Nee, totaal nietquote:
Nee? Ik vind haar er wel heel erg mee schermen, bijna alsof het een verdienste is. Maar het zal wel aan mij liggenquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:57 schreef iBenny het volgende:
Dit nummer komt alweer uit 2002....
Ik word oud
Het was ook niet heel hoogstaande muziekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? Ik vind haar er wel heel erg mee schermen, bijna alsof het een verdienste is. Maar het zal wel aan mij liggen
Didoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Een van de beste Britney-liedjes is dit, geschreven door Dido.
Binnenkort weer een nieuw albumquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dido![]()
Doet die nog wat tegenwoordig?
Dit jaar een nieuw album, voor het eerst sinds het flopalbum van 2008quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dido![]()
Doet die nog wat tegenwoordig?
Schenk maar bij..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef franklop het volgende:
glas wijn erin, dan worden ze wel rustig!
Was dat die kleine die gepest is, die daarmee schermde? Die schermt met allesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? Ik vind haar er wel heel erg mee schermen, bijna alsof het een verdienste is. Maar het zal wel aan mij liggen
Echt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Een van de beste Britney-liedjes is dit, geschreven door Dido.
Ja, die.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat die kleine die gepest is, die daarmee schermde? Die schermt met alles
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]Grappig dat je dit post, ik zat te denken: Girls just wanna have fun was leuk geweest.
Dat drukte ik niet dik, grapjasquote:
volgens mij schreef Dido voor heel veel (grote) artiesten, voordat ze solo ging zingen (en met eminem)quote:
quote:
Ik vind het heel knap, met alle amerikaanse dingen op tv, domme kinderenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die.
Wat is dat Engels van die kinderen toch slecht he? Loek et mie....
Dattes!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef ZaZoe het volgende:
Damn Lindsay en Chelsea zijn beide erg goed
En dat ze dan zo leuk rondhuppelen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]Grappig dat je dit post, ik zat te denken: Girls just wanna have fun was leuk geweest.
maar ik begrijp dat jij afwijkende favo hebt van haar, please spillquote:
Ik heb geen favo, maar dit was werkelijk het meest verschrikkelijke nummer van Britney everquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
maar ik begrijp dat jij afwijkende favo hebt van haar, please spill
Oh, niet eens die eh, toxic met die vreselijke muziek en geluiden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen favo, maar dit was werkelijk het meest verschrikkelijke nummer van Britney ever
Met extra voices..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
zelfbruiner is niet aan te slepen... gesponsord door kruidvat denk ik
Nee, deze, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, niet eens die eh, toxic met die vreselijke muziek en geluiden?
En ik keek net nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
Dit was de grootste spoiler die je kon geven
Ik zag het nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
Dit was de grootste spoiler die je kon geven
flippos met een code waarmee je iets kan downloaden, denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Symphonic het volgende:
wat zijn die Kruidvat dngen eigenlijk?
Volgens mij een soort flippo's...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Soort van flippo's met de hoofdjes van die kidsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Symphonic het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een tijdje geleden dat er 6 minuten stilte was tijdens een livetopicquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net testen of het topic nog werkte
Gewoon het blaadje van Dido wegkapen dus?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Als je toch een foenetisch uitschrijft wat ze zingen... dat zou een geniaal gedicht zijn
Ik dacht dat ik Chelsea zag huilen en Lindsay zag lachen en dat die laatste daarom door wasquote:
Ja, ik dus ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Chelsea zag huilen en Lindsay zag lachen en dat die laatste daarom door was![]()
Chelsea
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Die oma lijkt wel een oompa-loompa
En die moeder die het beter maaktquote:
ditquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
Slechte reclame voor Kruidvat vandaag... uilopende mascara, overvloed aan zelfbruiner, Wendy, zelfbruiner, Wendy en overdosis make-up
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
Slechte reclame voor Kruidvat vandaag... uilopende mascara, overvloed aan zelfbruiner, Wendy, zelfbruiner, Wendy en overdosis make-up
* lady-wrb reikt pisces een bos uien aan! tranen zal je!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Prachtig nummer, maar hup ff doorspoelen graag, geen zin in nu, tranentrekker
Je hebt een emo-dagjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Prachtig nummer, maar hup ff doorspoelen graag, geen zin in nu, tranentrekker
Nee, maar dit nummer vind ik gewoon prachtig. Gelukkig zong ze het zeikerig, dan valt de emotie meequote:
ah jij vals krengquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat tijdens dit lied de baard in zijn keel schiet
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
* lady-wrb reikt pisces een bos uien aan! tranen zal je!
Scaramouch scaramouch, can you do the fandangoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef iBenny het volgende:
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...... i just killed a man!
Inderdaad... pfff toen met de uitvaart van Whitney.. je kon me echt wegdragen..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar dit nummer vind ik gewoon prachtig. Gelukkig zong ze het zeikerig, dan valt de emotie mee
heb je dan een homozoon?quote:
Helaas nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Scaramouch scaramouch, can you do the fandango
Of doet ie dat niet?
hij lijkt wel op mijn zoonquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad... pfff toen met de uitvaart van Whitney.. je kon me echt wegdragen..
Tot zo ver onze Maurice!twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 22:20:5513 jaar en dan zo Bohemian Rhapsody kunnen zingen. Kippenvel en verbijstering! #Jesse #tvk reageer retweet
dit dit en nog eens ditquote:
die heeft er wel oren naarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
Tot zo ver onze Maurice!twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 22:20:5513 jaar en dan zo Bohemian Rhapsody kunnen zingen. Kippenvel en verbijstering! #Jesse #tvk reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Reaktie van mijn dochter: Pap, doe normaal, hij is 11
Heb je nog een jongere zoon misschien?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Reaktie van mijn dochter: Pap, doe normaal, hij is 11
Je kan het ook overdrijvenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
Ik was al fan van Kevin, maar sinds die begrafenis echt, ik ben benieuwd of er nog ooit zoiets komt met zoveel poeha, wat dan klein en mooi isquote:
mijn dochters zijn 13 en 14quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je nog een jongere zoon misschien?
Ze zong het al, nobody's perfectquote:
oooooooooooh echtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was al fan van Kevin, maar sinds die begrafenis echt, ik ben benieuwd of er nog ooit zoiets komt met zoveel poeha, wat dan klein en mooi is
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
Dit zijn wel 5 kandidaatjes die verdomd aan elkaar gewaagd zijn
Ik vind hem ook nog steeds een hottiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooooooooooh echtIk ben al sinds Dances with Wolves megafan van Kevin
![]()
Inderdaad, toch denk ik dat Marco zeker Jesse door laat gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
dan moet moeilijkheidsgraad zwaarder tellenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
Deze 5.... Dit had de finale moeten zijn
Yupzquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, toch denk ik dat Marco zeker Jesse door laat gaan
eenschquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
ze mag inderdaad heel ver komen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Deze laatste mag van mij winnen![]()
![]()
De hele Voice kids serie
![]()
oeh ja he, hij blijft zo onwijs lekker. Hij heeft echt wat gewoon. Ik heb ook een heel groot deel van zijn films gezienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook nog steeds een hottieIk heb een tijd terug allemaal oude voor mij) onbekende films met hem zitten kijken, geweldig
Was dat neit Laura?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet het meisje dat hiervoor zong?
in tegenstelling tot team Nick en Simon is dit kleintje ook goed zonder klein te zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef z0rz0r het volgende:
chelsea valt zeker af. marco wil de jongste ongetwijfeld kwijt
Emma zat hier toch voor?quote:
Even gekeken op de site; Emmaquote:
Ik vind message in a bottle zo mooi (en verdrietig), maar nu gaan we erg offtopicquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
oeh ja he, hij blijft zo onwijs lekker. Hij heeft echt wat gewoon. Ik heb ook een heel groot deel van zijn films gezienBinnenkort weer eens even checken wat ik nog niet heb gezien
oh jaaaa... zucht. Anders binnenkort even DM-en over Kevinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind message in a bottle zo mooi (en verdrietig), maar nu gaan we erg offtopic
zijn auditie was subliem en zijn battle ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
jesse zong het lied wel goed, maar ja... of het echt zo-zo-zo bijzonder was...
Afscheid nemen bestaat niet...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
Het is wel over, maar nog niet.... voorrrbiiiiijjjjjhiiiij!
Hij mag van mij winnenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn auditie was subliem en zijn battle ook
eensch, maar ze zijn beiden heel erg goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Laura zong het heel netjes binnen de lijntjes. Emma knalde nog tien noten door. Jammer Piemp.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:31 schreef Uccie het volgende:
Ik heb de recap nodig voor de finalisten
Ze willen niet weer een Fabienne-achtige winnaar denk ik...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer zeg, Emma is de enige waar ik echt onder de indruk van ben dit seizoen.
Ja dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze willen niet weer een Fabienne-achtige winnaar denk ik...
Jesse had ook nooit van Emma gewonnen, maar ja jongen nodig... tadaa...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef iBenny het volgende:
Wat leuk... 3 jongens vs. 3 meisjes.
Heul niet toevallig ofzow
Nee joh, hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef iBenny het volgende:
Wat leuk... 3 jongens vs. 3 meisjes.
Heul niet toevallig ofzow
Het ligt er te dik op. Jongentjes in elk van de drie teams en niet-Fabienneachtige meisjesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze willen niet weer een Fabienne-achtige winnaar denk ik...
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je erbij![]()
Als je bij de TVOH stage gaat lopen, jij gaat wurgcontract krijgen!
Was inderdaad erg gezelligquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het ook weer gezellig. Ergens weer een beeetje als vanouds ofzow
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het ook weer gezellig. Ergens weer een beeetje als vanouds ofzow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen Jantje AUBquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
en nieuwe coaches, N&S weg, jantjesmit erin
Ik weet eigenlijk niet of ze wat aan The Voice Kids gaan veranderen qua coach.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
en nieuwe coaches, N&S weg, jantjesmit erin
Ik ben N&S zo zat, dat zelfs Jantje één seizoen wel oke is, kun je nagaanquote:
Jepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 06:21 schreef female81 het volgende:
Waren Chelsea en Emma niet veel beter dan die Laura die nu naar de finale is?
Het is bij mij met namen Simon... wat ongeïnteresseerd zit hij erbij..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben N&S zo zat, dat zelfs Jantje één seizoen wel oke is, kun je nagaan
Was simon nou ook degene die die burnout had gehad eerder dit jaar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is bij mij met namen Simon... wat ongeïnteresseerd zit hij erbij..
Ik heb met Nickquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is bij mij met namen Simon... wat ongeïnteresseerd zit hij erbij..
Dat was Nick... klopt.. laat hem maar lekker wegblijvenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was simon nou ook degene die die burnout had gehad eerder dit jaar?
In elk geval is die er met de finale niet bij, want die is ergens op wereldreis.'
Ik vind Marco in TVK echt een verademing, terwijl ik hem in TVOH echt helemaal niks vindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb met NickZo niet-grappig en de lolbroek uit willen hangen, zelfs da Piemp kan ik handelen
Het begint te lijken op The Voice Boys. Dit is racisme, het vrouwelijke ras wordt stelselmatig gediscrimineerd. In elk van de teams waren elk van de meisjes beter dan de jongetjes. Misschien moet er gewoon een jongetje winnen dit jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:40 schreef MissJ het volgende:
wel toevallig he, in elk team een meisje én jongen naar de finale en dat terwijl er véél meer meisjes in de battles meededen
De jongensbattle van gisteren was echt tenenkrommend slecht. De twee oudsten hebben een nog nauwelijks ontwikkeld stemmetje, die ze toch proberen te gebruiken. Zelf zullen ze misschien apetrots zijn, maar voor de luisteraar is het echt heel onprettig om naar te luisteren. Een lage stem is niet per definitie een mannenstem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs bij de gewone Voice zijn de meiden bijna altijd beter dan de jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |