Weet ik, maar als presentator blijft ie altijd wel prima overeind.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet over schaatsen ben ik bang. Volgens mij heeft hij er niet echt affiniteit mee. Wat hij al in het interview vertelde wat ik hiervoor postte.
Mwah, vind hem een stuk geforceerder overkomen zonder Derksen. Niet grappig ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Genee kan het prima zonder Derksen.
Vrees ik ook, Genee lijkt me niet de persoon die zondag ochtends streampjes van obscure WB-wedstrijden in Kazachtan of Rusland volgt.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet over schaatsen ben ik bang. Volgens mij heeft hij er niet echt affiniteit mee. Wat hij al in het interview vertelde wat ik hiervoor postte.
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Zou Wilfred dit snappen. Over rondingen?
Ik snap er in ieder geval geen bal van.
Tour Du Jour deed hij prima zonder Derksen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, vind hem een stuk geforceerder overkomen zonder Derksen. Niet grappig ook.
Ik geloof dat ik het een beetje snap nuquote:Op zondag 10 februari 2013 20:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en r is dan 21 meter. Of 25 of 30 whatever
NOS zond dit ook uit, als "pure topsport".quote:
Vandaag: WK Skien, Judo GP Parijs, Veldrijden, WK Biathlon, WB schaatsen, Six Nations Rugby.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Op zich is het prima om een extra sportprogramma met gasten te maken. Zeker als er veel gebeurd in het weekend qua sport. Wat dat betreft is het nu wel een beetje een doods weekend met weinig nieuws.
Hij is vrij rustig voor zijn doen valt me op.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Ook een Ben vd Burg helpt niet echt om de kijkcijfers op te krikken.
Dat zeg ik, beetje een doods weekend.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag: WK Skien, Judo GP Parijs, Veldrijden, WK Biathlon, WB schaatsen, Six Nations Rugby.
allemaal b-sportenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag: WK Skien, Judo GP Parijs, Veldrijden, WK Biathlon, WB schaatsen, Six Nations Rugby.
Ik heb genoten vandaag, was niet bij te houden.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zeg ik, beetje een doods weekend.
Mariannequote:Op zondag 10 februari 2013 20:25 schreef marcodej het volgende:
Ben en Erik zijn wel prima voor dit programmaatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |