Onderschrift quote van argo. Kutkloon hou je kutbek.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou je ook eens kunnen bedenken wat voor voorbeeld je aan je zoon geeft met je intolerantie en respectloos gebrabbel.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Onderschrift quote van argo. Kutkloon hou je kutbek.
Watquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef tiho1 het volgende:
[..]
HEB JE HEM LATEN DOPEN?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Wat dacht ge ?Whahaha in het klooster natuurlijk. Mijn twee dochters ook. Natuurlijk ongedoopt. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch ziet hij zijn vader voor zich. En dat is dan gewoon geen super vader. Heb je hem wel laten dopen?
Waar maak je dat uit op?quote:
Drie dus en een vrouw en een echt leven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat
En dit heeft dan een kind. man man man.![]()
Au zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch ziet hij zijn vader voor zich. En dat is dan gewoon geen super vader. Heb je hem wel laten dopen?
Postorde bruid ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Drie dus en een vrouw en een echt leven.
Zo boeiend zal je leven wel niet zijn als je hier een beetje doelloos gelovigen gaat lopen bashen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Drie dus en een vrouw en een echt leven.
hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Ze hing idd tussen de pakken in de kledingwinkel hier. Was een hele verrassing.
Kak op deadprez. En nu?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo boeiend zal je leven wel niet zijn als je hier een beetje doelloos gelovigen gaat lopen bashen.
Ik hoop voor je kinderen dat hun moeder misschien iets intelligenter is, of dat ze zelf slim genoeg zijn om niet zo'n intolerant menneke te worden zoals jij.
En nu niks. Ja ik voel een beetje medelijden ten opzichte van je, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:
Wederzijds ik kan ermee leven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
En nu niks. Ja ik voel een beetje medelijden ten opzichte van je, maar daar houdt het ook wel mee op.
gelukkig maarquote:
jouwquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wordt ik
Moge god jouw straffen
prima berichtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef -supergirl- het volgende:
@ deadprez. jij weet niks van mij en mijn kennis over geloven
maar ik zal je inlichten.
ik heb op een christelijke basisschool en middelbare school gezeten. heb alle sprookjes te horen gekregen.heb er nooit wat mee gehad en me er ook nooit verder in verdiept. ik heb geen kennis over een geloof nodig om te weten dat ik nooit in god zal geloven. wat jij daar van vindt is jouw probleem.
Ik geloof zelf ook niet in een god, ik vind alleen dat je wel iets respectvoller mag reageren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef -supergirl- het volgende:
@ deadprez. jij weet niks van mij en mijn kennis over geloven
maar ik zal je inlichten.
ik heb op een christelijke basisschool en middelbare school gezeten. heb alle sprookjes te horen gekregen.heb er nooit wat mee gehad en me er ook nooit verder in verdiept. ik heb geen kennis over een geloof nodig om te weten dat ik nooit in god zal geloven. wat jij daar van vindt is jouw probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |