Nu niet meer denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
die gast moet wel 250 kilo wegen ofzo
Nu niet meerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
die gast moet wel 250 kilo wegen ofzo
Ik was erbij in 2010 en ik weet zeker dat dat niet in de Alpha was. Vandaar ook mijn opmerking.quote:
Mjah die snapte ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was erbij in 2010 en ik weet zeker dat dat niet in de Alpha was. Vandaar ook mijn opmerking.
Ik vind 1 nummer uitzitten al zwaar genoegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef Cee het volgende:
Ik zou willen dat ik een kaartje had voor hun concert dit jaar. Teringtyfusklotedigitalevoorverkopen en zo.
idd gewoon net zoals vroeger met zijn allen midden in de nacht voor de rij gaan liggen bij het postkantoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef Cee het volgende:
Ik zou willen dat ik een kaartje had voor hun concert dit jaar. Teringtyfusklotedigitalevoorverkopen en zo.
Dat is ook wat je moet doen. Zitten in het gras, biertje erbij, chillenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 1 nummer uitzitten al zwaar genoeg
Echt hèquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom? Het nummer komt wel uit de Zeroes, dit optreden dan alleen niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als dit optreden uit 2010 is, vind ik dat een minachting naar de kijker toe
Gelukkig verplicht niemand je dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is geen chillmuziekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is ook wat je moet doen. Zitten in het gras, biertje erbij, chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |