oeh ja he, hij blijft zo onwijs lekker. Hij heeft echt wat gewoon. Ik heb ook een heel groot deel van zijn films gezienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook nog steeds een hottieIk heb een tijd terug allemaal oude voor mij) onbekende films met hem zitten kijken, geweldig
Was dat neit Laura?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet het meisje dat hiervoor zong?
in tegenstelling tot team Nick en Simon is dit kleintje ook goed zonder klein te zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef z0rz0r het volgende:
chelsea valt zeker af. marco wil de jongste ongetwijfeld kwijt
Emma zat hier toch voor?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
Deze 5.... Dit had de finale moeten zijn
Even gekeken op de site; Emmaquote:
Ik vind message in a bottle zo mooi (en verdrietig), maar nu gaan we erg offtopicquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
oeh ja he, hij blijft zo onwijs lekker. Hij heeft echt wat gewoon. Ik heb ook een heel groot deel van zijn films gezienBinnenkort weer eens even checken wat ik nog niet heb gezien
oh jaaaa... zucht. Anders binnenkort even DM-en over Kevinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind message in a bottle zo mooi (en verdrietig), maar nu gaan we erg offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |