zo'n onding die op een halve tablet lijkt, zo groot is ie.
Kuttelefoons van tegenwoordig.
M'n vriendin moet hem ook tussen haar bh kunnen krijgen, en dat llukt nog met een iphone 4.
De Iphone 5 is ook al weer veel te groot.
Daar gaat het in dit topic niet om. De hamvraag is: vind je hem mooi?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Compoantje het volgende:
M'n vriendin moet hem ook tussen haar bh kunnen krijgen, en dat llukt nog met een iphone 4.
Nouja, de iPhone 4 dus wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:37 schreef Haque het volgende:
[..]
Daar gaat het in dit topic niet om. De hamvraag is: vind je hem mooi?
Ja, pocketformaatje tegen de tieten aan.quote:
moet je een vriendin met dikkere tieten zoeken. :pquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Jij bedoelt de 8850 volgens mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maar dan wel de versie in geborsteld titanium...ook nog handig in je zak!
Wat dat betreft vond ik de iPhone 3 een stuk beter qua design. Ik vrees ook dat het qua design en innovatie niet veel meer gaat worden. De iPhone 4, 4S en 5 zijn nagenoeg gelijk qua design, op een gegeven moment willen mensen iets anders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Prisilla? Dat vind ik zo ontzettend stijlloos, vrouwen die hun BH als opbergvak gebruikenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nouja, de iPhone 4 dus wel.
[..]
Ja, pocketformaatje tegen de tieten aan.
Of gewoon niet zo'n grote telefoon kopen. Het is sowieso nergens voor nodig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
moet je een vriendin met dikkere tieten zoeken. :p
De 3 mooier dan de 4? Echt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik de iPhone 3 een stuk beter qua design. Ik vrees ook dat het qua design en innovatie niet veel meer gaat worden. De iPhone 4, 4S en 5 zijn nagenoeg gelijk qua design, op een gegeven moment willen mensen iets anders.
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik de iPhone 3 een stuk beter qua design. Ik vrees ook dat het qua design en innovatie niet veel meer gaat worden. De iPhone 4, 4S en 5 zijn nagenoeg gelijk qua design, op een gegeven moment willen mensen iets anders.
Ze koop altijd broeken waar geen broekzakken inzitten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Prisilla? Dat vind ik zo ontzettend stijlloos, vrouwen die hun BH als opbergvak gebruiken
Kun jij als goed vriendje dan niet dat ding in je zakken stoppen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:41 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ze koop altijd broeken waar geen broekzakken inzitten.
Ik ga haar rommel niet dragen, ik ben geen pakezel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun jij als goed vriendje dan niet dat ding in je zakken stoppen?Ja ach, ieder zijn ding natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |