Dattes!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef ZaZoe het volgende:
Damn Lindsay en Chelsea zijn beide erg goed
En dat ze dan zo leuk rondhuppelen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]Grappig dat je dit post, ik zat te denken: Girls just wanna have fun was leuk geweest.
maar ik begrijp dat jij afwijkende favo hebt van haar, please spillquote:
Ik heb geen favo, maar dit was werkelijk het meest verschrikkelijke nummer van Britney everquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
maar ik begrijp dat jij afwijkende favo hebt van haar, please spill
Oh, niet eens die eh, toxic met die vreselijke muziek en geluiden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen favo, maar dit was werkelijk het meest verschrikkelijke nummer van Britney ever
Met extra voices..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
zelfbruiner is niet aan te slepen... gesponsord door kruidvat denk ik
Nee, deze, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, niet eens die eh, toxic met die vreselijke muziek en geluiden?
En ik keek net nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
Dit was de grootste spoiler die je kon geven
Ik zag het nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
Dit was de grootste spoiler die je kon geven
flippos met een code waarmee je iets kan downloaden, denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Symphonic het volgende:
wat zijn die Kruidvat dngen eigenlijk?
Volgens mij een soort flippo's...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Soort van flippo's met de hoofdjes van die kidsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Symphonic het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een tijdje geleden dat er 6 minuten stilte was tijdens een livetopicquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net testen of het topic nog werkte
Gewoon het blaadje van Dido wegkapen dus?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Als je toch een foenetisch uitschrijft wat ze zingen... dat zou een geniaal gedicht zijn
Ik dacht dat ik Chelsea zag huilen en Lindsay zag lachen en dat die laatste daarom door wasquote:
Ja, ik dus ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Chelsea zag huilen en Lindsay zag lachen en dat die laatste daarom door was![]()
Chelsea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |