Hoezo is dat simpel en strak? je hebt vier lelijke hardware toetsen hoezo is dat simpel? andere telefoons bereiken dezelfde functionaliteit met 75% minder knoppen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:58 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat voor de HD2: simpel en strak...
[ afbeelding ]
moeilijk he, dat smaak persoonlijk is?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 05:52 schreef Drakire het volgende:
[..]
Hoezo is dat simpel en strak? je hebt vier lelijke hardware toetsen hoezo is dat simpel? andere telefoons bereiken dezelfde functionaliteit met 75% minder knoppen.
klepje is prima afgewerkt.. dus waar je dat vandaan hebt weet ik niet..quote:Ook is het klepje aan de zijkant slecht afgewerkt zie het als een autodeur die niet mooi sluit.
Eens! Ik had de zwarte. Maar toen ik m ter reparatie wegbracht (de navi knopjes deden het maar half) kreeg ik m niet meer terug omdat de onderdelen niet meer leverbaar warenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:03 schreef Waffle het volgende:
De Sony Ericsson W810i natuurlijk:
[ afbeelding ]
Of in het wit:
[ afbeelding ]
Hij ligt hier nog steeds en gaat nooit meer weg!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:58 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat voor de HD2: simpel en strak...
[ afbeelding ]
Die is gebouwd door Samsungquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef igottagun het volgende:
Zal ik als enige dan maar een design telefoon posten ipv die Samsung troep?
[ afbeelding ]
Bang & Olufsen. Gaat je veel geld kosten.
die kleur...quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:27 schreef xibalba het volgende:
Lumia 920 spreekt mij wel aan, maar heb zelf een galaxy s2
[ afbeelding ]
Met xenon flitser.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:03 schreef Waffle het volgende:
De Sony Ericsson W810i natuurlijk:
[ afbeelding ]
Of in het wit:
[ afbeelding ]
Hij ligt hier nog steeds en gaat nooit meer weg!
Wideview ? Hahaquote:
Welke is dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem niet, maar...
Ik vind de blauwe en de witte ook niet mooi.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef Catch22- het volgende:
Serieus? Ik heb een s3 & hij is geweldig , maar mooi? Nee..
op de foto misschien, het blijft een plastic dingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind de blauwe en de witte ook niet mooi.
Maar in het bruin vind ik hem toch erg goed te doen.
Mwoh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
op de foto misschien, het blijft een plastic ding
Mee eens, wat mij betreft de beste telefoon op de markt maar mooi wil ik hem niet noemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef Catch22- het volgende:
Serieus? Ik heb een s3 & hij is geweldig , maar mooi? Nee..
de Z is echt een mooi ding op t oog, ben benieuwd hoe hij on t echt is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Mee eens, wat mij betreft de beste telefoon op de markt maar mooi wil ik hem niet noemen.
In de categorie betaalbaar (4k+ voor een tag zie ik mezelf niet uitgeven) vind ik de Xperia Z toch wel mooi
Docking systemquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Iwanius het volgende:
Jongens,stop de persen,hieronder een eerste 'mooie' mobiele telefoon. qua design en gebruik.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |