Nou, mailenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef CindieY het volgende:
Ik weet dat het een vriendin van een oud-studiegenoot is
Hop, mailen dan!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef CindieY het volgende:
Ik weet dat het een vriendin van een oud-studiegenoot is
Ik weet van die studiegenoot alleen haar voornaam nog, verder absoluut niksquote:
Soort van Harlem Shake?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Nog even Iggy Pop en dan ga ik slapen.
Uh wat is dit
Kan je nu nog wel slapen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Nog even Iggy Pop en dan ga ik slapen.
Uh wat is dit
En binnenkort bij de Rijdende Rechter isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:38 schreef CindieY het volgende:
En dat terwijl Stenders z'n eigen programma heeft gehad
Ik zong meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen die dat meezingt verdient een klap met een hamer
Zaterdagavond tussen 8 en 10. Verder weet ik het ook nietquote:
Oh, dat keek ik ookquote:
Dat voelt eerder als de 90's, net als Jody Bernal en Ketchup Song.quote:
+ Zondag 18-20 en Freaknacht 4 -7.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zaterdagavond tussen 8 en 10. Verder weet ik het ook niet
Ah, als niemand de radio aan heeft dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zaterdagavond tussen 8 en 10. Verder weet ik het ook niet
Idd, niemand luistert naar de Freaknacht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, als niemand de radio aan heeft dus
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja, Barend en Wijnand. Zie ze maar als de toekomstige Coen en Sander.
Ik vind het een beetje een aanstellerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Mooie versie is dat ja, met Selah Sue.
Ja, het gaat over 3FM Zeroes Request. Wat had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:56 schreef Cee het volgende:
Wel weer een hoop eigenheimerij, zoals verwacht. Begrijpelijk, maar toch.
Niets anders, dat zeg ik ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, het gaat over 3FM Zeroes Request. Wat had je anders verwacht?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Had de Pinkpop-versie wel verwacht.
Dat hoef je niet te melden hoor.quote:
Er valt niets te klagen over Domien he.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te melden hoor.
Dat constante gezeik op Coldplay begint behoorlijk eentonig te worden van iedereen.
Die van het CDA was beter.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef CindieY het volgende:
Blijf het vooral episch vinden dat de VVD dit op hun overwinningsfeestje draaiden![]()
"Never an honest word, but that was when I ruled the world."
Ik heb nog steeds spijt dat ik toen niet ben gebleven om het te kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn filmpje is bijna op de 100.000 views
Dat is beleefdquote:
Waar lees jij gezeik?quote:Dat constante gezeik op Coldplay begint behoorlijk eentonig te worden van iedereen.
Ik ben in m'n eentje gegaan. Ik moest en zou. Geen spijt van, zou 't zo weer doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik toen niet ben gebleven om het te kijken
Hier heel toevallig niet, maar dat impliceer je er wel mee.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is beleefd
[..]
Waar lees jij gezeik?
Ik impliceer geen gezeik, enkel dat ik het niet hoef te horenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier heel toevallig niet, maar dat impliceer je er wel mee.
PP11 was mijn eerste meerdaagse festivalquote:Op zondag 10 februari 2013 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben in m'n eentje gegaan. Ik moest en zou. Geen spijt van, zou 't zo weer doen.Al is het met een groep wel gezelliger.
Ik ben niet meerdere dagen gegaan. Ook niet toen ik met een groep ging. Ik ben te veel een luxe-dier daarvoor, ik zou nog liever 3 dagen heen en weer naar huis rijden of een hotel in de buurt boeken.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
PP11 was mijn eerste meerdaagse festivalen ik vond het nogal wat om alleen in een groot veld te blijven
PP in een hotelquote:Op zondag 10 februari 2013 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet meerdere dagen gegaan. Ook niet toen ik met een groep ging. Ik ben te veel een luxe-dier daarvoor, ik zou nog liever 3 dagen heen en weer naar huis rijden of een hotel in de buurt boeken.
Regel iets zoals Ramon op Lowlandsquote:Op zondag 10 februari 2013 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet meerdere dagen gegaan. Ook niet toen ik met een groep ging. Ik ben te veel een luxe-dier daarvoor, ik zou nog liever 3 dagen heen en weer naar huis rijden of een hotel in de buurt boeken.
Lijkt me heerlijk!quote:Op zondag 10 februari 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regel iets zoals Ramon op Lowlands
Inside infoquote:Op zondag 10 februari 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regel iets zoals Ramon op Lowlands
Ik vraag me af wat er binnen de regels mogelijk isquote:
Volgens mij moet de tent wel overeen komen met de aantal personen. Dus geen twee personen in een legertent.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er binnen de regels mogelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |