Ja, de vorige TT werd net weer gedeclameerdquote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef Jian het volgende:
De sfeer in Den Haag verbetert ineens sterk ......
Het was Blind die scoorde en die kan er volgens een bepaald persoon in Den Haag geen klote van, dus er is enigszins sprake van tegenstrijdige gevoelensquote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het is er ineens verdacht stil ook
Ah was dat tquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was Blind die scoorde en die kan er volgens een bepaald persoon in Den Haag geen klote van, dus er is enigszins sprake van tegenstrijdige gevoelens
HDNGMW zegt net dat ze nu mogen kletsen... vanavond niet!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
In die illustere Haagse huiskamer zijn de ZDNGMW's intussen lekker met elkaar in gesprek en overstemmen het geluid van de voetbalcommentator in hoge mate. Niet iedereen is daar even blij mee...
Nou hier nietquote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ergens is de sfeer nu om te snijden......
logies tochquote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ergens is de sfeer nu om te snijden......
kijk altijd, je bent voor je clup of je bent voor je clupquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken... opgelost
Jip, en volgens de berichten gaat het nog kouder wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef BendeBielzen het volgende:
Goddomme wat is t koudddddddddddddddddd
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, en volgens de berichten gaat het nog kouder worden
Ik maak het weer nietquote:Op zondag 10 februari 2013 17:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Maak jij me ff gelukkiger...
Volgens mij vond ik die hele cd altijd wel goed, beter dan electro shock bluess, maar ook daar stonden wel leuke nummers op. En daarna ging ik onder een steen wonen qua muziek.quote:
Ik vind het nog steeds erg goed, ook hun nieuwste werkquote:Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik die hele cd altijd wel goed, beter dan electro shock bluess, maar ook daar stonden wel leuke nummers op. En daarna ging ik onder een steen wonen qua muziek.
Ik zette hem er gisteren al even op, gewoon omdat ie echt terug, dit is zo goed, echt... Ik verwacht eerdaags uit het "niets" een superalbum!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik die hele cd altijd wel goed, beter dan electro shock bluess, maar ook daar stonden wel leuke nummers op. En daarna ging ik onder een steen wonen qua muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |