Misschien is de A in het Valentijnskaartje ook een letter voor de 'spelfouten'-aanwijzing.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef MrManiak het volgende:
Alle hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 7!!! :
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-7.html
Het is geen grote pagina geworden omdat er gewoon weinig te vinden was
Nee als eerste. Paulien ging als derde.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ging hijzelf niet het veld in als derde?
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ging hijzelf niet het veld in als derde?
Ik snap deze conclusie niet zo. Waarom kunnen de afvallers niet een envelop hebben opengemaakt? Of waarom kan niet iemand die op de basis was gewoon geld hebben gepakt?quote:FOK!user XMN8R: "In aflevering 2, opdracht 5, "Minedump" brengen alleen Daniël, Joep, Kees en Tim enveloppen met geld terug naar de basis. Penningmeester Joep legt uit dat er één lege envelop moet zijn ingeleverd.
Inmiddels zijn Daniël, Joep en Tim afgevallen. Alleen Kees kan dus een lege envelop hebben ingeleverd"
Theoretisch kan dat misschien wel, maar in de praktijk is het uiterst lastig. Het geld ligt tussen de iPads waar altijd wel iemand naar staat te kijken. Er zijn steeds maar een paar kandidaten tegelijk in het veld, de rest blijft in de kleine tent. Het is bijna ondoenlijk om dan ongemerkt een envelop te pakken, open te scheuren, de inhoud eruit te halen en de envelop weer terug te leggen... toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik snap deze conclusie niet zo. Waarom kunnen de afvallers niet een envelop hebben opengemaakt? Of waarom kan niet iemand die op de basis was gewoon geld hebben gepakt?
Het lijkt me niet dat ze het in een donkere kamer hebben opengemaakt, aangezien ze hebben kunnen zien dat er niets op het papier stond. In een totaal donkere kamer zou je dit niet kunnen zien, tenzij je van die speciale (rode) lampen hebt die ze tijdens de opdracht hadden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:24 schreef El.Wulfo het volgende:
Het kan ook nog best zijn dat het eventjes kokers openmaken van Zarayda in een donkere kamer geen effect had, en dat Kees niet wist dat ze al zwart zouden worden, dat hij met de vloeistof heeft geknoeid. Paulien zei namelijk dat dat heel nauwkeurig moest gebeuren, weet iemand hoe nauw dat komt?
Namelijk, op 14:33 heeft Kees nog een bekertje voor zich bij de bak staan, eventjes later wanneer hij het 2e papiertje er in doet niet meer, op 14:55.
Sowieso als Zarayda niet de mol is en ze niet wisten dat alle kokers open waren geweest, dan zou de mol vooraan bij het ontwikkel proces willen staan om iets te kunnen doen.
Maar niemand weet wie het gedaan heeft, dus er is helemaal niemand verdacht gemaakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Om zich verdacht te maken? (daar is WIDM sinds de intrede van BNers steeds 'erger' in geworden)
Ze hebben niet veel aandacht besteed aan die molstreek, wat niet hoeft te betekenen dat het meteen de mol is. Ik kan me nog herinneren dat Daniël twee verschillende bedragen had genoemd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Maar niemand weet wie het gedaan heeft, dus er is helemaal niemand verdacht gemaakt?
+1quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:20 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik heb even terug gedacht naar alle opdrachten met betrekking tot de kandidaten die er nu nog in zaten en gekeken in hoeverre hun opbrengst afweek van wat de mol zou willen.
Paulien: de sprong waar ze 500E mee verdiende, de kabel opdracht waar 5 van haar woorden onthouden werden (tegen over 2 van Kees en 3 van Zarayda)
Zarayda: Bij de Bungeejump gunde ze een vrijstelling, bij de safari spotte ze de buffel en haar groep de impala's (2 kokers)
Kees: op tijd bij dropping, geld bij minedump, 3 gevonden goudklompjes (minder zou ook niet opvallen), 1500E met helikopter
Carolien: op tijd bij dropping, laseropdracht binnen gehaald, geen woorden vergeten op de kabel, 3 goudklompjes, bij het weerwolven beschuldigde ze Paulien die ook mol bleek te zijn, 6 puzzelstukken gepakt
Dusss, op basis hiervan zou zeggen sowieso geen Carolien, ook geen Kees, dus moet het Zarayda of Paulien zijn. Die hebben beide zo weinig goeds gedaan.
Nee C betekend SHE is the molequote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef Slobeend het volgende:
C(ase) is the mole kan nog steeds op Kees, Carolien en Paulien slaan.
Dat was raar ja. Dat terwijl zij 18 euro voor een koker een hoop geld vond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee C betekend SHE is the moledenk ik
Dit viel mij ook op tijdens aflevering 7;
In het winkeltje wil Zarayda 7 van die handdoeken kopen a 77 euro terwijl ze maar 100 euro hebben, beetje vreemd want aan 2 doeken zouden ze genoeg hebben.
Tja weer zo'n aanwijzing. Hoop zo dat ze het niet isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was raar ja. Dat terwijl zij 18 euro voor een koker een hoop geld vond.
Geen reden dat ze de mol niet zou zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef Pino112 het volgende:
Zarayda is nog te dom om te poepen, dus ze is de Mol echt niet hoor.
Dat was Milouska destijds ook. Maar goed, Zarayda vliegt er volgende week toch uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef Pino112 het volgende:
Zarayda is nog te dom om te poepen, dus ze is de Mol echt niet hoor.
Ed Olm.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft iemand ook de naam van de cameraman waarop Zarayda verliefd was geworden tijdens de opnames?
I.K.B.E.N.D.E. Molquote:
James Knaap: http://www.jimmydelight.com/?page_id=2quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft iemand ook de naam van de cameraman waarop Zarayda verliefd was geworden tijdens de opnames?
2 mollen complot tussen Zarayda en camera trust nobody niets is wat het lijkt dit en datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dus de cameraman is de mol? Wauw wat een vreemd programma
twitter:MolNieuws twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 16:03:03De nieuwe muzikale aanwijzing naar de laatste afvaller van dit seizoen #widm is : Mumford and Sons - Little Lion Man reageer retweet
Bij de opdracht met de big five in de kooien, zat Kees in de kooi van de leeuw. En Zarayda heeft leeuw als sterrenbeeld, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MolNieuws twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 16:03:03De nieuwe muzikale aanwijzing naar de laatste afvaller van dit seizoen #widm is : Mumford and Sons - Little Lion Man reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de opdracht met de big five in de kooien, zat Kees in de kooi van de leeuw. En Zarayda heeft leeuw als sterrenbeeld, toch?
Dan had ik Kees wel weg kunnen laten uit die postquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]Je gaat nu alles zoeken wat naar Zarayda loopt?
Ja! Ik dacht ook al van 'Huh, staat op het eerste partje hun naam?' als een soort basis dat iedereen één partje zou hebben. Verder niet op gelet maar nu je het zegt..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
(Bron: amblingalp, wieisdemol.com)
''Tot nu toe heb ik amper een moment op Zarayda gezeten, maar één typische WIDM-hint doet mij twijfelen. Deze hint heb ik nog niemand zien noemen.
Luister naar wat Art tijdens het eerste rondje bij het draaispel met de potjes zegt tegen haar: "Heb jij er al een voor ogen, Zarayda? Dat is hem, die heeft jouw naam erop staan."
Wat staat er op die partjes? De Mol. Onschuldig natuurlijk, dat kan, maar kijk naar de manier waarop: het klinkt heel, maar dan ook heel erg geforceerd en gepland. Dat zie je aan zijn gezicht. Bovendien komt de opmerking volledig uit het niets en wijdt hij aan de anderen amper een woord.
Something to think about.''
[Bron: Rianne van Genderen, avro.nl/wieisdemol)
''En Zarayda heb je al iets voor ogen? vraagt Art haar. Weer een link van ogen en Zarayda!''
Klinkt best logisch dit, en vooral met die ogen en de valentijnskaart met ogen.
Ze waren toch al verpest?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:11 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Het moet toch Zarayda wel zijn? Die paniek die ze uitstraalde bij het ontbijt toen Daniel volhield dat hij die koker niet wilde openmaken.
Ik denk dat ze probeerde te verhullen dat ze de kokers al had opengemaakt met Tania (vast en zeker haar idee) en zo de kokers nog een keer open wilde maken om haar eerdere actie te verhullen. Verder was het bij die tafel ook erg verdacht hoe Art tegen haar praatte.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
''Tot nu toe heb ik amper een moment op Zarayda gezeten, maar één typische WIDM-hint doet mij twijfelen. Deze hint heb ik nog niemand zien noemen.
Luister naar wat Art tijdens het eerste rondje bij het draaispel met de potjes zegt tegen haar: "Heb jij er al een voor ogen, Zarayda? Dat is hem, die heeft jouw naam erop staan."
Wat staat er op die partjes? De Mol. Onschuldig natuurlijk, dat kan, maar kijk naar de manier waarop: het klinkt heel, maar dan ook heel erg geforceerd en gepland. Dat zie je aan zijn gezicht. Bovendien komt de opmerking volledig uit het niets en wijdt hij aan de anderen amper een woord.
''En Zarayda heb je al iets voor ogen? vraagt Art haar. Weer een link van ogen en Zarayda!''
Ja Artquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:07 schreef Blik het volgende:
Zou wel een beetje jammer zijn als Zarayda het is. Het trucje van de absolute randdebiel spelen kenden we al.
Ik bedoelde eigenlijk Milouschka, maar Art is ook een goedequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja Art![]()
Waarom zijn die andere presentatoren gestopt eigenlijk Pieter Jan en die kale Pedo daarvoor?
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Even iets tussendoor, want ik had het nog nergens gelezen:
Weten jullie wel dat er op de envelop met 1500 euro die Kees pakt in afl. 6 "Carolien" staat?
Geboortedatum: 31 juli, 1982.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de opdracht met de big five in de kooien, zat Kees in de kooi van de leeuw. En Zarayda heeft leeuw als sterrenbeeld, toch?
Maar is 1500 nou het hoogste bedrag wat er in zat of het laagste of gewoon willekeurig? Hij nam namelijk de envelop met de naam van de persoon waarvan hij dacht dat het de mol zou zijn want dat leverde het hoogste bedrag op.quote:
Weten we nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:03 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Maar is 1500 nou het hoogste bedrag wat er in zat of het laagste of gewoon willekeurig? Hij nam namelijk de envelop met de naam van de persoon waarvan hij dacht dat het de mol zou zijn want dat leverde het hoogste bedrag op.
Paulien wordt ook vrij veel verdacht, alleen Carolien relatief weinig. Van haar zou het vrij verrassend zijn als ze de Mol is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Bijna iedereen zit op Kees of Zarayda maar ik heb zo'n vaag gevoel dat het (net als bijna altijd) iemand is die we niet verwachten, zoals Paulien of Carolien.
Hmmm, met dat laatste ben ik het niet helemaal eens. Zij is overduidelijk aan het mollen vind ik zelf, maar het zou daarom gewoon echt niet leuk zijn als zij de mol is. Volgens mij is het doel "verbaasd" te zijn over wie de mol uiteindelijk blijkt te zijn en dat zou ik bij Zarayda totaal niet zijn. Maar door haar gedrag hoop ik dat zij de mol niet is, omdat het er dan te dik bovenop lag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:27 schreef Operc het volgende:
Het punt met die enveloppen is natuurlijk wel dat we :
1. Niet weten hoeveel er in de andere enveloppen zat.
2. Niet weten hoeveel er in die van Carolien zat. We zien hem er een openmaken waar 1500 in zit, maar voor hetzelfde geld zat er 3000 in en heeft hij 1500 weggegooid. (En als hij de mol is, en er zat bijvoorbeeld 5000 in zijn envelop oid.)
En wat betreft dat Zarayda tegen zou vallen als mol. Het doel van de mol is om te saboteren en niet ontdekt te worden. Voor de mensen die haar een slechte mol zouden vinden en die daarom niet geloven dat ze de mol is, is ze dus eigenlijk een prima molAlleen is haar werkwijze anders dan we misschien graag zouden zien.
Dit viel mij inderdaad ook op! Maar ik wil gewoon niet dat zij de mol isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:15 schreef JustD1984 het volgende:
Overigens, als zarayda, Kees en Daniel aan tafel zitten heeft zarayda haar handen als vuist voor dr mond en in het achter de schermen stukje zegt ze "de mol die kijkt erna en lacht in zn vuistje ik weet het zeker" .........
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmmm, met dat laatste ben ik het niet helemaal eens. Zij is overduidelijk aan het mollen vind ik zelf, maar het zou daarom gewoon echt niet leuk zijn als zij de mol is. Volgens mij is het doel "verbaasd" te zijn over wie de mol uiteindelijk blijkt te zijn en dat zou ik bij Zarayda totaal niet zijn. Maar door haar gedrag hoop ik dat zij de mol niet is, omdat het er dan te dik bovenop lag.
Het verbaast me niks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:49 schreef Mishu het volgende:
Ze heeft wel stiekem die zwarte kokers geopend enzo.
Nee wil ik ook niet!! Ik denk ook dat we dan weer een teleurstellende terugblikken aflevering gaan krijgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:46 schreef OliviaV het volgende:
[..]
Dit viel mij inderdaad ook op! Maar ik wil gewoon niet dat zij de mol is
Amenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:14 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Nee wil ik ook niet!! Ik denk ook dat we dan weer een teleurstellende terugblikken aflevering gaan krijgen.
Daarnaast zou ik het van de programmamakers stom vinden als ze weer een zelfde type hebben uitgekozen om mol te zijn. Joep, Danielhadden het sowieso leuker gedaan denk
Nu zou het tof zijn als kees of Paulien het is, zelfs Carolien zou ik leuker vinden!!!
Die zou erg gaaf zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:49 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
The brug maakt een M, de zon een O en het bungeejump-touw een L, iedere keer in het voorstuk in beeld bij Kees
Goed gevonden inderdaad, maar misschien wat te ver gezocht?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:49 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
The brug maakt een M, de zon een O en het bungeejump-touw een L, iedere keer in het voorstuk in beeld bij Kees
Juist niet wat mij betreft.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Goed gevonden inderdaad, maar misschien wat te ver gezocht?
Nouja, geheim blijven is niet moeilijk als je als mol de fanatiekste kandidaat uit zou hangen, dus er moeten wel degelijk opdrachten mislukken door de mol. Of dit is doordat hij saboteert, of bij een dreigende mislukkende opdracht niet de reddende oplossing brengt kan natuurlijk allebei.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:31 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Nu al oordelen dat een mogelijke mol goed of slecht is, is echt wat voorbarig...
Je ziet pas in de laatste aflevering wat er is gemold...
Vorig seizoen wisten alle kandidaten al heel snel dat Anne-Marie de mol was en bleek achteraf dat ze bijna niet gemold had.
Dat een mol helemaal geen geld binnen mag halen vind ik ook onzin. Vind het knapper als hij of zij tot het einde geheim blijft voor de groep.
Maakt John Deere geen graafmachines? Graafmachine > mol..quote:Op zondag 17 februari 2013 12:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ook beetje ver gezocht, maar zag het voorbij komen op wieisdemol.com:
Petje van Carolien:
[ afbeelding ]
Merk op het petje:
[ afbeelding ]
Adres van John Deere:
[ afbeelding ]
Jep: http://www.mascus.nl/bouw(...)00c-lc/ldflshgc.htmlquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Maakt John Deere geen graafmachines? Graafmachine > mol..
Ja en tractoren.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Maakt John Deere geen graafmachines? Graafmachine > mol..
http://img716.imageshack.us/img716/9781/moth.png (copy/paste deze link)quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Moth: ''Any of a large number of insects, rather like butterflies but with wider bodies, seen mostly at night and attracted by light.'' Een nachtvlinder dus.
Misschien ook een link met die ontwikkel-opdracht?
Wat is de connectie met Denemarken?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Jif het volgende:
[..]
[ http://img716.imageshack.us/img716/9781/moth.png (copy/paste deze link) ]
Dat lees ik ook ja. Dan is mijn vraag aan jou: dus?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan trouwens lezen wat er op de band van die vrouw staat?
Chiefs, of niet?
Niks, kon het niet goed lezen maar het kon zijn dat er iets anders op stond wat wel een hint wasquote:Op maandag 18 februari 2013 14:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dat lees ik ook ja. Dan is mijn vraag aan jou: dus?
die is prachtig gevondenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:49 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:49 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik ook even onthouden voor de specialquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |