Ok dan. Weet je wat altijd leuk is om tegen gelovige mensen te zeggen? GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben wel een fanatiekeling in mijn geloof, als ik in de kerk zit geef ik me 100% voor God. Of voor zover als dat kan. Ik heb de rozenkrans rondgebeden terwijl de rest carnavalsliedjes zong.
[..]
Je hebt gelijk, misschien wordt ik een te grote fanatiekeling.
pechquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ok dan. Weet je wat altijd leuk is om tegen gelovige mensen te zeggen? GODVERDOMME
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ok dan. Weet je wat altijd leuk is om tegen gelovige mensen te zeggen? GODVERDOMME
Deadprezquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:29 schreef deadprez het volgende:
pech
want dat betekent 'god verdoem me', dus waarom zou het gelovigen iets boeien?
Wat is er met zijn straffen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wordt ik
Moge god jouw straffen
Misschien let hij wel op taalregels, maar weet je dat niet. En we zijn allemaal teleurstellingen van God, want we dragen de erfzonde al bij ons.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Pech ik lap spellingsregels aan mijn laars. De Heer beoordeelt ook niet op spelling.
[..]
maar sommige hebben geen respect voor de Vader.
God beoordeeld jou op alles, jij zondennaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Pech ik lap spellingsregels aan mijn laars. De Heer beoordeelt ook niet op spelling.
[..]
maar sommige hebben geen respect voor de Vader.
Uhuquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
pech
want dat betekent 'god verdoem me', dus waarom zou het gelovigen iets boeien?
Zoek het maar op.quote:
Er staat nergens in de bijbel dat hij op taal let. Overigens hebben we taalregels zelf gemaakt. En deels door God want hij heeft alle volkeren over de aarde verspreid toen ze de toren naar Babel wilde bouwen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Misschien let hij wel op taalregels, maar weet je dat niet. En we zijn allemaal teleurstellingen van God, want we dragen de erfzonde al bij ons.
Ik zondig en ik ben God niet waardig, maar 1 woord van hem en ik zal gezond zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
God beoordeeld jou op alles, jij zondennaar
Wees gegroet Maria, vol van genade.quote:
Rot op man ik geloof niet in sprookjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Er staat nergens in de bijbel dat hij op taal let. Overigens hebben we taalregels zelf gemaakt. En deels door God want hij heeft alle volkeren over de aarde verspreid toen ze de toren naar Babel wilde bouwen.
[..]
Ik zondig en ik ben God niet waardig, maar 1 woord van hem en ik zal gezond zijn.
[..]
Wees gegroet Maria, vol van genade.
De heer is met u.
U bent de gezegende onder de vrouwe en gezegend is Jezus de vrucht van uw schoot.
Heilige Maria bid voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood.
(Bid dat en misschien word je vergeven.
En ben je er al achter dat ik gelijk had?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Rot op man ik geloof niet in sprookjes
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ooit kom je daarvan terug hopelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ooit kom je daarvan terug hopelijk.
De mijne op de bodem van een goedkope Aldi wijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die van mij ligt op de bodem van een whiskey fles.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
De mijne op de bodem van een goedkope Aldi wijn
Niet te laat, om hem op te rakelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die van mij ligt op de bodem van een whiskey fles.
Jij bent echt het schoolvoorbeeld van misplaatste arrogantie onder atheïsten. Je weet helemaal niks af van welk geloof dan ook, maar je staat wel meteen klaar om te beginnen met bashen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren ook
Hoe dan ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Niet te laat, om hem op te rakelen.
Terecht deadprez.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent echt het schoolvoorbeeld van misplaatste arrogantie onder atheïsten. Je weet helemaal niks af van welk geloof dan ook, maar je staat wel meteen klaar om te beginnen met bashen.
Een weesgegroetje..quote:
Ave Maria, gratia plena,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Terecht deadprez.
[..]
Een weesgegroetje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |