quote:
Fiks je plaatje pik!quote:
Niet? hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Phoeheej.. wéér die FB in moeten.. ik zou niet durven,,,
nah 1 keer maar....sommige dingen hoor je liever vaker hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 02:19 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldige lui zijn jullie...and ai sai dis onlie wanss
Ik wist het ik wist het!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:19 schreef sp3c het volgende:
Jian gaat het je morgen allemaal uitleggen want het is allemaal zijn schuld
1tje loopt nog achter de schermen geloof ikquote:Op zondag 10 februari 2013 02:20 schreef yvonne het volgende:
Zijn er opeens 4 topics doorheen gejaagd?
Nee joh, ik ga pitten, sp3c blijft nog uuuuuren wakker.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sp3c en Yvonne hier? De luitenant en de generaal? Oei....
beer dus.....tja.vertel mij wat hahahaquote:
Ik ben nog even Google-n dat is alvast voor maandag.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga pitten, sp3c blijft nog uuuuuren wakker.
Beer?klinkt vaag bekend...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
beer dus.....tja.vertel mij wat hahaha
slaap lekker tutquote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga pitten, sp3c blijft nog uuuuuren wakker.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh je komt precies op tijd...
tja....moet die maar schoenen aandoen met stalen neuzenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oehh pas op joh.. beertjes zijn snel op hun teentjes getrapt...
tsttttt ging je net aardig vinden....quote:
ik kijk via gamecenter maar daarvoor moet je betalenquote:
Ohhw van appel...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kijk via gamecenter maar daarvoor moet je betalen
had wel altijd een site met minder legale streams, ff kijken of ik het nog kan vinden
appel krijg ik nog meer trek vanquote:
Hmja. die geregistreerde sites kan ik toch niet in...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
appel krijg ik nog meer trek van
Grapje hoor, snapte hem wel, maar klopt wel.gaat mijn maag nog meer van knorren ahhaa
met een schnitzelquote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
tsttttt ging je net aardig vinden....
Klinkt te lekker![]()
Ha ijshockeyers zijn gewoon goed ingepakte kerels met een attitude...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef DaniqueV het volgende:
ga mij met de minuut blonder voelen, was nooit een blondje maar euhm als ik hier lang blijf wel,
Met andere woorden, snap het niet waar jullie het alemaal over hebben!
Oké weet inmiddels dat het gaat om mannen met brede schouders en supervlug kunnen zijn amar voor de rest euhm
ook niet als je beschermd naar binnen gaat, condoompje of zo...grapje hoor..begin melig te worden weer eensquote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmja. die geregistreerde sites kan ik toch niet in...
jaaaaa and i like thatquote:Op zondag 10 februari 2013 02:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha ijshockeyers zijn gewoon goed ingepakte kerels met een attitude...
ja duhu...na dat bord volquote:
nee deed hij zelf al....aardappelkroketjes en snitzel hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? Wil je die arme snuiter gaan vetmesten?Hij moet dringend in training zeg...
Ohhw.. dan moet 'ie het zelf maar weten, elk kilootje extra gaat op de knietjes...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nee deed hij zelf al....aardappelkroketjes en snitzel haha
das waar......tjee zeg dat fok, kon het niet nalaten ergens anders ff te reagerenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. dan moet 'ie het zelf maar weten, elk kilootje extra gaat op de knietjes...
En, is het wat? Nog 3 weken om te kiezen...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
das waar......tjee zeg dat fok, kon het niet nalaten ergens anders ff te reageren
Nou......niet slikken met pijpen, opwindend zeg, maar niet heusquote:Op zondag 10 februari 2013 02:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En, is het wat? Nog 3 weken om te kiezen...
Aha..duidelijker kan je het niet maken idd..quote:Op zondag 10 februari 2013 02:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou......niet slikken met pijpen, opwindend zeg, maar niet heussorry kon de verleiding niet weerstaan om niet te reageren daar
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha..duidelijker kan je het niet maken idd..
was je nog meer aan het eten aant makenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:53 schreef sp3c het volgende:
hm lol
het is al 3-1 Blues
moet ergens een doelpunt gemist hebben
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:58 schreef sp3c het volgende:
nee naar de wc denk ik
David Perron scoorde 30 seconde voor de pauze
About how to kill live streams...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:58 schreef sp3c het volgende:
nee naar de wc denk ik
David Perron scoorde 30 seconde voor de pauze
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
About how to kill live streams...
[ afbeelding ]
wauw,quote:Op zondag 10 februari 2013 03:00 schreef sp3c het volgende:
lol
ik heb al 100 Iphones gewonnen met streams voor het Olympisch kwalificatie toernooi
echt waar!
(dat het echt waar is zeggen ze er ook gewoon bij)
Jôh..quote:Op zondag 10 februari 2013 03:12 schreef DaniqueV het volgende:
ga verstandig doen, stort een beetje boel nu in hahaha, Gher slaap lekker!![]()
en sp3c, ik duim voor je dat diegene waarvan je hoopt dat ze zullen winnen, gaan winnen , slaap lekker ook straks. Doe doei
Oh ik dacht op een buiten baan ofzo, omdat je graag meer sneeuw wilde voor snowboarden.l Dan mag de lente nu wel komenquote:
wahahaha, The Mighty Ducks, wie kent ze niet en dat moet je dan serieus nemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 05:04 schreef sp3c het volgende:
afgelopen, Ducks win na 1 miljoen penalities
1 punt voor st Louis en 2 punten voor Anaheim!
Liesjequote:Op zondag 10 februari 2013 05:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht op een buiten baan ofzo, omdat je graag meer sneeuw wilde voor snowboarden.l Dan mag de lente nu wel komen
Ja!!!!! Ik mis Oehoeboeroe in de OP!quote:
Heeee Daantje!!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet? haha![]()
Zit ik hier nu weol goed?
ik vond het eigenlijk wel met recht een sp3c topicquote:Op zondag 10 februari 2013 07:43 schreef Jian het volgende:
Jessus, Sp3c, weer een half topic verkloot met die vuige nichtensport van 'm, ze zouden voor sommige mensen een belasting moeten invoeren op internetruimtewann verspilling!
Bananen nog niet genoeg geweest Heksquote:Op zondag 10 februari 2013 09:39 schreef Toverheks het volgende:
en D-K stalkt Yvonne, elke keer als Yvonne er is komt ie ff kijken wat ze doet![]()
voor de rest is het met ijshockey gevuld, geen problemen maar maar ho ho wil leuke plaatjes in de OP, desnoods van Bananen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |