quote:
Fiks je plaatje pik!quote:
Niet? hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Phoeheej.. wéér die FB in moeten.. ik zou niet durven,,,
nah 1 keer maar....sommige dingen hoor je liever vaker hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 02:19 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldige lui zijn jullie...and ai sai dis onlie wanss
Ik wist het ik wist het!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:19 schreef sp3c het volgende:
Jian gaat het je morgen allemaal uitleggen want het is allemaal zijn schuld
1tje loopt nog achter de schermen geloof ikquote:Op zondag 10 februari 2013 02:20 schreef yvonne het volgende:
Zijn er opeens 4 topics doorheen gejaagd?
Nee joh, ik ga pitten, sp3c blijft nog uuuuuren wakker.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sp3c en Yvonne hier? De luitenant en de generaal? Oei....
beer dus.....tja.vertel mij wat hahahaquote:
Ik ben nog even Google-n dat is alvast voor maandag.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga pitten, sp3c blijft nog uuuuuren wakker.
Beer?klinkt vaag bekend...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
beer dus.....tja.vertel mij wat hahaha
slaap lekker tutquote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga pitten, sp3c blijft nog uuuuuren wakker.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh je komt precies op tijd...
tja....moet die maar schoenen aandoen met stalen neuzenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oehh pas op joh.. beertjes zijn snel op hun teentjes getrapt...
tsttttt ging je net aardig vinden....quote:
ik kijk via gamecenter maar daarvoor moet je betalenquote:
Ohhw van appel...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kijk via gamecenter maar daarvoor moet je betalen
had wel altijd een site met minder legale streams, ff kijken of ik het nog kan vinden
appel krijg ik nog meer trek vanquote:
Hmja. die geregistreerde sites kan ik toch niet in...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
appel krijg ik nog meer trek van
Grapje hoor, snapte hem wel, maar klopt wel.gaat mijn maag nog meer van knorren ahhaa
met een schnitzelquote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
tsttttt ging je net aardig vinden....
Klinkt te lekker![]()
Ha ijshockeyers zijn gewoon goed ingepakte kerels met een attitude...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef DaniqueV het volgende:
ga mij met de minuut blonder voelen, was nooit een blondje maar euhm als ik hier lang blijf wel,
Met andere woorden, snap het niet waar jullie het alemaal over hebben!
Oké weet inmiddels dat het gaat om mannen met brede schouders en supervlug kunnen zijn amar voor de rest euhm
ook niet als je beschermd naar binnen gaat, condoompje of zo...grapje hoor..begin melig te worden weer eensquote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmja. die geregistreerde sites kan ik toch niet in...
jaaaaa and i like thatquote:Op zondag 10 februari 2013 02:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha ijshockeyers zijn gewoon goed ingepakte kerels met een attitude...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |