Dit dus. Maar dat geld met elk commercieel verkrijgbaar product. Als je er maar genoeg marketing tegenaan gooit blijf je wel verkopen. Maar als je ze puur vergelijkt en kijkt naar wat de meeste gebruikers merken zijn (in dit geval beide producten; S3 en One X) producten gewoon topproducten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop echt dat ze eindelijk een inhaalslag kunnen maken op dat vervloekte Samsung... HTC is zo'n goede speler, maar worden puur door de marketing van Samsung onder de voet gelopen, terwijl de producten minstens zo goed als die van Samsung zijn.
Gaat ze niet lukken, helemaal omdat Sony de laatste maanden al flink aan het aansluiten is richting de top.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop echt dat ze eindelijk een inhaalslag kunnen maken op dat vervloekte Samsung... HTC is zo'n goede speler, maar worden puur door de marketing van Samsung onder de voet gelopen, terwijl de producten minstens zo goed als die van Samsung zijn.
mwoa, die xperia z is nu alweer verouderd qua chips e.d, ik snap ook niet waarom ze even wachten, ook schijnt het voor zowel htc als sony errrugg moeilijk te zijn om android 4.2 ergens te vinden (terwijl in mei 5.0 waarschijnlijk er al is).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gaat ze niet lukken, helemaal omdat Sony de laatste maanden al flink aan het aansluiten is richting de top.
Wat is er zo slecht dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:31 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat is zo goed aan de foto's dan?
Is ook wel nodig he, die one x is onderhand zo verouderd..quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef dimmak het volgende:
HTC One, net als de One X toentertijd, al op preorder staan.De zwarte..
Nee, maar ik mag verlengen wijsneus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:10 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Is ook wel nodig he, die one x is onderhand zo verouderd..
ik 'mag' verlengen ..quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag verlengen wijsneus.
Meer iets van 'I don't give a shit'. Maar met lease moet je je oude toestel alsnog overnemen want die is niet van jezelf.. En aangezien ik liever een x bedrag per maand betaal dan ineens 700 piek vind ik dit een goede optie. Net alsof ik niet snap dat ik eigenlijk een te duur abonnement heb. Maar bedankt voor je zorgen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik 'mag' verlengen ..ook zoiets.. ik weet niet wat jij allemaal voor privileges verwacht maar je sluit gewoon een nieuw abonnement af he waarbij je waarschijnlijk nog meer gaat betalen.. maar nee, lekker consumeren die telefoons ipv je huidige telefoon houden en een sim only erbij nemen (scheelt je zo'n 50% in sommige gevallen)... of heb je geld genoeg
Wat kan het jou nu schelen wat hij doet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik 'mag' verlengen ..ook zoiets.. ik weet niet wat jij allemaal voor privileges verwacht maar je sluit gewoon een nieuw abonnement af he waarbij je waarschijnlijk nog meer gaat betalen.. maar nee, lekker consumeren die telefoons ipv je huidige telefoon houden en een sim only erbij nemen (scheelt je zo'n 50% in sommige gevallen)... of heb je geld genoeg
'k moest het 'wijsneus' even corrigeren, wat kan jou het schelen wat ik doequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat kan het jou nu schelen wat hij doet?
Ook nooit een toestel 'leasen', is risicovol en duur.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Meer iets van 'I don't give a shit'. Maar met lease moet je je oude toestel alsnog overnemen want die is niet van jezelf.. En aangezien ik liever een x bedrag per maand betaal dan ineens 700 piek vind ik dit een goede optie. Net alsof ik niet snap dat ik eigenlijk een te duur abonnement heb. Maar bedankt voor je zorgen.
Komen we weer uit op het x bedrag per maand of in 1 klap 700 piek.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k moest het 'wijsneus' even corrigeren, wat kan jou het schelen wat ik doe
[..]
Ook nooit een toestel 'leasen', is risicovol en duur.
![]()
Dat nieuwe toestel zal het grote verschil echt niet gaan maken met je huidige one x hoor, om dan 40eu p/maand te dokken ipv rond de 16 (sim only) is toch redelijk waus..quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Komen we weer uit op het x bedrag per maand of in 1 klap 700 piek.
Wat is daar risicovol aan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k moest het 'wijsneus' even corrigeren, wat kan jou het schelen wat ik doe
[..]
Ook nooit een toestel 'leasen', is risicovol en duur.
![]()
Als je een defect toestel inlevert betaal je 25,- schadevergoeding. Stevig risico inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je bent de sjaak als je toestel kapot gaat, omdat ie nog niet van jouw is.
ga jij toch lekker leasen jongenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je een defect toestel inlevert betaal je 25,- schadevergoeding. Stevig risico inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |