Ik probeer er slechts achter te komen waarom jij hier loopt te propageren dat leasen zo duivels isquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ga jij toch lekker leasen jongen
- Als provider vindt dat het toestel door jouw schuld defect is kan je alsnog een gepeperde rekening ontvangenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik probeer er slechts achter te komen waarom jij hier loopt te propageren dat leasen zo duivels is
- 25,-. Dat is minder dan de tientallen euro's die je elders moet bijbetalenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
- Als provider vindt dat het toestel door jouw schuld defect kan je alsnog een gepeperde rekening ontvangen
- Krijg je wel een nieuw toestel bij een niet-lease abonnement als ie uit je handen flikkert?quote:- Je hebt geen garantie dat je een nieuw toestel ontvangt.
- 25,-.quote:- Als aan het einde van het contract de slijtage aan het toestel volgens provider te groot is, moet je bijbetalen
- Bron?quote:- Provider heeft het recht om op elk gewenst moment je telefoon te bekijken, het is onduidelijk hoe ze hierbij omgaan met privacy gevoelige informatie.
kerelquote:
Ik licht je graag in over je onwaarheden die je overal loopt te verspreidenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kerelmoet ik nou jou helemaal gaan zitten overtuigen terwijl je het toch allemaal beter weet? Ga jij lekker met je 25 euro naar Hi en koop je een lease, klaar.
overal?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik licht je graag in over je onwaarheden die je overal loopt te verspreiden
Ik snap best dat leasen eng voor je is, omdat je het nog nooit gedaan hebt. Maar je hoeft geen dingen te verzinnen om het leasen tegen te gaan.
Wat een anticlimax zeg. Ik had gehoopt om enige forse nadelen van het leasen te horen. Storm in een glas water van een onwetende.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
overal?
ja, vind het erg eng, ga ook niet verder dan m'n zolderkamer
gr gr
ja moggeh, wat een jankwijf ben je ook, zit hier gvd ook nog voetbal te volgen..quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een anticlimax zeg. Ik had gehoopt om enige forse nadelen van het leasen te horen. Storm in een glas water van een onwetende.
Fijne avond nog
Jammer, blijkt ie niet inhoudelijk iets sterks te kunnen brengen, gaat ie maar scheldenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja moggeh, wat een jankwijf ben je ook, zit hier gvd ook nog voetbal te volgen..
en nu?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jammer, blijkt ie niet inhoudelijk iets sterks te kunnen brengen, gaat ie maar schelden
Dus...
Nu moet je opbokken of normaal gaan reageren.quote:
ja, vooral gaan quotenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nu moet je opbokken of normaal gaan reageren.
Net besteld via studentmobiel. Gewoon leverbaar blijkbaar :Squote:Op donderdag 21 februari 2013 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, wilde de One X+ maar ben nu geneigd te wachten op de One (nog niet echt idee of die beetje te betalen gaat worden met het abonnement dat ik in gedachten heb)
Jij denkt dat het allemaal aan de marketing van Samsung ligt en niet (deels) aan het feit dat de Samsung Galaxy S III ten opzichte van de HTC One X onder anderequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop echt dat ze eindelijk een inhaalslag kunnen maken op dat vervloekte Samsung... HTC is zo'n goede speler, maar worden puur door de marketing van Samsung onder de voet gelopen, terwijl de producten minstens zo goed als die van Samsung zijn.
HTC kennende waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben alleen wel benieuwd naar de camera. Zou dat een beetje goede kwaliteit zijn?
Vernieuwend wel, maar niet revolutionair en ook zeker geen grote verbetering op het design na, al kan de materiaalkeuze roet in het eten gooien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hamvraag is natuurlijk: is deze radicaal vernieuwend tov de One X?
3 comments op een rij dit negatief zijn tov HTC. Je bent een Samsung fappert?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef President. het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal aan de marketing van Samsung ligt en niet (deels) aan het feit dat de Samsung Galaxy S III ten opzichte van de HTC One X onder andere
- meer batterijvermogen
- een verwijderbare batterij
- mogelijkheid tot draadloos opladen
- betere video-opname kwaliteit
- CMOS-sensor
- extern geheugenslot
- geen onnodig zware logge en allesoverheersende skin
heeft?
- Een minimaal verschil wil niet zeggen dat het verschil niet aanwezig is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
3 comments op een rij dit negatief zijn tov HTC. Je bent een Samsung fappert?
- 1800mAh tov 2100 mAh is minimaal. Bovendien heeft de HOX+ ook 2100mAh.
- wat is het grootste voordeel van een verwijderbare batterij? het nadeel is juist dat overal stof tussen kan gaan zitten
- wat heb je aan draadloos opladen? Je hebt dan nog altijd een apparaatje nodig dat dat mogelijk maakt. Kun je net zo goed je oplader meenemen. Misschien leuk voor in de toekomst (als het verder ontwikkeld is), maar nu een onnodig iets om je telefoonkeuze op te baseren.
- andere kleurtinten maken een videobeeld niet mooier. De saturatie bij Samsung is altijd achterlijk hoor waardoor kleuren als gauw onnatuurlijk lijken. Leuk voor je filmpje hoor, maar mooier wordt het er imo niet op.
- leuk voor die CMOS sensor, maar ik heb er eentje in mijn Canon 450D zitten voor als ik kwaliteitsfoto's wil maken.
- extern geheugenslot, leuk en aardig, maar de HOX+ heeft 64gb aan geheugen.
- Sense is een mooie UI. Kan ik van de Samsung software niet zeggen, met hun waterdruppelonzin om je scherm te unlocken.
Al met al vallen die "voordelen" die je opsomt behoorlijk tegen als je ze wat beter analyseert. En dat is nou juist wat de meeste plebs niet doen.
"Samsung maakt alles, dus zal het wel beter zijn. Mijn achterbuurman heeft een oom en daar de zoon van heeft er veel verstand van en die zegt dat Samsung het beste is" - De gemiddelde Samsung gebruiker.
De HTC One heeft een adviesprijs van ¤699, nog duurder dan een iPhone 5 die bovendien over twee jaar waarschijnlijk over het algemeen een hogere restwaarde zal hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vond de One X al duur, de One zal nog wel duurder zijn.
Er zit op dit moment voor zover ik weet geen enkele voordeel aan een smartphone leasen aangezien de prijzen in tegenstelling tot wat sommige verkopers je willen doen geloven vaak helemaal niet lager zijn dan als je het toestel met een vergelijkbaar abonnement zou kopen bij een andere provider.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik licht je graag in over je onwaarheden die je overal loopt te verspreiden
Ik snap best dat leasen eng voor je is, omdat je het nog nooit gedaan hebt. Maar je hoeft geen dingen te verzinnen om het leasen tegen te gaan.
Ik ben het met je eens dat veel personen een overdreven drang naar consumeren hebben maar ik ben er niet per definitie op tegen aangezien het goed is voor de economie zolang mensen niet massaal boven hun stand gaan leven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik 'mag' verlengen ..ook zoiets.. ik weet niet wat jij allemaal voor privileges verwacht maar je sluit gewoon een nieuw abonnement af he waarbij je waarschijnlijk nog meer gaat betalen.. maar nee, lekker consumeren die telefoons ipv je huidige telefoon houden en een sim only erbij nemen (scheelt je zo'n 50% in sommige gevallen)... of heb je geld genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |