Dat kan ook goed slaan op het feit dat Daniel niet serieus werd genomen toen hij over fotopapier begon. De kandidaten hebben dat idee niet geloofd waardoor ze kokers gingen openmaken. Of het kan slaan op de opdracht van Daniel in de helikopter, waar hij er voor zorgde dat iedereen af ging en er dus geen geld in de pot kwam.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind die hints uit de tweets die naar taal en dus Paulien verwijzen, wat makkelijk voor een programma als WIDM. Mocht dat echt een hint zijn, dan ben ik toch wele teleurgesteld in de producers dit jaar.
Inhoudelijk over het dagboekbericht:
[..]
De mol heeft dus zelf de kokers niet opengemaakt, dit hebben medekandidaten gedaan. Dus kun je Zarayda schrappen als mol.
Wel een erg leuke aflevering! Ik vond het ook een goede molactie van Carolien om moeilijk te gaan doen met stokken om een doka te maken. Echter was er geen tijdslimiet waardoor de opdracht zou kunnen mislukken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Een zeer karige aflevering, weinig hints of aanwijzingen kunnen vinden
Klopt, dus dat maakte weer weinig uit. Het idee was leuk, als er een tijdslimiet was had het me ook benieuwd of Carolien dit had bedacht en had uitgevoerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:15 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Wel een erg leuke aflevering! Ik vond het ook een goede molactie van Carolien om moeilijk te gaan doen met stokken om een doka te maken. Echter was er geen tijdslimiet waardoor de opdracht zou kunnen mislukken.
Mee eens, het wordt ook steeds moeilijker en dat siert het seizoen eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Een zeer karige aflevering, weinig hints of aanwijzingen kunnen vinden
Dit móet toch wel een hint zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Paulien werd tijdens de laser opdracht ook verkeerd geschreven; namelijk als Pauline
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:56 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dit móet toch wel een hint zijn?
Weet je nog wanneer dit was? Dan maak ik er een screenshot van
quote:
Ik zag dat er wel meer doen dus ik denk dat dat moest om bij een bepaalde kleur te komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat mij erg verbaasd is dat Carolien over dat grote open stuk rent aan het einde... waarom niet door het hoge gras of beschut tussen de bomen?
Kan je iets specifieker zijn met 'wat' ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tijdens de test verteld kees wat. Is dat tijdens deze vraag?
[ afbeelding ]
Ja, hij vertelde dat hij Paulien verdacht en klikte vervolgens derde aan. Volgens mij ging Paulien echter als vierde het veld in toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tijdens de test verteld kees wat. Is dat tijdens deze vraag?
[ afbeelding ]
Misschien is de A in het Valentijnskaartje ook een letter voor de 'spelfouten'-aanwijzing.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef MrManiak het volgende:
Alle hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 7!!! :
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-7.html
Het is geen grote pagina geworden omdat er gewoon weinig te vinden was
Nee als eerste. Paulien ging als derde.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ging hijzelf niet het veld in als derde?
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ging hijzelf niet het veld in als derde?
Ik snap deze conclusie niet zo. Waarom kunnen de afvallers niet een envelop hebben opengemaakt? Of waarom kan niet iemand die op de basis was gewoon geld hebben gepakt?quote:FOK!user XMN8R: "In aflevering 2, opdracht 5, "Minedump" brengen alleen Daniël, Joep, Kees en Tim enveloppen met geld terug naar de basis. Penningmeester Joep legt uit dat er één lege envelop moet zijn ingeleverd.
Inmiddels zijn Daniël, Joep en Tim afgevallen. Alleen Kees kan dus een lege envelop hebben ingeleverd"
Theoretisch kan dat misschien wel, maar in de praktijk is het uiterst lastig. Het geld ligt tussen de iPads waar altijd wel iemand naar staat te kijken. Er zijn steeds maar een paar kandidaten tegelijk in het veld, de rest blijft in de kleine tent. Het is bijna ondoenlijk om dan ongemerkt een envelop te pakken, open te scheuren, de inhoud eruit te halen en de envelop weer terug te leggen... toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik snap deze conclusie niet zo. Waarom kunnen de afvallers niet een envelop hebben opengemaakt? Of waarom kan niet iemand die op de basis was gewoon geld hebben gepakt?
Het lijkt me niet dat ze het in een donkere kamer hebben opengemaakt, aangezien ze hebben kunnen zien dat er niets op het papier stond. In een totaal donkere kamer zou je dit niet kunnen zien, tenzij je van die speciale (rode) lampen hebt die ze tijdens de opdracht hadden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:24 schreef El.Wulfo het volgende:
Het kan ook nog best zijn dat het eventjes kokers openmaken van Zarayda in een donkere kamer geen effect had, en dat Kees niet wist dat ze al zwart zouden worden, dat hij met de vloeistof heeft geknoeid. Paulien zei namelijk dat dat heel nauwkeurig moest gebeuren, weet iemand hoe nauw dat komt?
Namelijk, op 14:33 heeft Kees nog een bekertje voor zich bij de bak staan, eventjes later wanneer hij het 2e papiertje er in doet niet meer, op 14:55.
Sowieso als Zarayda niet de mol is en ze niet wisten dat alle kokers open waren geweest, dan zou de mol vooraan bij het ontwikkel proces willen staan om iets te kunnen doen.
Maar niemand weet wie het gedaan heeft, dus er is helemaal niemand verdacht gemaakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Om zich verdacht te maken? (daar is WIDM sinds de intrede van BNers steeds 'erger' in geworden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |