abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123097882
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop echt dat ze eindelijk een inhaalslag kunnen maken op dat vervloekte Samsung... HTC is zo'n goede speler, maar worden puur door de marketing van Samsung onder de voet gelopen, terwijl de producten minstens zo goed als die van Samsung zijn.
Dit dus. Maar dat geld met elk commercieel verkrijgbaar product. Als je er maar genoeg marketing tegenaan gooit blijf je wel verkopen. Maar als je ze puur vergelijkt en kijkt naar wat de meeste gebruikers merken zijn (in dit geval beide producten; S3 en One X) producten gewoon topproducten.

Vandaag hele dag weggeweest, dus morgen maar eens dieper inlezen in dit product. Aan Tweakers heb ik niet veel; die gasten hebben in 12 uur al 22 pagina's / 538 reacties gemaakt :') ; dus daar kun je nou ook niet meer aan beginnen. :{

Op het eerste gezicht reuze interessant toestel, bovendien een die qua uiterlijk steeds mooier wordt hoe langer je er naar kijkt.

Maar voor mij wordt het uiteindelijk kiezen op wat ik ga betalen.
One X voldoet nog prima, geen enkel probleem mee en kan makkelijk nog een jaar mee.
Maar kan ik de HOX voor een bepaalde prijs vergeten en kan ik een goede deal maken met deze One; dan komt deze One deze kant op.
Adviesprijs is wel verschrikkelijk hoog, maar die zit altijd hoger dan winkelprijs. Bovendien komt dit toestel 15 maart uit, en verloopt mijn abbo begin juli (8 ofzo). Precies goed voor mij dus want ik kan dus een paar maanden voor 8 juli nieuwe abbo aangaan of wachten op prijsverlaging van de One.

Of ik over een klein half jaar nog met de One X rondloop of met de One is dus puur op basis van gemiddelde maandprijs, maar uiteindelijk mij om het even. Vind het interessant spul maar die hele hype om een fucking telefoon :O :') :N

* Iemand91 gaat morgen eens goed proberen (!) in te lezen in dit product.

[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 19-02-2013 23:14:24 ]
pi_123099395
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Juist niet.
Wat is zo goed aan de foto's dan?
pi_123100368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop echt dat ze eindelijk een inhaalslag kunnen maken op dat vervloekte Samsung... HTC is zo'n goede speler, maar worden puur door de marketing van Samsung onder de voet gelopen, terwijl de producten minstens zo goed als die van Samsung zijn.
Gaat ze niet lukken, helemaal omdat Sony de laatste maanden al flink aan het aansluiten is richting de top.
pi_123102099
heb wel het gevoel dat die S4 snapdragon gewoon geen reet waard is.. ze hebben bij die nieuwe de 600 serie erin, en die presteert 12000+ bij benchmark, waar de one x als ik me niet vergis ca. 4500 haalde... en die 600 is nog de 'slechtere' versie van dit jaar.. 2e helft komt die 800 serie uit.. die is 75% sneller dan die S4 itt 40% zoals bij de 600 serie het geval is..
pi_123102159
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Gaat ze niet lukken, helemaal omdat Sony de laatste maanden al flink aan het aansluiten is richting de top.
mwoa, die xperia z is nu alweer verouderd qua chips e.d, ik snap ook niet waarom ze even wachten, ook schijnt het voor zowel htc als sony errrugg moeilijk te zijn om android 4.2 ergens te vinden (terwijl in mei 5.0 waarschijnlijk er al is).
Maar sony kennende brengen ze nog wel 3 nieuwe vlaggenschepen uit dit jaar.
pi_123112611
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:31 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wat is zo goed aan de foto's dan?
Wat is er zo slecht dan?

Je doet hier hetzelfde als bij Tweakers, dat afzeiken.

Er zijn maar drie afbeeldingen, je weet niet hoe de afbeeldingen zijn gemaakt qua instellingen, je hebt geen referentie materiaal in dezelfde omstandigheden.

Eerst ben je meteen negatief over de XPZ en nu weer meteen over de One. En dan met nul informatie.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123115139
HTC One, net als de One X toentertijd, al op preorder staan. :) De zwarte..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_123119810
Vandaag IceColdJelly update geinstalleert. Nieuw: Preformance control.
Ben nogal bang dat als ik die gebruik ik mijn telefoon kapot help...
Iemand tips over wijs gebruik van preformance control
pi_123124009
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef dimmak het volgende:
HTC One, net als de One X toentertijd, al op preorder staan. :) De zwarte..
Is ook wel nodig he, die one x is onderhand zo verouderd..
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:52:58 #135
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_123125568
De One vind ik wel het mooist in de zilveren kleur, gewoon een premium aluminium design, dat zwart maakt het wat minder mooi naar mijn mening. Voor het eerst dat zo'n alternatief/wit-design mooier is dan de normale donkere.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_123126157
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:10 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Is ook wel nodig he, die one x is onderhand zo verouderd..
Nee, maar ik mag verlengen wijsneus.
pi_123126230
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nee, maar ik mag verlengen wijsneus.
ik 'mag' verlengen .. :') ook zoiets.. ik weet niet wat jij allemaal voor privileges verwacht maar je sluit gewoon een nieuw abonnement af he waarbij je waarschijnlijk nog meer gaat betalen.. maar nee, lekker consumeren die telefoons ipv je huidige telefoon houden en een sim only erbij nemen (scheelt je zo'n 50% in sommige gevallen)... of heb je geld genoeg :')
pi_123126305
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef andreas612 het volgende:

[..]

ik 'mag' verlengen .. :') ook zoiets.. ik weet niet wat jij allemaal voor privileges verwacht maar je sluit gewoon een nieuw abonnement af he waarbij je waarschijnlijk nog meer gaat betalen.. maar nee, lekker consumeren die telefoons ipv je huidige telefoon houden en een sim only erbij nemen (scheelt je zo'n 50% in sommige gevallen)... of heb je geld genoeg :')
Meer iets van 'I don't give a shit'. Maar met lease moet je je oude toestel alsnog overnemen want die is niet van jezelf.. En aangezien ik liever een x bedrag per maand betaal dan ineens 700 piek vind ik dit een goede optie. Net alsof ik niet snap dat ik eigenlijk een te duur abonnement heb. Maar bedankt voor je zorgen.
pi_123126340
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Wat kan het jou nu schelen wat hij doet?
pi_123126411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:15 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Wat kan het jou nu schelen wat hij doet?
'k moest het 'wijsneus' even corrigeren, wat kan jou het schelen wat ik doe

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Meer iets van 'I don't give a shit'. Maar met lease moet je je oude toestel alsnog overnemen want die is niet van jezelf.. En aangezien ik liever een x bedrag per maand betaal dan ineens 700 piek vind ik dit een goede optie. Net alsof ik niet snap dat ik eigenlijk een te duur abonnement heb. Maar bedankt voor je zorgen.
Ook nooit een toestel 'leasen', is risicovol en duur.

:*

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 18:17:50 ]
pi_123126452
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:17 schreef andreas612 het volgende:

[..]

[..]

Komen we weer uit op het x bedrag per maand of in 1 klap 700 piek.
pi_123126489
:')
Doe dat ergens anders.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_123126511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Komen we weer uit op het x bedrag per maand of in 1 klap 700 piek.
Dat nieuwe toestel zal het grote verschil echt niet gaan maken met je huidige one x hoor, om dan 40eu p/maand te dokken ipv rond de 16 (sim only) is toch redelijk waus..

Maar jouw keuze uiteraard
pi_123126834
pi_123126917
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:44:47 #146
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_123127263
Laat mensen hun geld verspillen als ze dat willen. Goed voor de economie.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_123132334
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:17 schreef andreas612 het volgende:

[..]

[..]

Wat is daar risicovol aan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123133151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat is daar risicovol aan?
je bent de sjaak als je toestel kapot gaat, omdat ie nog niet van jouw is.
pi_123133520
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:33 schreef andreas612 het volgende:

[..]

je bent de sjaak als je toestel kapot gaat, omdat ie nog niet van jouw is.
Als je een defect toestel inlevert betaal je 25,- schadevergoeding. Stevig risico inderdaad :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123133558
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als je een defect toestel inlevert betaal je 25,- schadevergoeding. Stevig risico inderdaad :)
ga jij toch lekker leasen jongen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')