Geduld is een schone zaak, eerst de oven voorverwarmen en zulks.quote:
Die zin krijgt een heel andere lading tijdens de carnavalquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
En dan nu een Brabants worstenbroodje, van de ambachtelijke bakker.
Des te lekkerder zal hij zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, eerst de oven voorverwarmen en zulks.
En dan
Dus geen laf kadetje met rookworst?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
En dan nu een Brabants worstenbroodje, van de ambachtelijke bakker.
Astemblieft zeg.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Dus geen laf kadetje met rookworst?
GAMMAquote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ene oude heer in Den Haag is niet blij op het ogenblik
Wordt dat worstenbroodje nog voorzien van een lekker ongezond en calorierijk sausje of wordt het naturel naar binnen geschoven?quote:
Ach jeetje , Gr O boosquote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ene oude heer in Den Haag is niet blij op het ogenblik
En zo is het maar net!quote:
Nee, die is er nog niet, maar Ajax staat met 0-1 achterquote:
Ow w ik kijk geen voetbal , maakt me geen ruk uit of ze winnen of verliezen , heks dit lees je ff niet hequote:Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, die is er nog niet, maar Ajax staat met 0-1 achter
Dat geeft niets .. ook de pinkstergemeente heeft zijn goeie dingenquote:
Smakelijk.quote:
En op!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:23 schreef beequeen het volgende:
Smakelijk.
Nu heb ik ook trek. Dan maar wat rozemarijn chips, ook lekker.
"Alsof haar cluppie zo lekker heb gespeeld", wordt er via een niet nader te omschrijven Haagse stream geriposteerd.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef beequeen het volgende:
Het scheelt echt enorm dat Ajax om 14.30 uur moet spelen, ipv 12.30 uur. Ze spelen net zo kut.
Weet ik niet. Boeit niet. Ik had er twee!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:33 schreef Jian het volgende:
Hoeveel calorieën is dat eigenlijk, zo'n echt Brabants worstenbroodje van de ambachtelijke bakker?
Die blijft lekker, heerlijk recept!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:28 schreef Copycat het volgende:
Over een uurtje of drie volgt de pasta Carbonara van Soury.
Twee, nog wel, maar goed dat er geen room aan die Carbonara van Soury te pas komtquote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Boeit niet. Ik had er twee!
Mensen die zo met hun gewicht en calorieën bezig zijn, genieten niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef Jian het volgende:
Twee, nog wel, maar goed dat er geen room aan die Carbonara van Soury te pas komt
Mijn ideequote:Op zondag 10 februari 2013 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mensen die zo met hun gewicht en calorieën bezig zijn, genieten niet.
Ik heb ook geen weegschaal in huis. Af en toe ga ik bij mijn moeder op de weegschaal en dat stemt me steeds tevreden. Net als de spiegel.
Ik geniet er wel van om mij met mijn liefje haar gewicht en calorien bezig te houdenquote:
Het is er ineens verdacht stil ookquote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef Jian het volgende:
De sfeer in Den Haag verbetert ineens sterk ......
Ja, de vorige TT werd net weer gedeclameerdquote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef Jian het volgende:
De sfeer in Den Haag verbetert ineens sterk ......
Het was Blind die scoorde en die kan er volgens een bepaald persoon in Den Haag geen klote van, dus er is enigszins sprake van tegenstrijdige gevoelensquote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het is er ineens verdacht stil ook
Ah was dat tquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was Blind die scoorde en die kan er volgens een bepaald persoon in Den Haag geen klote van, dus er is enigszins sprake van tegenstrijdige gevoelens
HDNGMW zegt net dat ze nu mogen kletsen... vanavond niet!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
In die illustere Haagse huiskamer zijn de ZDNGMW's intussen lekker met elkaar in gesprek en overstemmen het geluid van de voetbalcommentator in hoge mate. Niet iedereen is daar even blij mee...
Nou hier nietquote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ergens is de sfeer nu om te snijden......
logies tochquote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ergens is de sfeer nu om te snijden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |