quote:
Fiks je plaatje pik!quote:
Niet? hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Phoeheej.. wéér die FB in moeten.. ik zou niet durven,,,
nah 1 keer maar....sommige dingen hoor je liever vaker hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 02:19 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldige lui zijn jullie...and ai sai dis onlie wanss
Ik wist het ik wist het!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:19 schreef sp3c het volgende:
Jian gaat het je morgen allemaal uitleggen want het is allemaal zijn schuld
1tje loopt nog achter de schermen geloof ikquote:Op zondag 10 februari 2013 02:20 schreef yvonne het volgende:
Zijn er opeens 4 topics doorheen gejaagd?
Nee joh, ik ga pitten, sp3c blijft nog uuuuuren wakker.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sp3c en Yvonne hier? De luitenant en de generaal? Oei....
beer dus.....tja.vertel mij wat hahahaquote:
Ik ben nog even Google-n dat is alvast voor maandag.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga pitten, sp3c blijft nog uuuuuren wakker.
Beer?klinkt vaag bekend...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
beer dus.....tja.vertel mij wat hahaha
slaap lekker tutquote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga pitten, sp3c blijft nog uuuuuren wakker.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh je komt precies op tijd...
tja....moet die maar schoenen aandoen met stalen neuzenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oehh pas op joh.. beertjes zijn snel op hun teentjes getrapt...
tsttttt ging je net aardig vinden....quote:
ik kijk via gamecenter maar daarvoor moet je betalenquote:
Ohhw van appel...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kijk via gamecenter maar daarvoor moet je betalen
had wel altijd een site met minder legale streams, ff kijken of ik het nog kan vinden
appel krijg ik nog meer trek vanquote:
Hmja. die geregistreerde sites kan ik toch niet in...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
appel krijg ik nog meer trek van
Grapje hoor, snapte hem wel, maar klopt wel.gaat mijn maag nog meer van knorren ahhaa
met een schnitzelquote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
tsttttt ging je net aardig vinden....
Klinkt te lekker![]()
Ha ijshockeyers zijn gewoon goed ingepakte kerels met een attitude...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef DaniqueV het volgende:
ga mij met de minuut blonder voelen, was nooit een blondje maar euhm als ik hier lang blijf wel,
Met andere woorden, snap het niet waar jullie het alemaal over hebben!
Oké weet inmiddels dat het gaat om mannen met brede schouders en supervlug kunnen zijn amar voor de rest euhm
ook niet als je beschermd naar binnen gaat, condoompje of zo...grapje hoor..begin melig te worden weer eensquote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmja. die geregistreerde sites kan ik toch niet in...
jaaaaa and i like thatquote:Op zondag 10 februari 2013 02:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha ijshockeyers zijn gewoon goed ingepakte kerels met een attitude...
ja duhu...na dat bord volquote:
nee deed hij zelf al....aardappelkroketjes en snitzel hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? Wil je die arme snuiter gaan vetmesten?Hij moet dringend in training zeg...
Ohhw.. dan moet 'ie het zelf maar weten, elk kilootje extra gaat op de knietjes...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nee deed hij zelf al....aardappelkroketjes en snitzel haha
das waar......tjee zeg dat fok, kon het niet nalaten ergens anders ff te reagerenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. dan moet 'ie het zelf maar weten, elk kilootje extra gaat op de knietjes...
En, is het wat? Nog 3 weken om te kiezen...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
das waar......tjee zeg dat fok, kon het niet nalaten ergens anders ff te reageren
Nou......niet slikken met pijpen, opwindend zeg, maar niet heusquote:Op zondag 10 februari 2013 02:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En, is het wat? Nog 3 weken om te kiezen...
Aha..duidelijker kan je het niet maken idd..quote:Op zondag 10 februari 2013 02:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou......niet slikken met pijpen, opwindend zeg, maar niet heussorry kon de verleiding niet weerstaan om niet te reageren daar
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha..duidelijker kan je het niet maken idd..
was je nog meer aan het eten aant makenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:53 schreef sp3c het volgende:
hm lol
het is al 3-1 Blues
moet ergens een doelpunt gemist hebben
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:58 schreef sp3c het volgende:
nee naar de wc denk ik
David Perron scoorde 30 seconde voor de pauze
About how to kill live streams...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:58 schreef sp3c het volgende:
nee naar de wc denk ik
David Perron scoorde 30 seconde voor de pauze
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
About how to kill live streams...
[ afbeelding ]
wauw,quote:Op zondag 10 februari 2013 03:00 schreef sp3c het volgende:
lol
ik heb al 100 Iphones gewonnen met streams voor het Olympisch kwalificatie toernooi
echt waar!
(dat het echt waar is zeggen ze er ook gewoon bij)
Jôh..quote:Op zondag 10 februari 2013 03:12 schreef DaniqueV het volgende:
ga verstandig doen, stort een beetje boel nu in hahaha, Gher slaap lekker!![]()
en sp3c, ik duim voor je dat diegene waarvan je hoopt dat ze zullen winnen, gaan winnen , slaap lekker ook straks. Doe doei
Oh ik dacht op een buiten baan ofzo, omdat je graag meer sneeuw wilde voor snowboarden.l Dan mag de lente nu wel komenquote:
wahahaha, The Mighty Ducks, wie kent ze niet en dat moet je dan serieus nemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 05:04 schreef sp3c het volgende:
afgelopen, Ducks win na 1 miljoen penalities
1 punt voor st Louis en 2 punten voor Anaheim!
Liesjequote:Op zondag 10 februari 2013 05:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht op een buiten baan ofzo, omdat je graag meer sneeuw wilde voor snowboarden.l Dan mag de lente nu wel komen
Ja!!!!! Ik mis Oehoeboeroe in de OP!quote:
Heeee Daantje!!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet? haha![]()
Zit ik hier nu weol goed?
ik vond het eigenlijk wel met recht een sp3c topicquote:Op zondag 10 februari 2013 07:43 schreef Jian het volgende:
Jessus, Sp3c, weer een half topic verkloot met die vuige nichtensport van 'm, ze zouden voor sommige mensen een belasting moeten invoeren op internetruimtewann verspilling!
Bananen nog niet genoeg geweest Heksquote:Op zondag 10 februari 2013 09:39 schreef Toverheks het volgende:
en D-K stalkt Yvonne, elke keer als Yvonne er is komt ie ff kijken wat ze doet![]()
voor de rest is het met ijshockey gevuld, geen problemen maar maar ho ho wil leuke plaatjes in de OP, desnoods van Bananen
Er zijn geen bananen vandaagquote:Op zondag 10 februari 2013 10:18 schreef selam het volgende:
[..]
Bananen nog niet genoeg geweest Heks
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:18 schreef selam het volgende:
[..]
Bananen nog niet genoeg geweest Heks
Vandaag mandarijnenquote:Op zondag 10 februari 2013 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]je kan nooit genoeg Bananen hebben
Morguh zonder kater, hedde carnaval gevierd?quote:
Mooi, ga eens iemand hier blij maken dan.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:09 schreef ZOA het volgende:
Tis carnaval!!! Even terug naar het daarbij behorende nivo
Nee die ook nietquote:
Ik vind hem leuk ZOAquote:
Et tu, Brute?!quote:Op zondag 10 februari 2013 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk wel met recht een sp3c topic
Ze kan er mee bedoelen dat het waardeloos was natuurlijk.quote:
Je bedoelt dat ie druipt van het sarcasme, je zou best eens gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kan er mee bedoelen dat het waardeloos was natuurlijk.
Ik ben net binnenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:20 schreef selam het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven maar ,met je bakkie leut
"borreltje", tis 12.30.uur, waar zie je me voor aan zeg, ...... alhoewelquote:Op zondag 10 februari 2013 12:26 schreef selam het volgende:
[..]
Toppie borreltje bij je bakkie en pootjes omhoog
Na 12 uur ben je zuipert hequote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Jian het volgende:
[..]
"borreltje", tis 12.30.uur, waar zie je me voor aan zeg, ...... alhoewel
Heks ik heb niks met voetbal sorryquote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Toverheks het volgende:
14.30.......A.JAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX tegen roda jc
Om half tien een scheutje kwantroo in de koffie tijdens 'de schaft'quote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Jian het volgende:
[..]
"borreltje", tis 12.30.uur, waar zie je me voor aan zeg, ...... alhoewel
geeft niet hoor, als AJAX AJAX AJAX AJAX maar de cup weer binnen haaltquote:
Och, in het zuiden als je er bent en opgaat in het sfeertje en vooral dronken bent, is het wel lachen, als je het van hieruit beziet dan denk je, la maar, vooral die muziek is nuchter niet te verteren.quote:
Ja moet kunnen ZOAquote:Op zondag 10 februari 2013 12:30 schreef ZOA het volgende:
[..]
Om half tien een scheutje kwantroo in de koffie tijdens 'de schaft'
ja of denk na te veel gedronken te hebben ff kotsen in de goot, en laten ze die pokkemuziek eens zachter zetten........... echt denk ook dat je beneden de rivieren geboren moet zijn om het leuk te vindenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik het zuiden als je er bent en opgaat in het sfeertje en vooral dronken bent, is het wel lachen, als je het van hieruit beziet dan denk je, la maar, vooral die muziek is nuchter niet te verteren.
Het schijnt iets met katholiek zijn van doen te hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja of denk na te veel gedronken te hebben ff kotsen in de goot, en laten ze die pokkemuziek eens zachter zetten........... echt denk ook dat je beneden de rivieren geboren moet zijn om het leuk te vinden
Wim komt van oorsprong uit Haarlem maar woont als sinds zijn 8ste in Veldhoven, die zegt het ook, als je er tussen staat ga je vanzelf mee doen en uiteraard niet nuchterquote:Op zondag 10 februari 2013 12:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja of denk na te veel gedronken te hebben ff kotsen in de goot, en laten ze die pokkemuziek eens zachter zetten........... echt denk ook dat je beneden de rivieren geboren moet zijn om het leuk te vinden
Nou ja .. Willem houd er misschien niet van om op te vallen?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wim komt van oorsprong uit Haarlem maar woont als sinds zijn 8ste in Veldhoven die zegt het ook, als je er tussen staat ga je vanzelf mee doen en uiteraard niet nuchter![]()
Hij speelde sax en alle kroegen langs, was gezellig hoor
Als je streamt wil je aandacht hè, anders ga je niet voor zo'n ding zitten lijkt mequote:Op zondag 10 februari 2013 12:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nou ja .. Willem houd er misschien niet van om op te vallen?
Dus dan doe je maar mee .... noodgedwongen
wtf is dat?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:30 schreef ZOA het volgende:
[..]
Om half tien een scheutje kwantroo in de koffie tijdens 'de schaft'
Dan moet ik eerst weten wat het is.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat is lekker .. moet je ook eens proberen
jah dat .. ik weet wel wat lekker isquote:Op zondag 10 februari 2013 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten wat het is.
O wacht, je bedoelt Cointreau
O das heerlijk, dronk het jaren geleden ook weleeens mmmmmmmmmmmmmmmquote:
Dat zal ook wel weer knallen worden op een niet nader te noemen stream, vanuit een niet nader te noemen Haagse huiskamer..quote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Toverheks het volgende:
14.30.......A.JAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX tegen roda jc
Dit blijft voor mij nog altijd de carnavalstopper!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, in het zuiden als je er bent en opgaat in het sfeertje en vooral dronken bent, is het wel lachen, als je het van hieruit beziet dan denk je, la maar, vooral die muziek is nuchter niet te verteren.
Net zoiets als kran marienjeequote:
Zou het..........?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi, ga eens iemand hier blij maken dan.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer knallen worden op een niet nader te noemen stream, vanuit een niet nader te noemen Haagse huiskamer..
Geef ze brood en spelen ...quote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef pullup het volgende:
Ik vind het in Nederland al overdreven met elke dag dat VI op TV om te lullen over een middagje voetbal maar in Spanje geeft elke trainer elke dag verplicht een persconferentie van een half uur zo lijkt het
vergeet de kranten niet Pullup, elke dag komen er speciale sportkranten uit en helemaal gevuld met nieuws en anders verzinnen ze daar wel nieuwsquote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef pullup het volgende:
Ik vind het in Nederland al overdreven met elke dag dat VI op TV om te lullen over een middagje voetbal maar in Spanje geeft elke trainer elke dag verplicht een persconferentie van een half uur zo lijkt het
De cultus is hier enorm jaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vergeet de kranten niet Pullup, elke dag komen er speciale sportkranten uit en helemaal gevuld met nieuws en anders verzinnen ze daar wel nieuws
dan komen er extra editie`s uit van krantenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
De cultus is hier enorm ja
Wat een drama gaat dat worden als ze allemaal als dopingklantjes ontmaskerd gaan worden binnenkort.
Doe opadienietgenoemdmagworden de groeten van mequote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
In een niet nader te noemen Haagse huiskamer is het sfeertje helemaal toppie, want zo dadelijk komt Grote ZDNGMW. Ze komt logeren.
Het sfeertje in mijn Amsterdamse huiskamer is ook erg gesjelligquote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
In een niet nader te noemen Haagse huiskamer is het sfeertje helemaal toppie, want zo dadelijk komt Grote ZDNGMW. Ze komt logeren.
Mag je ook geen oma zeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Neeheequote:
ssssssssst!!!!!quote:
Ik zie een Ku Klux aan t beginquote:Op zondag 10 februari 2013 14:47 schreef pullup het volgende:
Ze zijn hier al aan het oefenen geslagen op het grote feest over een maandje of twee
Wat een takkeherrie![]()
Elke wijk heeft zijn eigen kleur mutsjes geloof ik maar die doen ze alleen op die dagen zelf aan.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zie een Ku Klux aan t begin
Je mag er een van mij hebben als je zo graag wil.quote:
HDNGMW, ZDNGMW en Grote ZDNGMW..quote:
hmz ok lolquote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke wijk heeft zijn eigen kleur mutsjes geloof ik maar die doen ze alleen op die dagen zelf aan.
Drie!quote:
Teveel type werkquote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
HDNGMW, ZDNGMW en Grote ZDNGMW..
Nee, je moet inloggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie!
Nog een keer en je hebt een ban. Is de chatfunctie bij die ouwe kapot?
En dat kan niet iedereen die dat zou willen?quote:
Ik vind dat zo mooi en tevens beetje eng. Krijg er kippenvel van.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:47 schreef pullup het volgende:
Ze zijn hier al aan het oefenen geslagen op het grote feest over een maandje of twee
Wat een takkeherrie![]()
Nee. Je moet op een lijst van geprivilegieerden staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat kan niet iedereen die dat zou willen?
mooi, zal dat best eens van heel dichtbij willen meemaken, als kind heb ik wel eens een optocht van de Katholieken meegemaakt in Limburgquote:Op zondag 10 februari 2013 14:47 schreef pullup het volgende:
Wat een takkeherrie![]()
Het is een hele happening.quote:
Ofwel, nieuwkomers opgerot, we zitten liever in ouwe soepquote:Op zondag 10 februari 2013 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Je moet op een lijst van geprivilegieerden staan.
oh mooi lijkt me dat toch, traditiequote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een hele happening.
Elke wijk plaatst een aantal beelden uit de hoofdkerk van die wijk op een loeizwaar podium.
12 sterke jonge mannen mogen vervolgens onder dat podium de hele dag de beelden langzaam rondzeulen.
En het is een hele eer als je er voor schijnt te worden uitgekozen maar het is best heftig schijnbaar vandaar dat ze al ruim van te voren tochtjes maken om te oefenen.
Ze zetten vervolgens het voor en achterportaal van de gigantische kathedraal hier open en elke wijk heeft een uur waarop ze met hun beeld erdoorheen mogen.
Ik ook ... al waren dat begravenissenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi, zal dat best eens van heel dichtbij willen meemaken, als kind heb ik wel eens een optocht van de Katholieken meegemaakt in Limburg
met of zonder eigengedraaide ballen in de soepquote:Op zondag 10 februari 2013 14:56 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ofwel, nieuwkomers opgerot, we zitten liever in ouwe soep
Om het een keer mee te maken lijkt me wel geweldig... maar dan wel met oordoppiesquote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een hele happening.
Elke wijk plaatst een aantal beelden uit de hoofdkerk van die wijk op een loeizwaar podium.
12 sterke jonge mannen mogen vervolgens onder dat podium de hele dag de beelden langzaam rondzeulen.
En het is een hele eer als je er voor schijnt te worden uitgekozen maar het is best heftig schijnbaar vandaar dat ze al ruim van te voren tochtjes maken om te oefenen.
Ze zetten vervolgens het voor en achterportaal van de gigantische kathedraal hier open en elke wijk heeft een uur waarop ze met hun beeld erdoorheen mogen.
Nee hoor. er zijn nieuwkomers die gelijk door de ballotage zijn gekomen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:56 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ofwel, nieuwkomers opgerot, we zitten liever in ouwe soep
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met of zonder eigengedraaide ballen in de soep
In het echt spelen ze veel valser en harder door elkaarquote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Om het een keer mee te maken lijkt me wel geweldig... maar dan wel met oordoppies
Gaat t wel goed met die ouwe?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. er zijn nieuwkomers die gelijk door de ballotageijn gekomen.
ja dat was weer iets anders, mijn moeder ging haar laatste ronde doen in een dorp in Friesland op een karretje, hoppa zo die kist erop en karre maar, en dan stoeprandjes nemen echt dacht bij mezelf dat hoef ik later niet stel je voor de kist valt eraf als iemand een te hoog stoepetje neemtquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
In het echt spelen ze veel valser en harder door elkaar
Eet ze!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
En dan nu een Brabants worstenbroodje, van de ambachtelijke bakker.
Gewoon omaatje poezewoestquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef Poezewoes het volgende:
Ook raar zijn nu alle oma's en opa's van Nederland in de ban?
Ben zelf ook een oma, dus ik mag ook niet genoemt worden
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
Geduld is een schone zaak, eerst de oven voorverwarmen en zulks.quote:
Die zin krijgt een heel andere lading tijdens de carnavalquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
Des te lekkerder zal hij zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, eerst de oven voorverwarmen en zulks.
En dan
Dus geen laf kadetje met rookworst?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
Astemblieft zeg.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Dus geen laf kadetje met rookworst?
GAMMAquote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ene oude heer in Den Haag is niet blij op het ogenblik
Wordt dat worstenbroodje nog voorzien van een lekker ongezond en calorierijk sausje of wordt het naturel naar binnen geschoven?quote:
Ach jeetje , Gr O boosquote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ene oude heer in Den Haag is niet blij op het ogenblik
En zo is het maar net!quote:
Nee, die is er nog niet, maar Ajax staat met 0-1 achterquote:
Ow w ik kijk geen voetbal , maakt me geen ruk uit of ze winnen of verliezen , heks dit lees je ff niet hequote:Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, die is er nog niet, maar Ajax staat met 0-1 achter
Dat geeft niets .. ook de pinkstergemeente heeft zijn goeie dingenquote:
Smakelijk.quote:
En op!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:23 schreef beequeen het volgende:
Smakelijk.
Nu heb ik ook trek. Dan maar wat rozemarijn chips, ook lekker.
"Alsof haar cluppie zo lekker heb gespeeld", wordt er via een niet nader te omschrijven Haagse stream geriposteerd.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef beequeen het volgende:
Het scheelt echt enorm dat Ajax om 14.30 uur moet spelen, ipv 12.30 uur. Ze spelen net zo kut.
Weet ik niet. Boeit niet. Ik had er twee!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:33 schreef Jian het volgende:
Hoeveel calorieën is dat eigenlijk, zo'n echt Brabants worstenbroodje van de ambachtelijke bakker?
Die blijft lekker, heerlijk recept!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:28 schreef Copycat het volgende:
Over een uurtje of drie volgt de pasta Carbonara van Soury.
Twee, nog wel, maar goed dat er geen room aan die Carbonara van Soury te pas komtquote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Boeit niet. Ik had er twee!
Mensen die zo met hun gewicht en calorieën bezig zijn, genieten niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef Jian het volgende:
Twee, nog wel, maar goed dat er geen room aan die Carbonara van Soury te pas komt
Mijn ideequote:Op zondag 10 februari 2013 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mensen die zo met hun gewicht en calorieën bezig zijn, genieten niet.
Ik heb ook geen weegschaal in huis. Af en toe ga ik bij mijn moeder op de weegschaal en dat stemt me steeds tevreden. Net als de spiegel.
Ik geniet er wel van om mij met mijn liefje haar gewicht en calorien bezig te houdenquote:
Het is er ineens verdacht stil ookquote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef Jian het volgende:
De sfeer in Den Haag verbetert ineens sterk ......
Ja, de vorige TT werd net weer gedeclameerdquote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef Jian het volgende:
De sfeer in Den Haag verbetert ineens sterk ......
Het was Blind die scoorde en die kan er volgens een bepaald persoon in Den Haag geen klote van, dus er is enigszins sprake van tegenstrijdige gevoelensquote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het is er ineens verdacht stil ook
Ah was dat tquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was Blind die scoorde en die kan er volgens een bepaald persoon in Den Haag geen klote van, dus er is enigszins sprake van tegenstrijdige gevoelens
HDNGMW zegt net dat ze nu mogen kletsen... vanavond niet!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
In die illustere Haagse huiskamer zijn de ZDNGMW's intussen lekker met elkaar in gesprek en overstemmen het geluid van de voetbalcommentator in hoge mate. Niet iedereen is daar even blij mee...
Nou hier nietquote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ergens is de sfeer nu om te snijden......
logies tochquote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ergens is de sfeer nu om te snijden......
kijk altijd, je bent voor je clup of je bent voor je clupquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken... opgelost
Jip, en volgens de berichten gaat het nog kouder wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef BendeBielzen het volgende:
Goddomme wat is t koudddddddddddddddddd
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, en volgens de berichten gaat het nog kouder worden
Ik maak het weer nietquote:Op zondag 10 februari 2013 17:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Maak jij me ff gelukkiger...
Volgens mij vond ik die hele cd altijd wel goed, beter dan electro shock bluess, maar ook daar stonden wel leuke nummers op. En daarna ging ik onder een steen wonen qua muziek.quote:
Ik vind het nog steeds erg goed, ook hun nieuwste werkquote:Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik die hele cd altijd wel goed, beter dan electro shock bluess, maar ook daar stonden wel leuke nummers op. En daarna ging ik onder een steen wonen qua muziek.
Ik zette hem er gisteren al even op, gewoon omdat ie echt terug, dit is zo goed, echt... Ik verwacht eerdaags uit het "niets" een superalbum!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik die hele cd altijd wel goed, beter dan electro shock bluess, maar ook daar stonden wel leuke nummers op. En daarna ging ik onder een steen wonen qua muziek.
nou, ik had er eigenlijk geen waardeoordeel aan gehangen, inhoudelijkquote:Op zondag 10 februari 2013 12:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie druipt van het sarcasme, je zou best eens gelijk kunnen hebben
'quote:Op zondag 10 februari 2013 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zette hem er gisteren al even op, gewoon omdat ie echt terug, dit is zo goed, echt... Ik verwacht eerdaags uit het "niets" een superalbum!
Maar waarom vond je het dan wel "met recht" een sp3c topic?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, ik had er eigenlijk geen waardeoordeel aan gehangen, inhoudelijk
Die is lekker ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds erg goed, ook hun nieuwste werk![]()
Mweh weet niet, niet vervelend om te luisteren maar word er ook niet heel warm van, maar ik had vroeger ook al niet zoveel met Princequote:Op zondag 10 februari 2013 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zette hem er gisteren al even op, gewoon omdat ie echt terug, dit is zo goed, echt... Ik verwacht eerdaags uit het "niets" een superalbum!
En nou legt ie te meuren...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:
vind het weer een stuk gesjelliger in de RLS nu Opa ook weer mee doet
Kan hoor, zet er eens een glas wijn bij en steek de open haard aan en laat m eens lekker binnenkomen over je boxenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is lekker ja.
[..]
Mweh weet niet, niet vervelend om te luisteren maar word er ook niet heel warm van, maar ik had vroeger ook al niet zoveel met Prince
Ik denk dat, dat ook wel de bedoeling isquote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef Toverheks het volgende:
kijk Wilfried zitten in die trui, lijkt Mart wel
was een hele drukke middag hoorquote:
zal wel leuk truitje breien voor Wilfriedquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat ook wel de bedoeling is
ja ik zit al klaarquote:Op zondag 10 februari 2013 20:56 schreef Jian het volgende:
We krijgen zo de 1e van Johan met Dick Advocaat, ik ben benieuwd of het wat is.
vol met berichten van hemquote:Op zondag 10 februari 2013 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar waarom vond je het dan wel "met recht" een sp3c topic?
Ik heb quitte gedraaid.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Weer niks gewonnen deze week!Heb nog twee lopen voor Spanje vanavond.
denk dat ie verdwaald is en nu op zoek is naar dat ijshockey topic, zei al staat ergens in Sportquote:
Da's toch ook best mooi om te zien gebeuren, ook als je niet voor Feyenoord bent? Snap ik best.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Gek genoeg gun ik het ze, Koeman met z'n jonge honden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |