Tour du Jour ging inderdaad nog wel, al vond ik het al weer veel minder dan het eerste jaar toen het nog om half negen werd uitgezonden ipv half elf, en het ook niet werd geteisterd door gruwelijk slecht geluid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Tour du Jour is niet echt mislukt toch? Vond ik persoonlijk in ieder geval best leuk om te volgen.
De Spelen dat daarna kwam viel wat mij betreft wel tegen, net als nu deze schaatsshow dus.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Uit welk bejaardentehuis hebben ze die band opgetrommeld?
Heb ik dat nou net gemist, vormt met Swings en Dobbin mijn groepje favoriete schaatsersquote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze gaan de prestaties van Silovs analyseren. Vraag me af of dit hoge kijkcijfers gaat opleveren...
Was geen diepgravende analyse hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb ik dat nou net gemist, vormt met Swings en Dobbin mijn groepje favoriete schaatsers
Annette was echt heelquote:Op zondag 17 februari 2013 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was geen diepgravende analyse hoor.
Ben trouwens allang afgehaakt,
Volgens mij heeft Wilfred ook toegegeven dat het een moetje is van RTL. Heeft er volgens mij zelf ook totaal geen interesse inquote:Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef heywoodu het volgende:
De momenten na de reclame waren de eerste die ik van dit programma heb gezien, en gelijk is voor mij duidelijk dat Genee hier niks te zoeken heeft...
Zit even te denken waar het over gaat en zegt dan aarzelend "We hebben het over de uh...Essent ISU World Cup in Hamar."
Echt Wilfred, World Cup?
Dat maakt het nog slechter allemaalquote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wilfred ook toegegeven dat het een moetje is van RTL. Heeft er volgens mij zelf ook totaal geen interesse in
De NOS heeft ook een talkshow over schaatsen?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:31 schreef Szura het volgende:
Dat RTL eens kapt met alles na te apen wat de NOS ook heeft. Word daarnaast een beetje Genee-moe.
Ach, het is nog 5 weken, die zitten ze wel uit.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechts 98.000 kijkers.
Volgende week kunnen ze gaan voor beschouwen op de World Cup.
Vrees dat we binnenkort weer herhalingen van The A-Team krijgen te zien.
Het is wel een dure liveshow. Dan moet je minimaal 300k kijkers halen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, het is nog 5 weken, die zitten ze wel uit.
Toen die afwezig was waren de kijkcijfers van VI nog steeds goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:53 schreef nabroer het volgende:
En voor de kenners, er is slechts één kijkcijfer"kanon": Rene v.d. Gijp.
Beetje makkelijk. Het was meer een soort van inertie bij het publiek. Het programma heeft meermaals op de rand van de afgrond gestaan. De redding is niet eens Van der Gijp geweest, hoewel hij natuurlijk wel geholpen heeft. Het is de omslag geweest van een voetbal-praatprogramma naar een soort van koffietijd met voetbalinsteek waardoor ze een breder publiek wisten te bereiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen die afwezig was waren de kijkcijfers van VI nog steeds goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |