Weet ik, maar als presentator blijft ie altijd wel prima overeind.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet over schaatsen ben ik bang. Volgens mij heeft hij er niet echt affiniteit mee. Wat hij al in het interview vertelde wat ik hiervoor postte.
Mwah, vind hem een stuk geforceerder overkomen zonder Derksen. Niet grappig ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Genee kan het prima zonder Derksen.
Vrees ik ook, Genee lijkt me niet de persoon die zondag ochtends streampjes van obscure WB-wedstrijden in Kazachtan of Rusland volgt.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet over schaatsen ben ik bang. Volgens mij heeft hij er niet echt affiniteit mee. Wat hij al in het interview vertelde wat ik hiervoor postte.
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Zou Wilfred dit snappen. Over rondingen?
Ik snap er in ieder geval geen bal van.
Tour Du Jour deed hij prima zonder Derksen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, vind hem een stuk geforceerder overkomen zonder Derksen. Niet grappig ook.
Ik geloof dat ik het een beetje snap nuquote:Op zondag 10 februari 2013 20:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en r is dan 21 meter. Of 25 of 30 whatever
NOS zond dit ook uit, als "pure topsport".quote:
Vandaag: WK Skien, Judo GP Parijs, Veldrijden, WK Biathlon, WB schaatsen, Six Nations Rugby.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Op zich is het prima om een extra sportprogramma met gasten te maken. Zeker als er veel gebeurd in het weekend qua sport. Wat dat betreft is het nu wel een beetje een doods weekend met weinig nieuws.
Hij is vrij rustig voor zijn doen valt me op.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Ook een Ben vd Burg helpt niet echt om de kijkcijfers op te krikken.
Dat zeg ik, beetje een doods weekend.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag: WK Skien, Judo GP Parijs, Veldrijden, WK Biathlon, WB schaatsen, Six Nations Rugby.
allemaal b-sportenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag: WK Skien, Judo GP Parijs, Veldrijden, WK Biathlon, WB schaatsen, Six Nations Rugby.
Ik heb genoten vandaag, was niet bij te houden.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zeg ik, beetje een doods weekend.
Mariannequote:Op zondag 10 februari 2013 20:25 schreef marcodej het volgende:
Ben en Erik zijn wel prima voor dit programmaatje.
Dat klopt. Maar rugby, judo zijn gewoon mondiale, grote sporten. Bij het biathlon zitten de tribunes ook altijd afgeladen vol, net als het skiën.quote:
WMBquote:Op zondag 10 februari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Ik zap zo naar WMBSchaatsen vind ik leuk om naar te kijken maar geklets erover vind ik toch wat minder.
Wegmisbruikersquote:Op zondag 10 februari 2013 20:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
WMB
Overigens is zelf schaatsen NOG leuker![]()
Vanmiddag zelf nog even Sven Kramer nagedaan
schaatsenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
WMB
Overigens is zelf schaatsen NOG leuker![]()
Vanmiddag zelf nog even Sven Kramer nagedaan
Prutserquote:Op zondag 10 februari 2013 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
schaatsen
een keer gedaan
gelijk hersenschudding
Een uur is ook lang zat. Nu babbelt het maar over van alles en nog wat.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Zap er af en toe langs, maar heel boeiend is het niet.
twitter:rintjeritsma twitterde op zondag 10-02-2013 om 21:15:38Ben Schaatscafe aan het kijken. Maar of je hier nou blij van moet worden. #schaatscafe reageer retweet
Ik weet niet hoe goed sport aan tafel bekeken werd. Ik weet wel dat het ooit te duur werd bevonden en toen uiteindelijk het concept moest worden omgegooid. Maar dat was ook in een tijd dat we geen rare inhoudsloze popiejopi programma's hadden op RTL 4 en 5. Het waren toen nog redelijk serieuze programma's allemaal en de entertainment bestond uit series.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:37 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers zijn nog weer wat anders dan algemene sportliefhebbers natuurlijk, maar het kan best zo zijn dat dat soort mensenRTL niet meer weet te vinden. Vroeger kon het wel met Sport aan Tafel en Barend en van Dorp. Maar waarom ze het dan met een kansloos vehikel als dit proberen snap ik niet. Dan hoop ik dat ze het bij de publieken nog eens proberen met een dergelijk programma. Er ligt blijkbaar een gat wat door de commerciëlen niet wordt gevuld.
Ok. dan kijken mensen er dus kennelijk wel naar. Hoewel op dat tijdstip natuurlijk vrij weinig te zien is verder.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schaatsen is kennelijk ook een volkssport. Gisteren, op een zaterdagmiddag en met een vrij onbeduidende wereldbekerwedstrijd keken er bijna 800.000 mensen. Het EK allround had op de afsluitende zondag meer dan 2 miljoen kijkers.
Ai, dit komt wel aan. Maar viel te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef Evertjan het volgende:
twitter:rintjeritsma twitterde op zondag 10-02-2013 om 21:15:38Ben Schaatscafe aan het kijken. Maar of je hier nou blij van moet worden. #schaatscafe reageer retweet
Bron: Mediacourantquote:De nieuwe talkshow Derksen & … van Johan Derksen is zondagavond met 364.000 kijkers begonnen. Daarmee was het programma de meest bekeken RTL 7-titel van de avond. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Derksen overtrof zijn collega Wilfred Genee, die direct voorafgaand aan de Derksen-show begon met zijn praatprogramma Sportcafé: Schaatsen, waarin wordt teruggeblikt op schaatswedstrijden. De eerste uitzending daarvan noteerde slechts 189.000 kijkers.
Tour du Jour is niet echt mislukt toch? Vond ik persoonlijk in ieder geval best leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
"Na het mislukken van de wielrenvariant Tour du Jour afgelopen zomer,"
Genee zit al sinds jaar en dag bij BNR. Daarin doet hij meer dan alleen voetbal. Ik zie Genee ook wel over tien jaar de avondshow doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:24 schreef Kenju het volgende:
Trouwens over Barend en Van Dorp gesproken, als Genee een succesvol programma wil maken, zou ik hem best eens een actualiteitenprogramma zien maken. Al weet ik niet of hij breed genoeg ingesteld is kwa interesse. Derksen is dat overigens wel, maar die kan weer niet presenteren en mist daarnaast een beetje achtergrond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |