Toen ik de hond kon voeren kwam ik weer een beetje terug tot mezelf, maar ik ben nog steeds wel boos dat wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Anyway, whatcha gonna do about it?
Gezelligheid hoort niet in de kerk. We herdenken daar de dood van Jezus Christus, daar is niets gezelligs aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is het tenminste ook een keer feest en gezellig daar in die kerk.
Ah, de 'Oh happy day' Gospel is niets voor jou merk ik al.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Gezelligheid hoort niet in de kerk. We herdenken daar de dood van Jezus Christus, daar is niets gezelligs aan.
Niet als het respect voor God weg is. Met je hoed op het lichaam van christus ontvangen... Het is eigenlijk al respectloos met je hoed op in de kerk te zitten. Die hoort af, mensen horen respect te hebben het is een heilige plek. Om dan carnavalsliedjes te zingen dat gaat te ver. Veel te ver.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, de 'Oh happy day' Gospel is niets voor jou merk ik al.
Tevens is dat een erg calvinistische inslag en niet zo zeer katholiek.
Ik weet het Geelman maar hoe zou jij je voelen als in jouw kerk opeens een groepje carnavals leden kwamen. Om liedjes te zingen die niets met het geloof te maken hebben, en respectloos zijn voor God.quote:
Ik ben wel een fanatiekeling in mijn geloof, als ik in de kerk zit geef ik me 100% voor God. Of voor zover als dat kan. Ik heb de rozenkrans rondgebeden terwijl de rest carnavalsliedjes zong.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:22 schreef -supergirl- het volgende:
Argo troll jij of ben je echt zon gelovige balgehakt
Je hebt gelijk, misschien wordt ik een te grote fanatiekeling.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
Argo doe rustig jongen, leven en laat leven, God heeft iedereen lief, ook degene die in de kerk carnavals liedjes staan te zingen
Wordt ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben wel een fanatiekeling in mijn geloof, als ik in de kerk zit geef ik me 100% voor God. Of voor zover als dat kan. Ik heb de rozenkrans rondgebeden terwijl de rest carnavalsliedjes zong.
[..]
Je hebt gelijk, misschien wordt ik een te grote fanatiekeling.
Pech ik lap spellingsregels aan mijn laars. De Heer beoordeelt ook niet op spelling.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wordt ik
Moge god jouw straffen
maar sommige hebben geen respect voor de Vader.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:27 schreef superdrufus het volgende:
We zijn allen schepselen van God.
Ok dan. Weet je wat altijd leuk is om tegen gelovige mensen te zeggen? GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben wel een fanatiekeling in mijn geloof, als ik in de kerk zit geef ik me 100% voor God. Of voor zover als dat kan. Ik heb de rozenkrans rondgebeden terwijl de rest carnavalsliedjes zong.
[..]
Je hebt gelijk, misschien wordt ik een te grote fanatiekeling.
pechquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ok dan. Weet je wat altijd leuk is om tegen gelovige mensen te zeggen? GODVERDOMME
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ok dan. Weet je wat altijd leuk is om tegen gelovige mensen te zeggen? GODVERDOMME
Deadprezquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:29 schreef deadprez het volgende:
pech
want dat betekent 'god verdoem me', dus waarom zou het gelovigen iets boeien?
Wat is er met zijn straffen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wordt ik
Moge god jouw straffen
Misschien let hij wel op taalregels, maar weet je dat niet. En we zijn allemaal teleurstellingen van God, want we dragen de erfzonde al bij ons.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Pech ik lap spellingsregels aan mijn laars. De Heer beoordeelt ook niet op spelling.
[..]
maar sommige hebben geen respect voor de Vader.
God beoordeeld jou op alles, jij zondennaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Pech ik lap spellingsregels aan mijn laars. De Heer beoordeelt ook niet op spelling.
[..]
Uhuquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
pech
want dat betekent 'god verdoem me', dus waarom zou het gelovigen iets boeien?
Zoek het maar op.quote:
Er staat nergens in de bijbel dat hij op taal let. Overigens hebben we taalregels zelf gemaakt. En deels door God want hij heeft alle volkeren over de aarde verspreid toen ze de toren naar Babel wilde bouwen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Misschien let hij wel op taalregels, maar weet je dat niet. En we zijn allemaal teleurstellingen van God, want we dragen de erfzonde al bij ons.
Ik zondig en ik ben God niet waardig, maar 1 woord van hem en ik zal gezond zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
God beoordeeld jou op alles, jij zondennaar
Wees gegroet Maria, vol van genade.quote:
Rot op man ik geloof niet in sprookjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Er staat nergens in de bijbel dat hij op taal let. Overigens hebben we taalregels zelf gemaakt. En deels door God want hij heeft alle volkeren over de aarde verspreid toen ze de toren naar Babel wilde bouwen.
[..]
Ik zondig en ik ben God niet waardig, maar 1 woord van hem en ik zal gezond zijn.
[..]
Wees gegroet Maria, vol van genade.
De heer is met u.
U bent de gezegende onder de vrouwe en gezegend is Jezus de vrucht van uw schoot.
Heilige Maria bid voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood.
(Bid dat en misschien word je vergeven.
En ben je er al achter dat ik gelijk had?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Rot op man ik geloof niet in sprookjes
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ooit kom je daarvan terug hopelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ooit kom je daarvan terug hopelijk.
De mijne op de bodem van een goedkope Aldi wijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die van mij ligt op de bodem van een whiskey fles.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
De mijne op de bodem van een goedkope Aldi wijn
Niet te laat, om hem op te rakelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die van mij ligt op de bodem van een whiskey fles.
Jij bent echt het schoolvoorbeeld van misplaatste arrogantie onder atheïsten. Je weet helemaal niks af van welk geloof dan ook, maar je staat wel meteen klaar om te beginnen met bashen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren ook
Hoe dan ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Niet te laat, om hem op te rakelen.
Terecht deadprez.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent echt het schoolvoorbeeld van misplaatste arrogantie onder atheïsten. Je weet helemaal niks af van welk geloof dan ook, maar je staat wel meteen klaar om te beginnen met bashen.
Een weesgegroetje..quote:
Ave Maria, gratia plena,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Terecht deadprez.
[..]
Een weesgegroetje..
Kak op god en pis ze bek vol.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Er staat nergens in de bijbel dat hij op taal let. Overigens hebben we taalregels zelf gemaakt. En deels door God
(Bid dat en misschien word je vergeven.
wat is dit?quote:
wauw wat ben jij stoer zegquote:
vervelend altijd, als mensen hun telefoon de schuld geven van hun eigen falen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Sorry quote was te lang voor een galaxy
Jouw storen is niet mijn persoonlijk falen miquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
vervelend altijd, als mensen hun telefoon de schuld geven van hun eigen falen.
Misschien moet je eens wat minder respectloos zijn.quote:
ga ff zoonlief in bed leggen zo terug xquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat minder respectloos zijn.
Je komt over als een 14 jarige gothic die voor het eerst niet meer mee naar de kerk hoeft en de hele dag slayer zit te luisteren en beweert satan te aanbidden, terwijl hij het bestaan van god stellig ontkent.
Dat maakt het allemaal alleen nog maar triester, maat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef tiho1 het volgende:
[..]
ga ff zoonlief in bed leggen zo terug x
Je bent een goede! Jij bent toch wel een van mijn favo FOK!ersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat minder respectloos zijn.
Je komt over als een 14 jarige gothic die voor het eerst niet meer mee naar de kerk hoeft en de hele dag slayer zit te luisteren en beweert satan te aanbidden, terwijl hij het bestaan van god stellig ontkent.
Geen Jack nee.quote:
Amen.quote:
Veel triester.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal alleen nog maar triester, maat.
Ja prima hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh Conflict hey! He-man zal niet meer wederkeren. Hoe gaat het goed hersteld en alles?
Volgens mij alleen als je je communie en shit gedaan hebt toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terechte klacht, Argo.
Ik kom slechts zelden in de kerk en heb niets met geloof. Echter, moet men zich wel aan de regels houden als men de kerk betreedt. Anders ben je gewoon een egoïstische zak.
PS: mag je als ongelovige een hostie halen of juist niet? Ik weet dat nooit
Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker en dan ben ik bang dat ik het verkeerd doequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je je communie en shit gedaan hebt toch?
Kan je je woede niet beter richten op de pastoor of het parochiebestuur? Blijkbaar staan zij dit soort praktijken toe...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
Jawel. in maart ben ik er een weekje...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:58 schreef Natalie het volgende:
Dus je gaat niet meer het klooster in?
Jammer dat hij al dood is....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Gezelligheid hoort niet in de kerk. We herdenken daar de dood van Jezus Christus, daar is niets gezelligs aan.
Jij toch ook?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jammer dat hij al dood is....
Ik ben ondood, ofzo. Ja, magische krachten en alles, Satan, je weet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij toch ook?
Want je bent een demoon van de hemel?
Ondood?! Ben je verrezen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben ondood, ofzo. Ja, magische krachten en alles, Satan, je weet.
Pfff, moeilijk uit te leggen, ik heb gewoon geen ziel enzo.quote:
Nu moet ik dus daadwerkelijk huilen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal alleen nog maar triester, maat.
Zie je er dan zo demonisch uit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk uit te leggen, ik heb gewoon geen ziel enzo.
Dat meen ik serieus, ik kwam laatst zo'n gekke paranormaal begaafde mafkees tegen die loopt naar me toe "Waar is je ziel!", ik moest lachen.
Je zou je ook eens kunnen bedenken wat voor voorbeeld je aan je zoon geeft met je intolerantie en respectloos gebrabbel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Nu moet ik dus daadwerkelijk huilen.
Niet echt en ik liep nou ook niet bepaald met de meest vrolijk uitziende mensen ofzo, dus was wel weer erg typisch dat dat figuur op mij af kwamquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Zie je er dan zo demonisch uit?
Ga weg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef Triptamine2 het volgende:
En god zei:
"Er staat een paard in de gang"
En zag dat het goed was
Emo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Niet echt en ik liep nou ook niet bepaald met de meest vrolijk uitziende mensen ofzo, dus was wel weer erg typisch dat dat figuur op mij af kwam
Zoon kan nog niet lezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou je ook eens kunnen bedenken wat voor voorbeeld je aan je zoon geeft met je intolerantie en respectloos gebrabbel.
Dat maakt het echt een stuk beter inderdaadquote:
Toch ziet hij zijn vader voor zich. En dat is dan gewoon geen super vader. Heb je hem wel laten dopen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Je zou je ook eens kunnen bedenken wat voor voorbeeld je aan je zoon geeft met je intolerantie en respectloos gebrabbel.
Kan niet, ik ben nog lam van het Bierfeest in de kerk hierzo.quote:
Onderschrift quote van argo. Kutkloon hou je kutbek.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Onderschrift quote van argo. Kutkloon hou je kutbek.
Watquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef tiho1 het volgende:
[..]
HEB JE HEM LATEN DOPEN?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Wat dacht ge ?Whahaha in het klooster natuurlijk. Mijn twee dochters ook. Natuurlijk ongedoopt. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch ziet hij zijn vader voor zich. En dat is dan gewoon geen super vader. Heb je hem wel laten dopen?
Waar maak je dat uit op?quote:
Drie dus en een vrouw en een echt leven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat
En dit heeft dan een kind. man man man.![]()
Au zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch ziet hij zijn vader voor zich. En dat is dan gewoon geen super vader. Heb je hem wel laten dopen?
Postorde bruid ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Drie dus en een vrouw en een echt leven.
Zo boeiend zal je leven wel niet zijn als je hier een beetje doelloos gelovigen gaat lopen bashen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Drie dus en een vrouw en een echt leven.
hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Ze hing idd tussen de pakken in de kledingwinkel hier. Was een hele verrassing.
Kak op deadprez. En nu?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo boeiend zal je leven wel niet zijn als je hier een beetje doelloos gelovigen gaat lopen bashen.
Ik hoop voor je kinderen dat hun moeder misschien iets intelligenter is, of dat ze zelf slim genoeg zijn om niet zo'n intolerant menneke te worden zoals jij.
En nu niks. Ja ik voel een beetje medelijden ten opzichte van je, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:
Wederzijds ik kan ermee leven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
En nu niks. Ja ik voel een beetje medelijden ten opzichte van je, maar daar houdt het ook wel mee op.
gelukkig maarquote:
jouwquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wordt ik
Moge god jouw straffen
prima berichtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef -supergirl- het volgende:
@ deadprez. jij weet niks van mij en mijn kennis over geloven
maar ik zal je inlichten.
ik heb op een christelijke basisschool en middelbare school gezeten. heb alle sprookjes te horen gekregen.heb er nooit wat mee gehad en me er ook nooit verder in verdiept. ik heb geen kennis over een geloof nodig om te weten dat ik nooit in god zal geloven. wat jij daar van vindt is jouw probleem.
Ik geloof zelf ook niet in een god, ik vind alleen dat je wel iets respectvoller mag reageren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef -supergirl- het volgende:
@ deadprez. jij weet niks van mij en mijn kennis over geloven
maar ik zal je inlichten.
ik heb op een christelijke basisschool en middelbare school gezeten. heb alle sprookjes te horen gekregen.heb er nooit wat mee gehad en me er ook nooit verder in verdiept. ik heb geen kennis over een geloof nodig om te weten dat ik nooit in god zal geloven. wat jij daar van vindt is jouw probleem.
niet nodig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof zelf ook niet in een god, ik vind alleen dat je wel iets respectvoller mag reageren.
want gelovigen zijn natuurlijk per definitie intolerant.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef dramatic het volgende:
[..]
niet nodig.
intolerantie hoeft geen tolerantie te verwachten van mijn kant.
ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
want gelovigen zijn natuurlijk per definitie intolerant.
Hou je bek dan dicht kut wijf.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
argo is een troll. dit is een trolltopic.nergens voor nodig om daar respectvol op te reageren
schijt aan of argo een troll is of niet, ik word gewoon zo moe van dat gebash op gelovigen altijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
argo is een troll. dit is een trolltopic.nergens voor nodig om daar respectvol op te reageren
quote:
Liever Doutzen dan Argo!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:16 schreef padlarf het volgende:
TS is woedend. Want dit is niet zijn verhaal, maar het verhaal van iemand die het zelf niet mag vertellen.
Ik geloof ook! Dat ts een mongool is!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik word gewoon zo moe van dat gebash op gelovigen altijd.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
Nee.quote:
Ik ben echt en eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijt aan of argo een troll is of niet, ik word gewoon zo moe van dat gebash op gelovigen altijd.
leuk voor je. daar zit ik niet meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijt aan of argo een troll is of niet, ik word gewoon zo moe van dat gebash op gelovigen altijd.
Zo makkelijk en kinderachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
ja, blijkt dat niet uit dit topic dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 07:10 schreef JochemSjakie het volgende:
Was TS niet pas een paar weken geleden gelovig geworden?
Je hebt anders ook genoeg gelovigen die eisen dat er overal rekening met ze wordt gehouden. Stel je voor je wordt hoort iets niet liefs over God...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Men doet wel meer in de kerk hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb een liter Grants gehaald...quote:
Ja, wel redelijk voor goedkope whisky. Kostte maar ¤14,- voor een liter.quote:
Aha Jameson kost 19 euro hier, voor 1 liter.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:42 schreef Geelman het volgende:
Aha is die goed?
Ja, wel redelijk voor goedkope whisky. Kostte maar ¤14,- voor een liter.
Ja, was een goede dienst.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha Jameson kost 19 euro hier, voor 1 liter.
Maar nog naar de kerk geweest?
Inhoudelijk weer van het alom bekende gehaltequote:
quote:
Jonge, zeik niet, mijn kerk was met Pasen dichtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Toen ik de hond kon voeren kwam ik weer een beetje terug tot mezelf, maar ik ben nog steeds wel boos dat wel.
Wauw hoe on dat zo?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:22 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Jonge, zeik niet, mijn kerk was met Pasen dicht
Ik lach me dood hier.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef Triptamine2 het volgende:
En god zei:
"Er staat een paard in de gang"
En zag dat het goed was
Nou, ik speel hier sowieso nog een week, dus misschien hoor je nog van mequote:
waarom hopelijk? wat kan jou het schelen? ik neem aan dat jij niet bekeerd wilt worden, dan laat een ander ook in zn waarde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ooit kom je daarvan terug hopelijk.
en een trolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:15 schreef sinepedraap het volgende:
Dus Argo je bent depressief, gelovig, een ongelooflijk zeikwijf, dom, motivatieloos en bang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |