Ik dacht Essent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie is eigenlijk de sponsor die dit programma mogelijk maakt?
Ze hebben het voordeel dat het tussen 2 goed bekeken programma zit. 70k is echt wel de ondergrens.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor hoeveel kijkers gaan ze dit keer? 50.000? Vis TV scoort zelfs nog meer.
Vis TVquote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor hoeveel kijkers gaan ze dit keer? 50.000? Vis TV scoort zelfs nog meer.
Tegen flinke betaling zou ik daar wel willen zitten.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Die mensen daar in het publiek zijn toch ook wel gedwongen om daar te zitten?
Toen had RTL7 eindelijk een succesvol programma, moest het direct door naar RTL4 (VI Oranje 2012) en daar werd het zeker niet beter van.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef glaciest het volgende:
Elk programma op RTL7 is gewoon gedoemd te mislukken omdat er geen hond naar die zender kijkt buiten het voetbal en VI (dat in eerste instantie ook matige kijkcijfers had).
wat zei ie?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal ben ik een Bob-fan, maar nu laat hij zich wel kennen hoor.
Hij vond Kramer maar een matige allrounder en vroeg zich af wanneer Kramer voor het laatst nog een goede 10km heeft gereden.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat zei ie?![]()
kan me voorstellen dat de kijkcijfers er niet beter op worden, nu Bob er zit ipv Annette of Tuitert
Cora van Moraquote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
buiten het voetbal en VI (dat in eerste instantie ook matige kijkcijfers had).
Toen had RTL7 eindelijk een succesvol programma, moest het direct door naar RTL4 (VI Oranje 2012) en daar werd het zeker niet b
Ja, dat was heel slecht, en al die politici en RTL4 sterren zoals Carlo Boszhard, daar zat ook niemand op te wachten. Het had gewoon op RTL 7 moeten blijven, maar RTL wilde per se de strijd aangaan met de NOS. Alleen met het voetbal lukte dat wel qua cijfers, met Tour du Jour ging het al minder en hun Olympische show was een aanfluiting.quote:
Bob gaat toch wel richting een WR hoor ik net.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef komrad het volgende:
matig programma
volgens mij gaat Sven ongenadig uithalen op de 10k in Sotchi. Mag Bob om Jevgenia roepen ....
Gordon was dan wel weer leukquote:Op zondag 3 maart 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat was heel slecht, en al die politici en RTL4 sterren zoals Carlo Boszhard, daar zat ook niemand op te wachten. Het had gewoon op RTL 7 moeten blijven, maar RTL wilde per se de strijd aangaan met de NOS. Alleen met het voetbal lukte dat wel qua cijfers, met Tour du Jour ging het al minder en hun Olympische show was een aanfluiting.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bob gaat toch wel richting een WR hoor ik net.
Dat mensen schaatsen niet leuk vinden kan, maar ik vraag me af waarom zulke mensen tussen enthousiastelingen komen posten dat ze het niet leuk vinden of dat het niemand wat interesseertquote:Op zondag 3 maart 2013 20:37 schreef TLC het volgende:
Mijn God, mijn God, mijn God, het is lente en nog over schaatsen lullen wat buiten Friesland geen een koe wat interesseert
edit ; oh ja, die ene koei![]()
waarom mag ik mijn mening niet geven ?? ik was gewoon aan het wachten op onze aller Johan Derksenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mensen schaatsen niet leuk vinden kan, maar ik vraag me af waarom zulke mensen tussen enthousiastelingen komen posten dat ze het niet leuk vinden of dat het niemand wat interesseert
"Mijn God, mijn God, mijn God, het is lente en nog over schaatsen lullen wat buiten Friesland geen een koe wat interesseertquote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef TLC het volgende:
[..]
waarom mag ik mijn mening niet geven ?? ik was gewoon aan het wachten op onze aller Johan Derksen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |