Nee, waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit ook nu te kijken. Ben ik nu ook een hipster?
Nee een stalkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen als je met zwartgerande bril en witte oordopjes ondertussen iets anders op je iPhone zit te luisteren met een sjaaltje om en een strakke, half afgezakte broek en niet thuis zit maar met je matties in een kringetje staat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
Sorry, je bracht me op een ideequote:
Bijna waar, alleen zit ik met m'n iPad op het tweede scherm.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als je met zwartgerande bril en witte oordopjes ondertussen iets anders op je iPhone zit te luisteren met een sjaaltje om en een strakke, half afgezakte broek en niet thuis zit maar met je matties in een kringetje staat.
Haha, i knowquote:
Kan ik deze aanvragen?quote:
Ja, maar wat heeft dat met goede muziek te maken?quote:
De zeroes staan niet bekend om de goede muziek, dus het is even afwachtenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Ik vind dit echt vreselijk.
Ja, een geregistreerd partnerschap kon al eerder (zie ik op Wiki)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef Evertjan het volgende:
was het homohuwlijk pas in de zeroes???
we worden ouder Ceequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef Cee het volgende:
Ondanks het feit dat 2000 pas twee weken geleden plaatsvond, zien al die beelden er al zo ontzettend antiek uit.
HAd jij daar ook last van? Ik dacht dat het aan mij lag.quote:
Iemand stond op de kabel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
HAd jij daar ook last van? Ik dacht dat het aan mij lag.
Die van mij is uit 2002quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niet zoveel. Die van ons hier ook maar dat is gewoon een hippe Samsung.
quote:
Nu niet meer denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
die gast moet wel 250 kilo wegen ofzo
Nu niet meerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
die gast moet wel 250 kilo wegen ofzo
Ik was erbij in 2010 en ik weet zeker dat dat niet in de Alpha was. Vandaar ook mijn opmerking.quote:
Mjah die snapte ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was erbij in 2010 en ik weet zeker dat dat niet in de Alpha was. Vandaar ook mijn opmerking.
Ik vind 1 nummer uitzitten al zwaar genoegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef Cee het volgende:
Ik zou willen dat ik een kaartje had voor hun concert dit jaar. Teringtyfusklotedigitalevoorverkopen en zo.
idd gewoon net zoals vroeger met zijn allen midden in de nacht voor de rij gaan liggen bij het postkantoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef Cee het volgende:
Ik zou willen dat ik een kaartje had voor hun concert dit jaar. Teringtyfusklotedigitalevoorverkopen en zo.
Dat is ook wat je moet doen. Zitten in het gras, biertje erbij, chillenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 1 nummer uitzitten al zwaar genoeg
Echt hèquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom? Het nummer komt wel uit de Zeroes, dit optreden dan alleen niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als dit optreden uit 2010 is, vind ik dat een minachting naar de kijker toe
Gelukkig verplicht niemand je dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is geen chillmuziekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is ook wat je moet doen. Zitten in het gras, biertje erbij, chillen
Dit was zo hyper als maar kon, als je daar op chillt ligt het aan jouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is toch per persoon verschillend?
Was een optreden vroeg op de dag. Brakheid alomquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was zo hyper als maar kon, als je daar op chillt ligt het aan jou
Dat kan toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was zo hyper als maar kon, als je daar op chillt ligt het aan jou
Waarom klik ik?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef Evertjan het volgende:
http://instagram.com/p/VhtiBut6jq/
Veenstra pulkt zijn neus even leeg
Er zal ongetwijfeld betaald moeten wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat ik mij dan afvraag is of ntr/3fm moet betalen om dit op tv te laten zien of moet je het zien als gratis reclame voor de artiesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |