Men doet wel meer in de kerk hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Gezelligheid hoort niet in de kerk. We herdenken daar de dood van Jezus Christus, daar is niets gezelligs aan.
Heb een liter Grants gehaald...quote:
Ja, wel redelijk voor goedkope whisky. Kostte maar ¤14,- voor een liter.quote:
Aha Jameson kost 19 euro hier, voor 1 liter.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:42 schreef Geelman het volgende:
Aha is die goed?
Ja, wel redelijk voor goedkope whisky. Kostte maar ¤14,- voor een liter.
Ja, was een goede dienst.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha Jameson kost 19 euro hier, voor 1 liter.
Maar nog naar de kerk geweest?
Inhoudelijk weer van het alom bekende gehaltequote:
quote:
Jonge, zeik niet, mijn kerk was met Pasen dichtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Toen ik de hond kon voeren kwam ik weer een beetje terug tot mezelf, maar ik ben nog steeds wel boos dat wel.
Wauw hoe on dat zo?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:22 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Jonge, zeik niet, mijn kerk was met Pasen dicht
Ik lach me dood hier.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef Triptamine2 het volgende:
En god zei:
"Er staat een paard in de gang"
En zag dat het goed was
Nou, ik speel hier sowieso nog een week, dus misschien hoor je nog van mequote:
waarom hopelijk? wat kan jou het schelen? ik neem aan dat jij niet bekeerd wilt worden, dan laat een ander ook in zn waarde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ooit kom je daarvan terug hopelijk.
en een trolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:15 schreef sinepedraap het volgende:
Dus Argo je bent depressief, gelovig, een ongelooflijk zeikwijf, dom, motivatieloos en bang?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |