Dit was zo hyper als maar kon, als je daar op chillt ligt het aan jouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is toch per persoon verschillend?
Was een optreden vroeg op de dag. Brakheid alomquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was zo hyper als maar kon, als je daar op chillt ligt het aan jou
Dat kan toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was zo hyper als maar kon, als je daar op chillt ligt het aan jou
Waarom klik ik?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef Evertjan het volgende:
http://instagram.com/p/VhtiBut6jq/
Veenstra pulkt zijn neus even leeg
Er zal ongetwijfeld betaald moeten wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat ik mij dan afvraag is of ntr/3fm moet betalen om dit op tv te laten zien of moet je het zien als gratis reclame voor de artiesten?
Nou, mailenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef CindieY het volgende:
Ik weet dat het een vriendin van een oud-studiegenoot is
Hop, mailen dan!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef CindieY het volgende:
Ik weet dat het een vriendin van een oud-studiegenoot is
Ik weet van die studiegenoot alleen haar voornaam nog, verder absoluut niksquote:
Soort van Harlem Shake?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Nog even Iggy Pop en dan ga ik slapen.
Uh wat is dit
Kan je nu nog wel slapen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Nog even Iggy Pop en dan ga ik slapen.
Uh wat is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |