Laatste foto: gebroken scherm?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou hier iets aan te doen zijn? Repareren? Garantie. Of iets anders?
EDIT: nou moet ik er wel even bij vermelden dat HTC (of eigenlijk Dynabyte) 1 of 2 keer het toestel heeft opengehad voor het wifi-probleem. (Eerste keer zag ik geen verbetering en heb ik 'm nog een keer opgestuurd). Misschien met openen dit opgelopen?
Nee, dat is een vingerafdruk/vlek. Toestel heeft totaal geen gebruikssporen, alleen een miniem, MINIEM butsje op de volumetoets. Maar deze 'scheurtjes' zaten daarvoor al in de behuizing.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Laatste foto: gebroken scherm?
Zo ja, dan ben ik bang dat ze die haarscheurtjes gaan wijten aan roekeloos omgaan met je telefoon (en dan wijzen ze naar je beeldscherm).
Bij mij zien ze er hetzelfde uit, dezelfde plek ook (rechtsboven USB poortje), tevens ook 2 keer uit elkaar gehaald bij reparatie..quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou hier iets aan te doen zijn? Repareren? Garantie. Of iets anders?
EDIT: nou moet ik er wel even bij vermelden dat HTC (of eigenlijk Dynabyte) 1 of 2 keer het toestel heeft opengehad voor het wifi-probleem. (Eerste keer zag ik geen verbetering en heb ik 'm nog een keer opgestuurd). Misschien met openen dit opgelopen?
Had ik ook! 16 % in 1,5 uur!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:03 schreef Fiorano het volgende:
Zo de One X ligt bij de reparateur, nu even tijdelijk een Ikfoon4. De OneX gebruikt zonder dat ik er ook maar iets mee gedaan had 48% batterij in 8u, dus nu zat er toch echt wel iets fout.
quote:di 26 feb 2013: Verzonden door winkel naar het herstelcentrum (doorlooptijd 2-3 werkdagen).
wo 27 feb 2013: Ontvangen bij herstelcentrum (doorlooptijd 1-2 werkdagen).
wo 27 feb 2013: Reparatie is doorgezonden naar fabrikant (doorlooptijd 1-2 weken).
Uw toestel is doorgezonden naar een extern repaircenter of fabrikant. In de meeste gevallen is de doorlooptijd 2-3 weken.
Onderweg naar de winkel of de klant (2-3 werkdagen).
Ligt gereed in winkel / wordt aangeboden bij klant.
Order is afgesloten
Bronquote:'Oudere toestellen HTC krijgen ook update Sense'
HTC gaat de nieuwe versie van Sense, de softwarelaag die HTC over Android heen plaatst, ook beschikbaar stellen voor oudere toestellen.
Foto: ANP
Dat heeft HTC bevestigd aan Android Police.
Sense 5 is gemaakt voor de nieuwe smartphone HTC One, die vorige week gepresenteerd werd. Niet alle functies van de nieuwe software kunnen op de oudere toestellen geplaatst worden, omdat ze draaien op specifieke hardware van de HTC One.
De toestellen die de upgrade zullen krijgen, zijn om de HTC One X, de X+, S, en Butterfly. Wanneer de nieuwe versie beschikbaar komt, is nog niet bekend.
Thuisscherm
Met de nieuwe variant van Sense wil HTC zich onderscheiden met onder meer een nieuw thuisscherm, zo maakte het bedrijf eerder bekend.
Standaard ziet de gebruiker een soort tegels met foto's van nieuws en sociale media op het startscherm. HTC geeft met de BlinkFeed op een visuele manier weer wat er gebeurd is in diverse apps. Het is vergelijkbaar met wat Microsoft doet in Windows Phone.
Het is ook mogelijk voor de standaardweergave van Android te kiezen. Dan worden er gewoon rijen met icoontjes van apps getoond.
Met stom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tegels?
Bah die hoef ik niet.
Via whatsapp,instellingen, Meldingen en dan Beltonen voor gesprek uitvinkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Twee problemen;
Ik krijg geluid als ik bij whatsapp een bericht verstuur ipv ontvang. Kan dit uit?
Als ik muziek via de MP3-speler of Soundcloud afspeel dan kapt Beats Audio er soms mee en dan ben ik heel even het geluid kwijt. Hoe kan dit?
Ja maar dan krijg ik toch geen geluid meer voor inkomende berichten? Dat maakt me niet uit, ik vind het geluid voor uitgaande berichten zo irritant.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:16 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Via whatsapp,instellingen, Meldingen en dan Beltonen voor gesprek uitvinken
Volgens mij geld dat alleen voor inkomende berichten als je in whatsapp zelf zit. Die andere optie is voor geluid als je telefoon in je broekzak hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik toch geen geluid meer voor inkomende berichten? Dat maakt me niet uit, ik vind het geluid voor uitgaande berichten zo irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |