vergeet de kranten niet Pullup, elke dag komen er speciale sportkranten uit en helemaal gevuld met nieuws en anders verzinnen ze daar wel nieuwsquote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef pullup het volgende:
Ik vind het in Nederland al overdreven met elke dag dat VI op TV om te lullen over een middagje voetbal maar in Spanje geeft elke trainer elke dag verplicht een persconferentie van een half uur zo lijkt het
De cultus is hier enorm jaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vergeet de kranten niet Pullup, elke dag komen er speciale sportkranten uit en helemaal gevuld met nieuws en anders verzinnen ze daar wel nieuws
dan komen er extra editie`s uit van krantenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
De cultus is hier enorm ja
Wat een drama gaat dat worden als ze allemaal als dopingklantjes ontmaskerd gaan worden binnenkort.
Doe opadienietgenoemdmagworden de groeten van mequote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
In een niet nader te noemen Haagse huiskamer is het sfeertje helemaal toppie, want zo dadelijk komt Grote ZDNGMW. Ze komt logeren.
Het sfeertje in mijn Amsterdamse huiskamer is ook erg gesjelligquote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
In een niet nader te noemen Haagse huiskamer is het sfeertje helemaal toppie, want zo dadelijk komt Grote ZDNGMW. Ze komt logeren.
Mag je ook geen oma zeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Neeheequote:
ssssssssst!!!!!quote:
Ik zie een Ku Klux aan t beginquote:Op zondag 10 februari 2013 14:47 schreef pullup het volgende:
Ze zijn hier al aan het oefenen geslagen op het grote feest over een maandje of twee
Wat een takkeherrie![]()
Elke wijk heeft zijn eigen kleur mutsjes geloof ik maar die doen ze alleen op die dagen zelf aan.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zie een Ku Klux aan t begin
Je mag er een van mij hebben als je zo graag wil.quote:
HDNGMW, ZDNGMW en Grote ZDNGMW..quote:
hmz ok lolquote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke wijk heeft zijn eigen kleur mutsjes geloof ik maar die doen ze alleen op die dagen zelf aan.
Drie!quote:
Teveel type werkquote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
HDNGMW, ZDNGMW en Grote ZDNGMW..
Nee, je moet inloggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie!
Nog een keer en je hebt een ban. Is de chatfunctie bij die ouwe kapot?
En dat kan niet iedereen die dat zou willen?quote:
Ik vind dat zo mooi en tevens beetje eng. Krijg er kippenvel van.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:47 schreef pullup het volgende:
Ze zijn hier al aan het oefenen geslagen op het grote feest over een maandje of twee
Wat een takkeherrie![]()
Nee. Je moet op een lijst van geprivilegieerden staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat kan niet iedereen die dat zou willen?
mooi, zal dat best eens van heel dichtbij willen meemaken, als kind heb ik wel eens een optocht van de Katholieken meegemaakt in Limburgquote:Op zondag 10 februari 2013 14:47 schreef pullup het volgende:
Wat een takkeherrie![]()
Het is een hele happening.quote:
Ofwel, nieuwkomers opgerot, we zitten liever in ouwe soepquote:Op zondag 10 februari 2013 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Je moet op een lijst van geprivilegieerden staan.
oh mooi lijkt me dat toch, traditiequote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een hele happening.
Elke wijk plaatst een aantal beelden uit de hoofdkerk van die wijk op een loeizwaar podium.
12 sterke jonge mannen mogen vervolgens onder dat podium de hele dag de beelden langzaam rondzeulen.
En het is een hele eer als je er voor schijnt te worden uitgekozen maar het is best heftig schijnbaar vandaar dat ze al ruim van te voren tochtjes maken om te oefenen.
Ze zetten vervolgens het voor en achterportaal van de gigantische kathedraal hier open en elke wijk heeft een uur waarop ze met hun beeld erdoorheen mogen.
Ik ook ... al waren dat begravenissenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi, zal dat best eens van heel dichtbij willen meemaken, als kind heb ik wel eens een optocht van de Katholieken meegemaakt in Limburg
met of zonder eigengedraaide ballen in de soepquote:Op zondag 10 februari 2013 14:56 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ofwel, nieuwkomers opgerot, we zitten liever in ouwe soep
Om het een keer mee te maken lijkt me wel geweldig... maar dan wel met oordoppiesquote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een hele happening.
Elke wijk plaatst een aantal beelden uit de hoofdkerk van die wijk op een loeizwaar podium.
12 sterke jonge mannen mogen vervolgens onder dat podium de hele dag de beelden langzaam rondzeulen.
En het is een hele eer als je er voor schijnt te worden uitgekozen maar het is best heftig schijnbaar vandaar dat ze al ruim van te voren tochtjes maken om te oefenen.
Ze zetten vervolgens het voor en achterportaal van de gigantische kathedraal hier open en elke wijk heeft een uur waarop ze met hun beeld erdoorheen mogen.
Nee hoor. er zijn nieuwkomers die gelijk door de ballotage zijn gekomen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:56 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ofwel, nieuwkomers opgerot, we zitten liever in ouwe soep
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met of zonder eigengedraaide ballen in de soep
In het echt spelen ze veel valser en harder door elkaarquote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Om het een keer mee te maken lijkt me wel geweldig... maar dan wel met oordoppies
Gaat t wel goed met die ouwe?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. er zijn nieuwkomers die gelijk door de ballotageijn gekomen.
ja dat was weer iets anders, mijn moeder ging haar laatste ronde doen in een dorp in Friesland op een karretje, hoppa zo die kist erop en karre maar, en dan stoeprandjes nemen echt dacht bij mezelf dat hoef ik later niet stel je voor de kist valt eraf als iemand een te hoog stoepetje neemtquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
In het echt spelen ze veel valser en harder door elkaar
Eet ze!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
En dan nu een Brabants worstenbroodje, van de ambachtelijke bakker.
Gewoon omaatje poezewoestquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef Poezewoes het volgende:
Ook raar zijn nu alle oma's en opa's van Nederland in de ban?
Ben zelf ook een oma, dus ik mag ook niet genoemt worden
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
En dan nu een Brabants worstenbroodje, van de ambachtelijke bakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |