Goede tip! Ik heb HTC even gebeld, je kunt gewoon langs een officieel reparatiepunt. Wel fijn dat ze dat bij HTC nog hebben, hoef je niet moeilijk te doen met opsturen etc. Ik las dat ook Nokia er inmiddels mee gestopt is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:15 schreef bokkepoot het volgende:
Je kunt bij de Phone house een oude simkaart laten verknippen en je simkaartje in het niet weg geknipte stuk doen.
Laad je wel op met een officiële HTC lader en kabeltje? Die gewoon bij je telefoon zat. En zonder verlenging er tussen bv. Dat hielp bij mij hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:01 schreef Yesse het volgende:
Wil ik vannacht even checken hoe laat het is, valt mijn hele One X gewoon uit. Ik krijg hem niet meer aan, toen ik hem pakte brandde het oplaadlichtje nog rood maar nu doet hij helemaal niks meer. Dat wordt dus opsturen...![]()
Iemand enig idee waar je goedkoop een micro-sim adapter kunt halen? M'n backup telefoon heeft gewoon een normale sim..
Bij Vodafone heb ik een normale simkaart met daar in een microsim gekregen. Als dat bij jou ook zo is. En je hebt dat ding bewaard. Kan je dat sjabloontje gebruiken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:15 schreef bokkepoot het volgende:
Je kunt bij de Phone house een oude simkaart laten verknippen en je simkaartje in het niet weg geknipte stuk doen.
http://imgur.com/a/MLiyBquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hebben jullie enkele eigen voorbeelden van HDR foto's gemaakt door een HOX(+)? Ben benieuwd naar de kwaliteit daarvan (niet bewerkt door bijv photoshop).
Alleen wat sneller ja, mwah.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Prijsverschil bij een bepaald abonnement tussen de One X en One X+ is eenmalig ¤120. Korte vraag: is dat het waard? Ik neig naar ja.
ik vind ¤ 120 wel erg veel voor (op papier) een relatief klein verschil in toestel...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Prijsverschil bij een bepaald abonnement tussen de One X en One X+ is eenmalig ¤120. Korte vraag: is dat het waard? Ik neig naar ja.
Ik vind het ook een hoop geld, tuurlijk. Maar wel minder dan een tijd geleden. Ik twijfel nog maar neig naar ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind ¤ 120 wel erg veel voor (op papier) een relatief klein verschil in toestel...
Vodafone, 2 jaar, 4gb (normaal 1gb), 140 min. verlengen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja maar ik wil verlengen, wel met dan abonnement.
Kan het zijn dat jij de 32GB versie hebt?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Vodafone, 2 jaar, 4gb (normaal 1gb), 140 min. verlengen?
One X ¤ 64
One X+ ¤ 131
¤ 85 verschil
dat weet ik, geef alleen aan dat hij geen ¤ 120 duurder is, maar ¤ 85quote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb de HTC One X+ 64GB op het oog.
Hmm eenmalige betaling bij 140m is ¤131 bij de X+ bij mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat weet ik, geef alleen aan dat hij geen ¤ 120 duurder is, maar ¤ 85
dat klopt, maar dit vroeg je;quote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm eenmalige betaling bij 140m is ¤131 bij de X+ bij mij.
en zoals je bij Studentmobiel.nl kunt zien is het prijsverschil daar ¤ 85quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh dan heb ik verkeerd gekeken, foutje!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klopt, maar dit vroeg je;
[..]
en zoals je bij Studentmobiel.nl kunt zien is het prijsverschil daar ¤ 85
er zit niet super verschil tussen qua toestel toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh dan heb ik verkeerd gekeken, foutje!
Dan is het gezien het prijsverschil nog verstandiger om een X+ te halen.
Tja iets sneller, iets groter geheugen, iets betere camera volgens mij. Alles een beetje beter.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zit niet super verschil tussen qua toestel toch?(2x zoveel GB en betere kloksnelheid?)
maar goed, ik neig zelf ook sterk naar de One X+(¤ 76, One X is gratis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |