Als je eentje vindt, laat het hier even weten, ben er ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:30 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Action heeft ze alleen los. Ik wil graag als telefoon case. En die van action hebben weinig vermogen.
https://play.google.com/s(...).jraf.android.nolockquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Als ik gebeld wordt op mijn HOX, dan moet ik altijd schuiven naar opnemen of ophangen. Soms dan krijg ik gewoon een knop en hoef ik niet te schuiven.. Is er een manier (al dan niet via andere apps of ROM), om altijd een knop te hebben en niet hoeven te schuiven met die ring (vind het erg irritant..)?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest lachen om "verwijder de accu en geheugenkaart niet".
Hij bedoelt een batterycover. Iets wat je op de achterkant klikt en de HOX kan opladen die nu 1 geheel vormt met de cover.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hebben ze die niet meer bij de action? (Of bedoel je niet die externe accu?)
Mijn HOX is ook weer terug van weggeweest, weet alleen niet wat er nou mis was, want dat geven ze niet doorHad ook geen back up gemaakt ergens dus alles is weg.. Maar ach
Moet dat geen duimpje omlaag zijn?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn Wi-Fi doet echt stom sinds de update.
Het lijkt mij dat als je switch naar een kanaal dat niet 12/13 is dat het dan opgelost is?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:48 schreef FL_Freak het volgende:
According to a friend of mine who just updated, it seems this update removes support for wifi channel 12 and 13. If your wifi connection depends on using these channels (in countries where channel 12/13 is used) beware.
An HTC support representative confirmed this, at least for phones in Norway.
Enige wat ik concreet kon vinden.
Hier ook. Bereik is geloof ik wel gelijk gebleven, maar heb soms het gevoel dat er gewoon geen data overgepompt wordt. Heel irritant als dat gebeurt.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn Wi-Fi doet echt stom sinds de update.
We gebruiken kanaal 1 hier, dus datgaat ook niet helpen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Het lijkt mij dat als je switch naar een kanaal dat niet 12/13 is dat het dan opgelost is?
Ik heb gek genoeg hetzelfde probleem met m'n custom rom (ViperX) die sinds gisteren op die nieuwe base van de laatste update zit.. Vol bereik, mappen openen bij bijv. Dropbox lukt prima maar vervolgens een bestand daadwerkelijk downloaden gaat 'm gewoon niet worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook. Bereik is geloof ik wel gelijk gebleven, maar heb soms het gevoel dat er gewoon geen data overgepompt wordt. Heel irritant als dat gebeurt.
Nu ook ff 3.4.0. geinstalleerd, geen enkel probleem hier. Ook niet op kanaal 13. Downloaden/surfen whatever werkt gewoon goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook. Bereik is geloof ik wel gelijk gebleven, maar heb soms het gevoel dat er gewoon geen data overgepompt wordt. Heel irritant als dat gebeurt.
[..]
We gebruiken kanaal 1 hier, dus datgaat ook niet helpen.
Dank je wel! Daarmee is helaas ook mijn unlockcode (het logo wat je moet maken om in te loggen) weg.. En die wilde ik eigenlijk wel behouden..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je eentje vindt, laat het hier even weten, ben er ook wel benieuwd naar!
[..]
https://play.google.com/s(...).jraf.android.nolockhiermee haal je dat lockscreen helemaal weg.
Ah dat wist ik niet, die gebruik ik sowieso niet namelijk. Dan heb ik geen oplossing voor jequote:Op zondag 10 maart 2013 19:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dank je wel! Daarmee is helaas ook mijn unlockcode (het logo wat je moet maken om in te loggen) weg.. En die wilde ik eigenlijk wel behouden...
Geen probleem, toch bedankt voor het meedenken..quote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet, die gebruik ik sowieso niet namelijk. Dan heb ik geen oplossing voor je
Het gespreksvolume is op maximaal erg zachtjes vind ik. In een drukke winkelstraat kan ik de ander nauwelijks horen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:42 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoe ervaren mensen de gesprek kwaliteit bij jullie? Dus wat jij zegt
Volgens mij verschilt dat dan sterk per toestel, want ik vind het geluid al snel te hard. Tevens vind ik de kwaliteit van het geluid heel goed!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gespreksvolume is op maximaal erg zachtjes vind ik. In een drukke winkelstraat kan ik de ander nauwelijks horen bijvoorbeeld
Is volgens een brakke batch, ik heb dat ook... Als het doodstil is kan ik de ander prima verstaan, zodra er maar minimaal omgevingsgeluid is (collega's die praten, zachte muziek, buiten op straat) is het vaak niet te doen. Zodra ik mn N4 heb gaat de HOX dus ook even richting HTC voor de garantiequote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gespreksvolume is op maximaal erg zachtjes vind ik. In een drukke winkelstraat kan ik de ander nauwelijks horen bijvoorbeeld
Kan ook aan je gehoor liggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef christiman het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat dan sterk per toestel, want ik vind het geluid al snel te hard. Tevens vind ik de kwaliteit van het geluid heel goed!
Ik heb contact gehad met de verkoper. Ik krijg geld terug. Maar ze verzenden hem wel zodra ze hem hebben. Als ik hem dan heb moet ik geld terug over maken. Stel k vind iets dan stuur ik hem wel. Heb deze btw op eBay besteldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je eentje vindt, laat het hier even weten, ben er ook wel benieuwd naar!
[..]
https://play.google.com/s(...).jraf.android.nolockhiermee haal je dat lockscreen helemaal weg.
ik heb het met name andersom. De andere partij hoort mij bijna niet als er een beetje geluid isquote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ziet er wel prima uit! Bedanktquote:Op maandag 11 maart 2013 09:04 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Nu deze besteld. Hoppa.
http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=150998569802
Ik vind hem best duur (23 euro), heb er volgens mij zelf veel minder voor betaald?quote:
Zie ze elke keer tussen de 13 en de 40 euro langskomen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind hem best duur (23 euro), heb er volgens mij zelf veel minder voor betaald?
http://www.ebay.nl/itm/150998569802
Die van mij was ook al zo snel klaarquote:Op maandag 11 maart 2013 22:01 schreef bokkepoot het volgende:
Dynafix heeft het wel heel rustig, ze hebben mijn One X in 1 week gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |