Hmmm, met dat laatste ben ik het niet helemaal eens. Zij is overduidelijk aan het mollen vind ik zelf, maar het zou daarom gewoon echt niet leuk zijn als zij de mol is. Volgens mij is het doel "verbaasd" te zijn over wie de mol uiteindelijk blijkt te zijn en dat zou ik bij Zarayda totaal niet zijn. Maar door haar gedrag hoop ik dat zij de mol niet is, omdat het er dan te dik bovenop lag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:27 schreef Operc het volgende:
Het punt met die enveloppen is natuurlijk wel dat we :
1. Niet weten hoeveel er in de andere enveloppen zat.
2. Niet weten hoeveel er in die van Carolien zat. We zien hem er een openmaken waar 1500 in zit, maar voor hetzelfde geld zat er 3000 in en heeft hij 1500 weggegooid. (En als hij de mol is, en er zat bijvoorbeeld 5000 in zijn envelop oid.)
En wat betreft dat Zarayda tegen zou vallen als mol. Het doel van de mol is om te saboteren en niet ontdekt te worden. Voor de mensen die haar een slechte mol zouden vinden en die daarom niet geloven dat ze de mol is, is ze dus eigenlijk een prima molAlleen is haar werkwijze anders dan we misschien graag zouden zien.
Dit viel mij inderdaad ook op! Maar ik wil gewoon niet dat zij de mol isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:15 schreef JustD1984 het volgende:
Overigens, als zarayda, Kees en Daniel aan tafel zitten heeft zarayda haar handen als vuist voor dr mond en in het achter de schermen stukje zegt ze "de mol die kijkt erna en lacht in zn vuistje ik weet het zeker" .........
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmmm, met dat laatste ben ik het niet helemaal eens. Zij is overduidelijk aan het mollen vind ik zelf, maar het zou daarom gewoon echt niet leuk zijn als zij de mol is. Volgens mij is het doel "verbaasd" te zijn over wie de mol uiteindelijk blijkt te zijn en dat zou ik bij Zarayda totaal niet zijn. Maar door haar gedrag hoop ik dat zij de mol niet is, omdat het er dan te dik bovenop lag.
Het verbaast me niks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:49 schreef Mishu het volgende:
Ze heeft wel stiekem die zwarte kokers geopend enzo.
Nee wil ik ook niet!! Ik denk ook dat we dan weer een teleurstellende terugblikken aflevering gaan krijgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:46 schreef OliviaV het volgende:
[..]
Dit viel mij inderdaad ook op! Maar ik wil gewoon niet dat zij de mol is
Amenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:14 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Nee wil ik ook niet!! Ik denk ook dat we dan weer een teleurstellende terugblikken aflevering gaan krijgen.
Daarnaast zou ik het van de programmamakers stom vinden als ze weer een zelfde type hebben uitgekozen om mol te zijn. Joep, Danielhadden het sowieso leuker gedaan denk
Nu zou het tof zijn als kees of Paulien het is, zelfs Carolien zou ik leuker vinden!!!
Die zou erg gaaf zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:49 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
The brug maakt een M, de zon een O en het bungeejump-touw een L, iedere keer in het voorstuk in beeld bij Kees
Goed gevonden inderdaad, maar misschien wat te ver gezocht?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:49 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
The brug maakt een M, de zon een O en het bungeejump-touw een L, iedere keer in het voorstuk in beeld bij Kees
Juist niet wat mij betreft.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Goed gevonden inderdaad, maar misschien wat te ver gezocht?
Nouja, geheim blijven is niet moeilijk als je als mol de fanatiekste kandidaat uit zou hangen, dus er moeten wel degelijk opdrachten mislukken door de mol. Of dit is doordat hij saboteert, of bij een dreigende mislukkende opdracht niet de reddende oplossing brengt kan natuurlijk allebei.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:31 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Nu al oordelen dat een mogelijke mol goed of slecht is, is echt wat voorbarig...
Je ziet pas in de laatste aflevering wat er is gemold...
Vorig seizoen wisten alle kandidaten al heel snel dat Anne-Marie de mol was en bleek achteraf dat ze bijna niet gemold had.
Dat een mol helemaal geen geld binnen mag halen vind ik ook onzin. Vind het knapper als hij of zij tot het einde geheim blijft voor de groep.
Maakt John Deere geen graafmachines? Graafmachine > mol..quote:Op zondag 17 februari 2013 12:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ook beetje ver gezocht, maar zag het voorbij komen op wieisdemol.com:
Petje van Carolien:
[ afbeelding ]
Merk op het petje:
[ afbeelding ]
Adres van John Deere:
[ afbeelding ]
Jep: http://www.mascus.nl/bouw(...)00c-lc/ldflshgc.htmlquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Maakt John Deere geen graafmachines? Graafmachine > mol..
Ja en tractoren.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Maakt John Deere geen graafmachines? Graafmachine > mol..
http://img716.imageshack.us/img716/9781/moth.png (copy/paste deze link)quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Moth: ''Any of a large number of insects, rather like butterflies but with wider bodies, seen mostly at night and attracted by light.'' Een nachtvlinder dus.
Misschien ook een link met die ontwikkel-opdracht?
Wat is de connectie met Denemarken?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Jif het volgende:
[..]
[ http://img716.imageshack.us/img716/9781/moth.png (copy/paste deze link) ]
Dat lees ik ook ja. Dan is mijn vraag aan jou: dus?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan trouwens lezen wat er op de band van die vrouw staat?
Chiefs, of niet?
Niks, kon het niet goed lezen maar het kon zijn dat er iets anders op stond wat wel een hint wasquote:Op maandag 18 februari 2013 14:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dat lees ik ook ja. Dan is mijn vraag aan jou: dus?
die is prachtig gevondenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:49 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:49 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik ook even onthouden voor de specialquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
(Bron: amblingalp, wieisdemol.com)
''Tot nu toe heb ik amper een moment op Zarayda gezeten, maar één typische WIDM-hint doet mij twijfelen. Deze hint heb ik nog niemand zien noemen.
Luister naar wat Art tijdens het eerste rondje bij het draaispel met de potjes zegt tegen haar: "Heb jij er al een voor ogen, Zarayda? Dat is hem, die heeft jouw naam erop staan."
Wat staat er op die partjes? De Mol. Onschuldig natuurlijk, dat kan, maar kijk naar de manier waarop: het klinkt heel, maar dan ook heel erg geforceerd en gepland. Dat zie je aan zijn gezicht. Bovendien komt de opmerking volledig uit het niets en wijdt hij aan de anderen amper een woord.
Something to think about.''
[Bron: Rianne van Genderen, avro.nl/wieisdemol)
''En Zarayda heb je al iets voor ogen? vraagt Art haar. Weer een link van ogen en Zarayda!''
Klinkt best logisch dit, en vooral met die ogen en de valentijnskaart met ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |