quote:Welkom bij de Zeroes Request
Live op Nederland 3 vanaf 22.30 t/m 1.30u
Om 22.30 uur begint live de uitzending van de Zeroes Request, de mooiste nummers uit de jaren 2000 t/m 2009 gepresenteerd door Eric Corton en Michiel Veenstra. In deze uitzending kiezen vele 3FM dj’s hun favoriete nummers uit de Zeroes. Maar ook jij, de kijker, hebt invloed op deze uitzending. Bij ‘Verzoekplaat’ kan jij uit de huidige 100 favoriete nummers van de Zeroes Playlist jouw favoriete nummer kiezen. Vertel ons hierbij jouw mooiste verhaal waarom wij dit nummer moeten laten zien. Misschien laten we jouw nummer wel zien en misschien mag je zelfs live in de uitzending (via telefoon of skype) jouw verhaal vertellen.
Kan je er dan nog geen genoeg van krijgen, ga dan naar 3fm.nl/zeroes en stel jouw Zeroes Playlist samen.
Tweede scherm via: http://live.3fm.nlquote:3FM staat van 8 tot en met 18 februari in het teken van de Zeroes; popmuziek uit het eerste decennium van de 21e eeuw. De NTR sluit hierop aan en zendt live de tweede 3FM Zeroes Request uit. Een tv-uitzending met verrassende concerten, niet eerder vertoonde interviews, mooie festivalherinneringen en videoclips van artiesten uit de jaren Zeroes. Met vele 3FM collega dj's te gast. Voortbordurend op het succes van De Nacht van de Popmuziek (NTR) zoeken de dj's interactie met de kijkers thuis. Met behulp van het tweede scherm kan de kijker bijvoorbeeld nummers aanvragen of aangeven welke artiesten beter zijn en daarom uitgezonden moeten worden. Wil je de Kooks of Franz Ferdinand zien? En welke artiesten mogen niet ontbreken in de playlist? Ook is de persoonlijke keuze van de dj's te zien, fragmenten uit bijzondere interviews, mooie herinneringen aan festivals en verrassende optredens.http://www.tvgids.nl/programma/14037174/3FM_Zeroes_Request/
Oh, dat wel, zeker wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet zo snel nummers op te noemen eigenlijk.
Nu even wel denk ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:12 schreef Arcee het volgende:
Jij mist dus gewoon 10 jaar in je muzikale geheugen, Karina?
Coldplay?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik ze hoor of even opzoek ken ik ze vast wel. Maar zo uit mijn hoofd?
Ook ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik het niet weetEn Adele zeker?
Er schoot me al wat te binnen. Ik ben slecht in namen van bands van de laatste tijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook ja.
Maar te veel om op te noemen, gewoon kijken dus.
http://www.top40web.nl/jrn00/09.htmlquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Nu even wel denk ikKomt wel weer naar boven als ik er een paar heb gehoord.
Jody Bernal zo hoog?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.top40web.nl/jrn00/09.html
Ja dat heb ik dus juist met oude muziekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Er schoot me al wat te binnen. Ik ben slecht in namen van bands van de laatste tijd.
Ik zit nu U2 te kijken. Oud maar ook weer nieuw eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus juist met oude muziek.
Broekiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef CindieY het volgende:
Aanwezig! De Zeroes, m'n tienertijdperk
Eind 30?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik durf niet te zeggen hoe oud ik toen was
38?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik durf niet te zeggen hoe oud ik toen was
Nee, is uit de Zeroes.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Johnn Cash, Hurt, is toch veel ouder? Of ben ik nou gek.
2003.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Johnn Cash, Hurt, is toch veel ouder? Of ben ik nou gek.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maar ik VOEL me ook nog jong hoor
ze was leuker als Britneyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
En Annemieke heeft het ritmegevoel van een kaneelstokje.
Die heb ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
Ach, die clips.. Tis steeds meer greenscreenerij..
Alors postte deze clip laatst in 3FM;
Vind zoiets leuker.
Even snel doorheen gebrowst. Leuk. Kitt, A-Team, Beavis and Buttheadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
Ach, die clips.. Tis steeds meer greenscreenerij..
Alors postte deze clip laatst in 3FM;
Vind zoiets leuker.
Ja ik ook, was voor mijn 3FM-tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:John Mayer
No such thing
John Mayer is Amerikaanse singer/songwriter en gitarist wiens stem ergens tussen die van Sting, Dave Matthews en Jakob Dylan in ligt. In de zomer van 2002 maakten wij in Nederland voor het eerst kennis met hem via de single ‘No Such Thing’ van zijn debuutalbum No room for squares. Daarop staat ook 'Your body is a wonderland', waarvoor hij een jaar later de Grammy Award zal krijgen, al behaalt het nummer ook de 28ste plaats in een lijst van 'de 50 slechtste songs ooit' van tijdschrift Blender. In Nederland breekt Mayer pas goed door met het nummer 'Daughters' dat 3FM megahit wordt en in VPRO's Zomergasten langskomt omdat gast Linda de Mol het zo mooi vindt. Mayer is ook bekend seriedater van beroemde vrouwen (Jessica Simpson, Jennifer Aniston, Taylor Swift). In december vorig jaar lieten hij en Katy 'I kissed a girl' Perry zien dat ze mekaar leuk vonden door samen een van de jubileumconcerten van The Rolling Stones te bezoeken. Mayer is net hersteld van een tweede keeloperatie en gaf afgelopen januari voor het eerst sinds twee jaar een concert tijdens een benefietshow voor de brandweer van de Amerikaanse staat Montana.
Ik zie het niet, maar goed, wie ben ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Was, is nog steeds. Vroeger 'zag' ik het nog wel, nu vind ik het echt zo'n dweil geworden.
Oja, datquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef CindieY het volgende:
Ohja, dat filmpje is briljant. Ze mochten niet live spelen, dus dan maar van plek wisselen
Heeft dan ook een hele bak meer ervaring dan de andere 3.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Denk dat Cortone toch wel de beste TV-presentator van het stel is.
Voor mij juist één van de bands van de Zeroes.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
Muse, dat is zo'n band die voor de rest totaal aan me voorbij is gegaan in de '00
Klopt, daarom ook mijn statement.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeft dan ook een hele bak meer ervaring dan de andere 3.
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit ook nu te kijken. Ben ik nu ook een hipster?
Nee een stalkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen als je met zwartgerande bril en witte oordopjes ondertussen iets anders op je iPhone zit te luisteren met een sjaaltje om en een strakke, half afgezakte broek en niet thuis zit maar met je matties in een kringetje staat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
Sorry, je bracht me op een ideequote:
Bijna waar, alleen zit ik met m'n iPad op het tweede scherm.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als je met zwartgerande bril en witte oordopjes ondertussen iets anders op je iPhone zit te luisteren met een sjaaltje om en een strakke, half afgezakte broek en niet thuis zit maar met je matties in een kringetje staat.
Haha, i knowquote:
Kan ik deze aanvragen?quote:
Ja, maar wat heeft dat met goede muziek te maken?quote:
De zeroes staan niet bekend om de goede muziek, dus het is even afwachtenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Ik vind dit echt vreselijk.
Ja, een geregistreerd partnerschap kon al eerder (zie ik op Wiki)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef Evertjan het volgende:
was het homohuwlijk pas in de zeroes???
we worden ouder Ceequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef Cee het volgende:
Ondanks het feit dat 2000 pas twee weken geleden plaatsvond, zien al die beelden er al zo ontzettend antiek uit.
HAd jij daar ook last van? Ik dacht dat het aan mij lag.quote:
Iemand stond op de kabel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
HAd jij daar ook last van? Ik dacht dat het aan mij lag.
Die van mij is uit 2002quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niet zoveel. Die van ons hier ook maar dat is gewoon een hippe Samsung.
quote:
Nu niet meer denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
die gast moet wel 250 kilo wegen ofzo
Nu niet meerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
die gast moet wel 250 kilo wegen ofzo
Ik was erbij in 2010 en ik weet zeker dat dat niet in de Alpha was. Vandaar ook mijn opmerking.quote:
Mjah die snapte ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was erbij in 2010 en ik weet zeker dat dat niet in de Alpha was. Vandaar ook mijn opmerking.
Ik vind 1 nummer uitzitten al zwaar genoegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef Cee het volgende:
Ik zou willen dat ik een kaartje had voor hun concert dit jaar. Teringtyfusklotedigitalevoorverkopen en zo.
idd gewoon net zoals vroeger met zijn allen midden in de nacht voor de rij gaan liggen bij het postkantoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef Cee het volgende:
Ik zou willen dat ik een kaartje had voor hun concert dit jaar. Teringtyfusklotedigitalevoorverkopen en zo.
Dat is ook wat je moet doen. Zitten in het gras, biertje erbij, chillenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 1 nummer uitzitten al zwaar genoeg
Echt hčquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom? Het nummer komt wel uit de Zeroes, dit optreden dan alleen niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als dit optreden uit 2010 is, vind ik dat een minachting naar de kijker toe
Gelukkig verplicht niemand je dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is geen chillmuziekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is ook wat je moet doen. Zitten in het gras, biertje erbij, chillen
Dit was zo hyper als maar kon, als je daar op chillt ligt het aan jouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is toch per persoon verschillend?
Was een optreden vroeg op de dag. Brakheid alomquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was zo hyper als maar kon, als je daar op chillt ligt het aan jou
Dat kan toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was zo hyper als maar kon, als je daar op chillt ligt het aan jou
Waarom klik ik?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef Evertjan het volgende:
http://instagram.com/p/VhtiBut6jq/
Veenstra pulkt zijn neus even leeg
Er zal ongetwijfeld betaald moeten wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat ik mij dan afvraag is of ntr/3fm moet betalen om dit op tv te laten zien of moet je het zien als gratis reclame voor de artiesten?
Nou, mailenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef CindieY het volgende:
Ik weet dat het een vriendin van een oud-studiegenoot is
Hop, mailen dan!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef CindieY het volgende:
Ik weet dat het een vriendin van een oud-studiegenoot is
Ik weet van die studiegenoot alleen haar voornaam nog, verder absoluut niksquote:
Soort van Harlem Shake?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Nog even Iggy Pop en dan ga ik slapen.
Uh wat is dit
Kan je nu nog wel slapen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Nog even Iggy Pop en dan ga ik slapen.
Uh wat is dit
En binnenkort bij de Rijdende Rechter isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:38 schreef CindieY het volgende:
En dat terwijl Stenders z'n eigen programma heeft gehad
Ik zong meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen die dat meezingt verdient een klap met een hamer
Zaterdagavond tussen 8 en 10. Verder weet ik het ook nietquote:
Oh, dat keek ik ookquote:
Dat voelt eerder als de 90's, net als Jody Bernal en Ketchup Song.quote:
+ Zondag 18-20 en Freaknacht 4 -7.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zaterdagavond tussen 8 en 10. Verder weet ik het ook niet
Ah, als niemand de radio aan heeft dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zaterdagavond tussen 8 en 10. Verder weet ik het ook niet
Idd, niemand luistert naar de Freaknacht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, als niemand de radio aan heeft dus
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja, Barend en Wijnand. Zie ze maar als de toekomstige Coen en Sander.
Ik vind het een beetje een aanstellerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Mooie versie is dat ja, met Selah Sue.
Ja, het gaat over 3FM Zeroes Request. Wat had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:56 schreef Cee het volgende:
Wel weer een hoop eigenheimerij, zoals verwacht. Begrijpelijk, maar toch.
Niets anders, dat zeg ik ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, het gaat over 3FM Zeroes Request. Wat had je anders verwacht?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Had de Pinkpop-versie wel verwacht.
Dat hoef je niet te melden hoor.quote:
Er valt niets te klagen over Domien he.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te melden hoor.
Dat constante gezeik op Coldplay begint behoorlijk eentonig te worden van iedereen.
Die van het CDA was beter.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef CindieY het volgende:
Blijf het vooral episch vinden dat de VVD dit op hun overwinningsfeestje draaiden![]()
"Never an honest word, but that was when I ruled the world."
Ik heb nog steeds spijt dat ik toen niet ben gebleven om het te kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn filmpje is bijna op de 100.000 views
Dat is beleefdquote:
Waar lees jij gezeik?quote:Dat constante gezeik op Coldplay begint behoorlijk eentonig te worden van iedereen.
Ik ben in m'n eentje gegaan. Ik moest en zou. Geen spijt van, zou 't zo weer doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik toen niet ben gebleven om het te kijken
Hier heel toevallig niet, maar dat impliceer je er wel mee.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is beleefd
[..]
Waar lees jij gezeik?
Ik impliceer geen gezeik, enkel dat ik het niet hoef te horenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier heel toevallig niet, maar dat impliceer je er wel mee.
PP11 was mijn eerste meerdaagse festivalquote:Op zondag 10 februari 2013 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben in m'n eentje gegaan. Ik moest en zou. Geen spijt van, zou 't zo weer doen.Al is het met een groep wel gezelliger.
Ik ben niet meerdere dagen gegaan. Ook niet toen ik met een groep ging. Ik ben te veel een luxe-dier daarvoor, ik zou nog liever 3 dagen heen en weer naar huis rijden of een hotel in de buurt boeken.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
PP11 was mijn eerste meerdaagse festivalen ik vond het nogal wat om alleen in een groot veld te blijven
PP in een hotelquote:Op zondag 10 februari 2013 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet meerdere dagen gegaan. Ook niet toen ik met een groep ging. Ik ben te veel een luxe-dier daarvoor, ik zou nog liever 3 dagen heen en weer naar huis rijden of een hotel in de buurt boeken.
Regel iets zoals Ramon op Lowlandsquote:Op zondag 10 februari 2013 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet meerdere dagen gegaan. Ook niet toen ik met een groep ging. Ik ben te veel een luxe-dier daarvoor, ik zou nog liever 3 dagen heen en weer naar huis rijden of een hotel in de buurt boeken.
Lijkt me heerlijk!quote:Op zondag 10 februari 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regel iets zoals Ramon op Lowlands
Inside infoquote:Op zondag 10 februari 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regel iets zoals Ramon op Lowlands
Ik vraag me af wat er binnen de regels mogelijk isquote:
Volgens mij moet de tent wel overeen komen met de aantal personen. Dus geen twee personen in een legertent.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er binnen de regels mogelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |