abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122907283
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:06 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik vind die hints uit de tweets die naar taal en dus Paulien verwijzen, wat makkelijk voor een programma als WIDM. Mocht dat echt een hint zijn, dan ben ik toch wele teleurgesteld in de producers dit jaar.

Inhoudelijk over het dagboekbericht:

[..]

De mol heeft dus zelf de kokers niet opengemaakt, dit hebben medekandidaten gedaan. Dus kun je Zarayda schrappen als mol.
Dat kan ook goed slaan op het feit dat Daniel niet serieus werd genomen toen hij over fotopapier begon. De kandidaten hebben dat idee niet geloofd waardoor ze kokers gingen openmaken. Of het kan slaan op de opdracht van Daniel in de helikopter, waar hij er voor zorgde dat iedereen af ging en er dus geen geld in de pot kwam.
Azwethinkweiz
pi_122907362
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Een zeer karige aflevering, weinig hints of aanwijzingen kunnen vinden :N
Wel een erg leuke aflevering! Ik vond het ook een goede molactie van Carolien om moeilijk te gaan doen met stokken om een doka te maken. Echter was er geen tijdslimiet waardoor de opdracht zou kunnen mislukken.
Azwethinkweiz
pi_122907385
Of dat Tania die kokers heeft opengemaakt en Zarayda zelf niet :)
pi_122907692
Het kan ook nog best zijn dat het eventjes kokers openmaken van Zarayda in een donkere kamer geen effect had, en dat Kees niet wist dat ze al zwart zouden worden, dat hij met de vloeistof heeft geknoeid. Paulien zei namelijk dat dat heel nauwkeurig moest gebeuren, weet iemand hoe nauw dat komt?

Namelijk, op 14:33 heeft Kees nog een bekertje voor zich bij de bak staan, eventjes later wanneer hij het 2e papiertje er in doet niet meer, op 14:55.

Sowieso als Zarayda niet de mol is en ze niet wisten dat alle kokers open waren geweest, dan zou de mol vooraan bij het ontwikkel proces willen staan om iets te kunnen doen.
Azwethinkweiz
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:25:33 #185
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_122907709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:15 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Wel een erg leuke aflevering! Ik vond het ook een goede molactie van Carolien om moeilijk te gaan doen met stokken om een doka te maken. Echter was er geen tijdslimiet waardoor de opdracht zou kunnen mislukken.
Klopt, dus dat maakte weer weinig uit. Het idee was leuk, als er een tijdslimiet was had het me ook benieuwd of Carolien dit had bedacht en had uitgevoerd.
Wat ik me wel afvroeg: Konden ze van die stokken niet beter een tent over de lampen en ontwikkelbakken maken? :+
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_122908045
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Een zeer karige aflevering, weinig hints of aanwijzingen kunnen vinden :N
Mee eens, het wordt ook steeds moeilijker en dat siert het seizoen eigenlijk wel.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:52:25 #187
128056 MrManiak
pi_122908560
Over de schrijffoutentheorie van eerder, ik heb die uit aflevering 7 gevonden (als we deze even niet meetellen (koppelstreepje) ) :

130215_128056_M2.png
Mijn (inte)r(e)views!
pi_122908612
Paulien werd tijdens de laser opdracht ook verkeerd geschreven; namelijk als Pauline
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:56:44 #189
128056 MrManiak
pi_122908700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Paulien werd tijdens de laser opdracht ook verkeerd geschreven; namelijk als Pauline
Dit móet toch wel een hint zijn?
Weet je nog wanneer dit was? Dan maak ik er een screenshot van
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:56:45 #190
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_122908701
Ik denk dat er op basis van het dagboek niemand uit te sluiten is. Dat zou wel heel stom zijn van de makers.

Wat overigens vreemd is, is dat Zarayda totaal niet schrok toen bleek dat het toch foto's waren. En ook niet schrok toen het geld bleek.

Dat zou vrij normaal zijn als jezelf stom bent geweest en daardoor zoveel geld heeft gekost. Maar ze vond het alleen een beetje dom van haarzelf in de biecht. Maar om nou te zeggen dat ze het verschrikkelijk zonde vond...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_122909008
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:56 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Dit móet toch wel een hint zijn?
Weet je nog wanneer dit was? Dan maak ik er een screenshot van
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:07:24 #192
128056 MrManiak
pi_122909045
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Mijn (inte)r(e)views!
pi_122909100
wat mij erg verbaasd is dat Carolien over dat grote open stuk rent aan het einde... waarom niet door het hoge gras of beschut tussen de bomen?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_122909128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat mij erg verbaasd is dat Carolien over dat grote open stuk rent aan het einde... waarom niet door het hoge gras of beschut tussen de bomen?
Ik zag dat er wel meer doen dus ik denk dat dat moest om bij een bepaalde kleur te komen.

Wat ik wel raar vond is dat Carolien niet wist dat ze geraakt was? Ik weet niet of dat een "normaal" laserpak was, maar dat voel je écht wel hoor. Dat trilt heel hard.
pi_122909246
Tijdens de test verteld kees wat. Is dat tijdens deze vraag?

130215_128056_M2.png
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:15:50 #196
128056 MrManiak
pi_122909293
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[ afbeelding ]
Kan je iets specifieker zijn met 'wat' ?
Mijn (inte)r(e)views!
pi_122909324
Ze spreken hun gedachten uit, op wie ze zitten, tijdens alle testen... Op het moment dat Kees zijn gedachten uitspreekt, welke vraag is dan in beeld?
pi_122909399
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, hij vertelde dat hij Paulien verdacht en klikte vervolgens derde aan. Volgens mij ging Paulien echter als vierde het veld in toch?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:28:16 #199
128056 MrManiak
pi_122909679
Alle hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 7!!! :

http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-7.html

Het is geen grote pagina geworden omdat er gewoon weinig te vinden was ;)
Mijn (inte)r(e)views!
pi_122909697
Ging hijzelf niet het veld in als derde?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 februari 2013 @ 12:34:38 #201
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122909866
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef MrManiak het volgende:
Alle hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 7!!! :

http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-7.html

Het is geen grote pagina geworden omdat er gewoon weinig te vinden was ;)
Misschien is de A in het Valentijnskaartje ook een letter voor de 'spelfouten'-aanwijzing.
pi_122909887
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nee als eerste. Paulien ging als derde.
pi_122909996
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nee

1. Kees
2. Zarayda
3. Carolien
4. Paulien

Hoewel Carolien zegt "Als laatste ging ik", maar in beeld zie je Paulien pas als laatste gaan. Paulien wilde eerst als derde gaan lopen, daarna liep Carolien meteen weg, maar Paulien durfde nog niet en bleef nog even staan.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_122910873
quote:
FOK!user XMN8R: "In aflevering 2, opdracht 5, "Minedump" brengen alleen Daniël, Joep, Kees en Tim enveloppen met geld terug naar de basis. Penningmeester Joep legt uit dat er één lege envelop moet zijn ingeleverd.

Inmiddels zijn Daniël, Joep en Tim afgevallen. Alleen Kees kan dus een lege envelop hebben ingeleverd"
Ik snap deze conclusie niet zo. Waarom kunnen de afvallers niet een envelop hebben opengemaakt? Of waarom kan niet iemand die op de basis was gewoon geld hebben gepakt?
  MOL-held vrijdag 15 februari 2013 @ 13:12:20 #205
44635 XMN8R
mag dat?
pi_122910966
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik snap deze conclusie niet zo. Waarom kunnen de afvallers niet een envelop hebben opengemaakt? Of waarom kan niet iemand die op de basis was gewoon geld hebben gepakt?
Theoretisch kan dat misschien wel, maar in de praktijk is het uiterst lastig. Het geld ligt tussen de iPads waar altijd wel iemand naar staat te kijken. Er zijn steeds maar een paar kandidaten tegelijk in het veld, de rest blijft in de kleine tent. Het is bijna ondoenlijk om dan ongemerkt een envelop te pakken, open te scheuren, de inhoud eruit te halen en de envelop weer terug te leggen... toch?
En waarom zou een afvaller geld verduisteren??
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_122911160
Om zich verdacht te maken? (daar is WIDM sinds de intrede van BNers steeds 'erger' in geworden)
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 13:18:26 #207
42184 crew  DaMart
pi_122911177
Ik hoop niet dat dit een echte hint is, want ik verdenk Carolien absoluut niet verder, maar door de fout in de leader in de eerste afleveringen (de achternaam van Daniël was verkeerd gespeld), staan Carolien en Daniël nu verkeerd om in de leader, als je kijkt naar de alfabetische volgorde. Ik vraag me nu af of dat toch naar Carolien zou kunnen wijzen, die nu dus buiten de juiste volgorde staat?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:26:15 #208
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_122911478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:24 schreef El.Wulfo het volgende:
Het kan ook nog best zijn dat het eventjes kokers openmaken van Zarayda in een donkere kamer geen effect had, en dat Kees niet wist dat ze al zwart zouden worden, dat hij met de vloeistof heeft geknoeid. Paulien zei namelijk dat dat heel nauwkeurig moest gebeuren, weet iemand hoe nauw dat komt?

Namelijk, op 14:33 heeft Kees nog een bekertje voor zich bij de bak staan, eventjes later wanneer hij het 2e papiertje er in doet niet meer, op 14:55.

Sowieso als Zarayda niet de mol is en ze niet wisten dat alle kokers open waren geweest, dan zou de mol vooraan bij het ontwikkel proces willen staan om iets te kunnen doen.
Het lijkt me niet dat ze het in een donkere kamer hebben opengemaakt, aangezien ze hebben kunnen zien dat er niets op het papier stond. In een totaal donkere kamer zou je dit niet kunnen zien, tenzij je van die speciale (rode) lampen hebt die ze tijdens de opdracht hadden.
Dit is gewoon raar :l
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:28:01 #209
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_122911543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Om zich verdacht te maken? (daar is WIDM sinds de intrede van BNers steeds 'erger' in geworden)
Maar niemand weet wie het gedaan heeft, dus er is helemaal niemand verdacht gemaakt?
Dit is gewoon raar :l
pi_122911595
Ondanks dat er steeds meer richting Carolien gewezen wordt/kan worden blijf ik zitten met haar enorme enthousiasme en fanatisme om geld binnen te halen. Als je dan kijkt naar de statistieken zijn Paulien en Zarayda wat mij betreft verdachter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')