Al heeft hij wel gelijk, bijvoorbeeld over dat het nu pas begint.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Domme opmerking van Genee. Hij heeft een dik contract bij RTL. Dan moet je niet piepen, wanneer je iets moet presenteren wat niet 100% bij je past.
Maargoed, ik kijk het aan. Om half 9 kan er alsnog naar Koos worden gezapt.
Mee eens, maar ik neem aan dat ze in april gaan switchen naar wielrennen / tennis / autosport. Als ze een paar goede gasten kunnen krijgen die hapklare meningkjes op een leuke manier kunnen geven, is er wel markt voor dit programma.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Jammer dat ze niet gewoon een algemeen sportpraatprogramma maken. Toen ik de TT zag hoopte ik daarop. Zou een goede toevoeging kunnen zijn nu hollandsport niet meer bestaat.
Ik zou een kritisch één op één programma, één sport(er) centraal stellen, veel interessanter vinden dan over alles en niks een beetje in de ruimte babbelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik neem aan dat ze in april gaan switchen naar wielrennen / tennis / autosport. Als ze een paar goede gasten kunnen krijgen die hapklare meningkjes op een leuke manier kunnen geven, is er wel markt voor dit programma.
Yep maar dan wel serieuze gasten uitnodigen en niet teveel popie jopie's.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik neem aan dat ze in april gaan switchen naar wielrennen / tennis / autosport. Als ze een paar goede gasten kunnen krijgen die hapklare meningkjes op een leuke manier kunnen brengen, is er wel markt voor dit programma.
Dat zie je ook regelmatig bij Langs de Lijn op zaterdagmiddag. Dan zit daar een voetbaljournalist die nauwelijks interesse heeft in andere sporten maar daar wel een mening over moet geven. Daarom zou één sport centraal misschien beter zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou een één op één programma, één sport(er) centraal stellen, veel interessanter vinden dan over alles en niks een beetje in de ruimte babbelen.
Ze gaan vanavond dus de wereldbekerwedstrijden in Inzel bespreken en voor beschouwen op het WK volgende week. Ik vrees eerlijk gezegd dat alles na 20 minuten wel is gezegd. Als je het programma verbreed, trek je volgens mij ook meer kijkers. Nu haken al veel kijkers door de titel van het programma (RTL Sportcafé: schaatsen) al af.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou een kritisch één op één programma, één sport(er) centraal stellen, veel interessanter vinden dan over alles en niks een beetje in de ruimte babbelen.
Volgens mij halen de wedstrijden wel goede kijkcijfers maar dat zal ook een grotendeels vergrijsd publiek zijn. Mensen die Sven rondjes 29 willen zien rijden en verder niet geïnteresseerd zijn in achtergronden. Iedereen kan zien dat dit niets wordt.quote:Maar goed, sowieso schaatsen, wie vind dat überhaupt leuk? Ik vraag me af hoe goed die schaatswedstrijden op de NOS het doen. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat daar zo veel tijd voor uitgetrokken wordt. Voetbal is een volkssport, dus dat is anders.
Dit is gewoon een kwaliteitsprogramma. Goed ingevoerde gasten, goede presentatie. Ton Boot zit er als vaste gast altijd bij, begint wel een oude zak te worden maar weet wel overal van en heeft nuttige inbreng. Onderwerpen hangen af van actualiteit en de gasten van dat moment. Op de tv kan je zoiets ook maken. Helaas kiest RTL voor de hyperige toer: alleen de sport van het moment, geen diepgang (Sport Inside), gasten zonder verstand van zaken, onderbroekenlol. Potentiële gasten zullen daarom ook eerder afhaken, ik zou er zelf ook voor passen om met Gertie aan tafel te gaan zitten.quote:Sportforum op Radio 1 vind ik altijd wel lekker wegluisteren.
Het ding is dat ze dat wel hebben geprobeerd, en dat Voetbal Inside toen bijna eraan ten onder ging. Immers zit het RTL-publiek niet op dit soort programma's te wachten kennelijk. Het publiek dat naar radio 1 luistert verschilt als dag en nacht van het publiek dat naar Voetbal International kijkt. Voetbal International in de huidige vorm scoort zoveel kijkers juist doordat het ook aanspreekt bij mensen die minder echt met voetbal hebben. Echte voetballiefhebbers kijken ook wel, maar op basis daarvan kan VI niet in leven blijven.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:19 schreef CPS2000 het volgende:
Dit is gewoon een kwaliteitsprogramma. Goed ingevoerde gasten, goede presentatie. Ton Boot zit er als vaste gast altijd bij, begint wel een oude zak te worden maar weet wel overal van en heeft nuttige inbreng. Onderwerpen hangen af van actualiteit en de gasten van dat moment. Op de tv kan je zoiets ook maken. Helaas kiest RTL voor de hyperige toer: alleen de sport van het moment, geen diepgang (Sport Inside), gasten zonder verstand van zaken, onderbroekenlol. Potentiële gasten zullen daarom ook eerder afhaken, ik zou er zelf ook voor passen om met Gertie aan tafel te gaan zitten.
Voetballiefhebbers zijn nog weer wat anders dan algemene sportliefhebbers natuurlijk, maar het kan best zo zijn dat dat soort mensenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het ding is dat ze dat wel hebben geprobeerd, en dat Voetbal Inside toen bijna eraan ten onder ging. Immers zit het RTL-publiek niet op dit soort programma's te wachten kennelijk. Het publiek dat naar radio 1 luistert verschilt als dag en nacht van het publiek dat naar Voetbal International kijkt. Voetbal International in de huidige vorm scoort zoveel kijkers juist doordat het ook aanspreekt bij mensen die minder echt met voetbal hebben. Echte voetballiefhebbers kijken ook wel, maar op basis daarvan kan VI niet in leven blijven.
Echte sportliefhebbers kijken niet naar een programma op RTL. Waar dit precies aan ligt, weet ik niet. Derksen heeft jarenlang het excuus aangebracht dat Studio Voetbal ingeleid wordt door Boer Zoekt Vrouw en dat het daardoor beter scoorde dan VI. De legitimiteit van dat argument heb ik me altijd afgevraagd. Maar stel dat het klopt, dan is het logisch dat mensen die een serieuze interesse hebben, niet op RTL zullen afstemmen, de zender van VI, Johan Boskam, Rene van der Gijp, Carlo en Irene en Goede Tijden, Slechte Tijden.
Schaatsen is kennelijk ook een volkssport. Gisteren, op een zaterdagmiddag en met een vrij onbeduidende wereldbekerwedstrijd keken er bijna 800.000 mensen. Het EK allround had op de afsluitende zondag meer dan 2 miljoen kijkers.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:31 schreef Kenju het volgende:
Maar goed, sowieso schaatsen, wie vind dat überhaupt leuk? Ik vraag me af hoe goed die schaatswedstrijden op de NOS het doen. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat daar zo veel tijd voor uitgetrokken wordt. Voetbal is een volkssport, dus dat is anders.
Idd.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Over die trui gaat Derksen morgen 100% zeker een opmerking maken.
gottegot, alweer een verwijzing naar DeMart.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zo is Genee dan ook wel weer ja.
Genee haat Mart niet; dit is juist een eerbetoon.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:12 schreef Evertjan het volgende:
haten op deMart terwijl hij alles te danken aan heeft aan Mart Smeets![]()
"mag ik dat zeggen?"quote:Op zondag 10 februari 2013 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genee haat Mart niet; dit is juist een eerbetoon.
Genee kan het prima zonder Derksen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Genee zonder Derksen kan nooit een succes worden.
Niet over schaatsen ben ik bang. Volgens mij heeft hij er niet echt affiniteit mee. Wat hij al in het interview vertelde wat ik hiervoor postte.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Genee kan het prima zonder Derksen.
Weet ik, maar als presentator blijft ie altijd wel prima overeind.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet over schaatsen ben ik bang. Volgens mij heeft hij er niet echt affiniteit mee. Wat hij al in het interview vertelde wat ik hiervoor postte.
Mwah, vind hem een stuk geforceerder overkomen zonder Derksen. Niet grappig ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Genee kan het prima zonder Derksen.
Vrees ik ook, Genee lijkt me niet de persoon die zondag ochtends streampjes van obscure WB-wedstrijden in Kazachtan of Rusland volgt.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet over schaatsen ben ik bang. Volgens mij heeft hij er niet echt affiniteit mee. Wat hij al in het interview vertelde wat ik hiervoor postte.
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Zou Wilfred dit snappen. Over rondingen?
Ik snap er in ieder geval geen bal van.
Tour Du Jour deed hij prima zonder Derksen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, vind hem een stuk geforceerder overkomen zonder Derksen. Niet grappig ook.
Ik geloof dat ik het een beetje snap nuquote:Op zondag 10 februari 2013 20:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en r is dan 21 meter. Of 25 of 30 whatever
NOS zond dit ook uit, als "pure topsport".quote:
Vandaag: WK Skien, Judo GP Parijs, Veldrijden, WK Biathlon, WB schaatsen, Six Nations Rugby.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Op zich is het prima om een extra sportprogramma met gasten te maken. Zeker als er veel gebeurd in het weekend qua sport. Wat dat betreft is het nu wel een beetje een doods weekend met weinig nieuws.
Hij is vrij rustig voor zijn doen valt me op.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Ook een Ben vd Burg helpt niet echt om de kijkcijfers op te krikken.
Dat zeg ik, beetje een doods weekend.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag: WK Skien, Judo GP Parijs, Veldrijden, WK Biathlon, WB schaatsen, Six Nations Rugby.
allemaal b-sportenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag: WK Skien, Judo GP Parijs, Veldrijden, WK Biathlon, WB schaatsen, Six Nations Rugby.
Ik heb genoten vandaag, was niet bij te houden.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zeg ik, beetje een doods weekend.
Mariannequote:Op zondag 10 februari 2013 20:25 schreef marcodej het volgende:
Ben en Erik zijn wel prima voor dit programmaatje.
Dat klopt. Maar rugby, judo zijn gewoon mondiale, grote sporten. Bij het biathlon zitten de tribunes ook altijd afgeladen vol, net als het skiën.quote:
WMBquote:Op zondag 10 februari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Ik zap zo naar WMBSchaatsen vind ik leuk om naar te kijken maar geklets erover vind ik toch wat minder.
Wegmisbruikersquote:Op zondag 10 februari 2013 20:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
WMB
Overigens is zelf schaatsen NOG leuker![]()
Vanmiddag zelf nog even Sven Kramer nagedaan
schaatsenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
WMB
Overigens is zelf schaatsen NOG leuker![]()
Vanmiddag zelf nog even Sven Kramer nagedaan
Prutserquote:Op zondag 10 februari 2013 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
schaatsen
een keer gedaan
gelijk hersenschudding
Een uur is ook lang zat. Nu babbelt het maar over van alles en nog wat.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Zap er af en toe langs, maar heel boeiend is het niet.
twitter:rintjeritsma twitterde op zondag 10-02-2013 om 21:15:38Ben Schaatscafe aan het kijken. Maar of je hier nou blij van moet worden. #schaatscafe reageer retweet
Ik weet niet hoe goed sport aan tafel bekeken werd. Ik weet wel dat het ooit te duur werd bevonden en toen uiteindelijk het concept moest worden omgegooid. Maar dat was ook in een tijd dat we geen rare inhoudsloze popiejopi programma's hadden op RTL 4 en 5. Het waren toen nog redelijk serieuze programma's allemaal en de entertainment bestond uit series.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:37 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers zijn nog weer wat anders dan algemene sportliefhebbers natuurlijk, maar het kan best zo zijn dat dat soort mensenRTL niet meer weet te vinden. Vroeger kon het wel met Sport aan Tafel en Barend en van Dorp. Maar waarom ze het dan met een kansloos vehikel als dit proberen snap ik niet. Dan hoop ik dat ze het bij de publieken nog eens proberen met een dergelijk programma. Er ligt blijkbaar een gat wat door de commerciëlen niet wordt gevuld.
Ok. dan kijken mensen er dus kennelijk wel naar. Hoewel op dat tijdstip natuurlijk vrij weinig te zien is verder.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schaatsen is kennelijk ook een volkssport. Gisteren, op een zaterdagmiddag en met een vrij onbeduidende wereldbekerwedstrijd keken er bijna 800.000 mensen. Het EK allround had op de afsluitende zondag meer dan 2 miljoen kijkers.
Ai, dit komt wel aan. Maar viel te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef Evertjan het volgende:
twitter:rintjeritsma twitterde op zondag 10-02-2013 om 21:15:38Ben Schaatscafe aan het kijken. Maar of je hier nou blij van moet worden. #schaatscafe reageer retweet
Bron: Mediacourantquote:De nieuwe talkshow Derksen & … van Johan Derksen is zondagavond met 364.000 kijkers begonnen. Daarmee was het programma de meest bekeken RTL 7-titel van de avond. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Derksen overtrof zijn collega Wilfred Genee, die direct voorafgaand aan de Derksen-show begon met zijn praatprogramma Sportcafé: Schaatsen, waarin wordt teruggeblikt op schaatswedstrijden. De eerste uitzending daarvan noteerde slechts 189.000 kijkers.
Tour du Jour is niet echt mislukt toch? Vond ik persoonlijk in ieder geval best leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
"Na het mislukken van de wielrenvariant Tour du Jour afgelopen zomer,"
Genee zit al sinds jaar en dag bij BNR. Daarin doet hij meer dan alleen voetbal. Ik zie Genee ook wel over tien jaar de avondshow doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:24 schreef Kenju het volgende:
Trouwens over Barend en Van Dorp gesproken, als Genee een succesvol programma wil maken, zou ik hem best eens een actualiteitenprogramma zien maken. Al weet ik niet of hij breed genoeg ingesteld is kwa interesse. Derksen is dat overigens wel, maar die kan weer niet presenteren en mist daarnaast een beetje achtergrond.
Tour du Jour ging inderdaad nog wel, al vond ik het al weer veel minder dan het eerste jaar toen het nog om half negen werd uitgezonden ipv half elf, en het ook niet werd geteisterd door gruwelijk slecht geluid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Tour du Jour is niet echt mislukt toch? Vond ik persoonlijk in ieder geval best leuk om te volgen.
De Spelen dat daarna kwam viel wat mij betreft wel tegen, net als nu deze schaatsshow dus.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Uit welk bejaardentehuis hebben ze die band opgetrommeld?
Heb ik dat nou net gemist, vormt met Swings en Dobbin mijn groepje favoriete schaatsersquote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze gaan de prestaties van Silovs analyseren. Vraag me af of dit hoge kijkcijfers gaat opleveren...
Was geen diepgravende analyse hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb ik dat nou net gemist, vormt met Swings en Dobbin mijn groepje favoriete schaatsers
Annette was echt heelquote:Op zondag 17 februari 2013 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was geen diepgravende analyse hoor.
Ben trouwens allang afgehaakt,
Volgens mij heeft Wilfred ook toegegeven dat het een moetje is van RTL. Heeft er volgens mij zelf ook totaal geen interesse inquote:Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef heywoodu het volgende:
De momenten na de reclame waren de eerste die ik van dit programma heb gezien, en gelijk is voor mij duidelijk dat Genee hier niks te zoeken heeft...
Zit even te denken waar het over gaat en zegt dan aarzelend "We hebben het over de uh...Essent ISU World Cup in Hamar."
Echt Wilfred, World Cup?
Dat maakt het nog slechter allemaalquote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wilfred ook toegegeven dat het een moetje is van RTL. Heeft er volgens mij zelf ook totaal geen interesse in
De NOS heeft ook een talkshow over schaatsen?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:31 schreef Szura het volgende:
Dat RTL eens kapt met alles na te apen wat de NOS ook heeft. Word daarnaast een beetje Genee-moe.
Ach, het is nog 5 weken, die zitten ze wel uit.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechts 98.000 kijkers.
Volgende week kunnen ze gaan voor beschouwen op de World Cup.
Vrees dat we binnenkort weer herhalingen van The A-Team krijgen te zien.
Het is wel een dure liveshow. Dan moet je minimaal 300k kijkers halen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, het is nog 5 weken, die zitten ze wel uit.
Toen die afwezig was waren de kijkcijfers van VI nog steeds goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:53 schreef nabroer het volgende:
En voor de kenners, er is slechts één kijkcijfer"kanon": Rene v.d. Gijp.
Beetje makkelijk. Het was meer een soort van inertie bij het publiek. Het programma heeft meermaals op de rand van de afgrond gestaan. De redding is niet eens Van der Gijp geweest, hoewel hij natuurlijk wel geholpen heeft. Het is de omslag geweest van een voetbal-praatprogramma naar een soort van koffietijd met voetbalinsteek waardoor ze een breder publiek wisten te bereiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen die afwezig was waren de kijkcijfers van VI nog steeds goed.
Niks, weinig gebeurd hè. Overslaan dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:36 schreef Evertjan het volgende:
waar gaan ze het vanavond over hebben??
Overlijden Atje Keulen-Deelstra en Kramer die volgende week de 10km in Erfurt skipt.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:36 schreef Evertjan het volgende:
waar gaan ze het vanavond over hebben??
Daar lijkt het op. Kijkcijfers waren vorige week na het WK Allround(!) bedroevend slecht. Dan is het logisch dat ze hem van dit project afhalen.quote:
WTF dat is wel heel erg ernstigquote:
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-57-0-pquote:1955
RTL SPORTCAFE
0,4 0,9 69.000
2115
DERKSEN EN
1,7 3,3 257.000
Plus de 'herhaling', die nog beter scoort. Wat ook logisch is omdat hij direct na VI zit.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:53 schreef Evertjan het volgende:
programma van Derksen scoort wel redelijk voor RTL 7 begrippen
[..]
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-57-0-p
Ze zullen denken: het schaatseizoen is toch bijna afgelopen dus we laten het gewoon doorlopen.quote:RTL 7 houdt de geflopte talkshows RTL Sportcafé: Schaatsen van Wilfred Genee en Talkin’ Bout My Generation van Harry de Winter aan de beademing. Ook de erbarmelijke cijfers van zondag zijn geen reden om de shows van de buis te halen. Dat heeft de zender dinsdag bevestigd. Sportcafé zakte verder weg naar 69.000 kijkers en haalde daarmee nog geen één procent marktaandeel. De sportshow was dan ook veruit het minst bekeken programma op alle top tien-zenders op dat moment.
Het schaatsprogramma, dat vanwege een zieke Genee eenmalig door Marcel Maijer gepresenteerd werd, werd zelfs ingehaald door programma’s op de veel kleinere zenders Nickelodeon en Comedy Central.
Johan Derksen trok direct na het schaatsen, om 21.15 uur, een aanzienlijker hogere 257.000 kijkers met zijn talkshow Derksen &… en was daarmee het meest bekeken RTL 7-programma van de avond.
Waar na het programma van Derksen vorige week nog de muziektalkshow Talking’ Bout My Generation van Harry de Winter in première ging, is die talkshow zondag een uur later gezet. Om 23.10 uur zakte de show in van 96.000 tot 68.000 kijkers.
Het lijkt een kwestie van tijd voordat RTL 7 de erbarmelijk slecht bekeken talkshows van de buis haalt. Toch beleeft Sportcafé komende zondag al haar vierde, en Talkin’ Bout My Generation haar derde aflevering.
Bron
Ik dacht Essent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie is eigenlijk de sponsor die dit programma mogelijk maakt?
Ze hebben het voordeel dat het tussen 2 goed bekeken programma zit. 70k is echt wel de ondergrens.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor hoeveel kijkers gaan ze dit keer? 50.000? Vis TV scoort zelfs nog meer.
Vis TVquote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor hoeveel kijkers gaan ze dit keer? 50.000? Vis TV scoort zelfs nog meer.
Tegen flinke betaling zou ik daar wel willen zitten.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Die mensen daar in het publiek zijn toch ook wel gedwongen om daar te zitten?
Toen had RTL7 eindelijk een succesvol programma, moest het direct door naar RTL4 (VI Oranje 2012) en daar werd het zeker niet beter van.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef glaciest het volgende:
Elk programma op RTL7 is gewoon gedoemd te mislukken omdat er geen hond naar die zender kijkt buiten het voetbal en VI (dat in eerste instantie ook matige kijkcijfers had).
wat zei ie?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal ben ik een Bob-fan, maar nu laat hij zich wel kennen hoor.
Hij vond Kramer maar een matige allrounder en vroeg zich af wanneer Kramer voor het laatst nog een goede 10km heeft gereden.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat zei ie?![]()
kan me voorstellen dat de kijkcijfers er niet beter op worden, nu Bob er zit ipv Annette of Tuitert
Cora van Moraquote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
buiten het voetbal en VI (dat in eerste instantie ook matige kijkcijfers had).
Toen had RTL7 eindelijk een succesvol programma, moest het direct door naar RTL4 (VI Oranje 2012) en daar werd het zeker niet b
Ja, dat was heel slecht, en al die politici en RTL4 sterren zoals Carlo Boszhard, daar zat ook niemand op te wachten. Het had gewoon op RTL 7 moeten blijven, maar RTL wilde per se de strijd aangaan met de NOS. Alleen met het voetbal lukte dat wel qua cijfers, met Tour du Jour ging het al minder en hun Olympische show was een aanfluiting.quote:
Bob gaat toch wel richting een WR hoor ik net.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef komrad het volgende:
matig programma
volgens mij gaat Sven ongenadig uithalen op de 10k in Sotchi. Mag Bob om Jevgenia roepen ....
Gordon was dan wel weer leukquote:Op zondag 3 maart 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat was heel slecht, en al die politici en RTL4 sterren zoals Carlo Boszhard, daar zat ook niemand op te wachten. Het had gewoon op RTL 7 moeten blijven, maar RTL wilde per se de strijd aangaan met de NOS. Alleen met het voetbal lukte dat wel qua cijfers, met Tour du Jour ging het al minder en hun Olympische show was een aanfluiting.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bob gaat toch wel richting een WR hoor ik net.
Dat mensen schaatsen niet leuk vinden kan, maar ik vraag me af waarom zulke mensen tussen enthousiastelingen komen posten dat ze het niet leuk vinden of dat het niemand wat interesseertquote:Op zondag 3 maart 2013 20:37 schreef TLC het volgende:
Mijn God, mijn God, mijn God, het is lente en nog over schaatsen lullen wat buiten Friesland geen een koe wat interesseert
edit ; oh ja, die ene koei![]()
waarom mag ik mijn mening niet geven ?? ik was gewoon aan het wachten op onze aller Johan Derksenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mensen schaatsen niet leuk vinden kan, maar ik vraag me af waarom zulke mensen tussen enthousiastelingen komen posten dat ze het niet leuk vinden of dat het niemand wat interesseert
"Mijn God, mijn God, mijn God, het is lente en nog over schaatsen lullen wat buiten Friesland geen een koe wat interesseertquote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef TLC het volgende:
[..]
waarom mag ik mijn mening niet geven ?? ik was gewoon aan het wachten op onze aller Johan Derksen
Toch waren er vorige week nog 150.000 idioten die naar deze schaatsshow keken.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, er moet echt niks anders zijn wil je dit kijken zou ik zeggen.
Ik dacht al dat mijn tv kapot was hehequote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft de schaatsshow gesaboteerd
Nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bestaan er ook schaatshooligans???
Toch bijna 100kquote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde dat hier zo weinig mensen naar kijken, want slecht is het zeker niet.
Dat is het EPO-effect he.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:42 schreef Evertjan het volgende:
Greta Smit heeft een oude kop gekregen in 10 jaar tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |