Oja, datquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef CindieY het volgende:
Ohja, dat filmpje is briljant. Ze mochten niet live spelen, dus dan maar van plek wisselen
Heeft dan ook een hele bak meer ervaring dan de andere 3.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Denk dat Cortone toch wel de beste TV-presentator van het stel is.
Voor mij juist één van de bands van de Zeroes.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
Muse, dat is zo'n band die voor de rest totaal aan me voorbij is gegaan in de '00
Klopt, daarom ook mijn statement.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeft dan ook een hele bak meer ervaring dan de andere 3.
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit ook nu te kijken. Ben ik nu ook een hipster?
Nee een stalkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen als je met zwartgerande bril en witte oordopjes ondertussen iets anders op je iPhone zit te luisteren met een sjaaltje om en een strakke, half afgezakte broek en niet thuis zit maar met je matties in een kringetje staat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
Sorry, je bracht me op een ideequote:
Bijna waar, alleen zit ik met m'n iPad op het tweede scherm.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als je met zwartgerande bril en witte oordopjes ondertussen iets anders op je iPhone zit te luisteren met een sjaaltje om en een strakke, half afgezakte broek en niet thuis zit maar met je matties in een kringetje staat.
Haha, i knowquote:
Kan ik deze aanvragen?quote:
Ja, maar wat heeft dat met goede muziek te maken?quote:
De zeroes staan niet bekend om de goede muziek, dus het is even afwachtenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Ik vind dit echt vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |