niet nodig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof zelf ook niet in een god, ik vind alleen dat je wel iets respectvoller mag reageren.
want gelovigen zijn natuurlijk per definitie intolerant.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef dramatic het volgende:
[..]
niet nodig.
intolerantie hoeft geen tolerantie te verwachten van mijn kant.
ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
want gelovigen zijn natuurlijk per definitie intolerant.
Hou je bek dan dicht kut wijf.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
argo is een troll. dit is een trolltopic.nergens voor nodig om daar respectvol op te reageren
schijt aan of argo een troll is of niet, ik word gewoon zo moe van dat gebash op gelovigen altijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
argo is een troll. dit is een trolltopic.nergens voor nodig om daar respectvol op te reageren
quote:
Liever Doutzen dan Argo!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:16 schreef padlarf het volgende:
TS is woedend. Want dit is niet zijn verhaal, maar het verhaal van iemand die het zelf niet mag vertellen.
Ik geloof ook! Dat ts een mongool is!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik word gewoon zo moe van dat gebash op gelovigen altijd.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
Nee.quote:
Ik ben echt en eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijt aan of argo een troll is of niet, ik word gewoon zo moe van dat gebash op gelovigen altijd.
leuk voor je. daar zit ik niet meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijt aan of argo een troll is of niet, ik word gewoon zo moe van dat gebash op gelovigen altijd.
Zo makkelijk en kinderachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
ja, blijkt dat niet uit dit topic dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 07:10 schreef JochemSjakie het volgende:
Was TS niet pas een paar weken geleden gelovig geworden?
Je hebt anders ook genoeg gelovigen die eisen dat er overal rekening met ze wordt gehouden. Stel je voor je wordt hoort iets niet liefs over God...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |