Was inderdaad erg gezelligquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het ook weer gezellig. Ergens weer een beeetje als vanouds ofzow
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het ook weer gezellig. Ergens weer een beeetje als vanouds ofzow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen Jantje AUBquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
en nieuwe coaches, N&S weg, jantjesmit erin
Ik weet eigenlijk niet of ze wat aan The Voice Kids gaan veranderen qua coach.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
en nieuwe coaches, N&S weg, jantjesmit erin
Ik ben N&S zo zat, dat zelfs Jantje één seizoen wel oke is, kun je nagaanquote:
Jepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 06:21 schreef female81 het volgende:
Waren Chelsea en Emma niet veel beter dan die Laura die nu naar de finale is?
Het is bij mij met namen Simon... wat ongeïnteresseerd zit hij erbij..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben N&S zo zat, dat zelfs Jantje één seizoen wel oke is, kun je nagaan
Was simon nou ook degene die die burnout had gehad eerder dit jaar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is bij mij met namen Simon... wat ongeïnteresseerd zit hij erbij..
Ik heb met Nickquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is bij mij met namen Simon... wat ongeïnteresseerd zit hij erbij..
Dat was Nick... klopt.. laat hem maar lekker wegblijvenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was simon nou ook degene die die burnout had gehad eerder dit jaar?
In elk geval is die er met de finale niet bij, want die is ergens op wereldreis.'
Ik vind Marco in TVK echt een verademing, terwijl ik hem in TVOH echt helemaal niks vindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb met NickZo niet-grappig en de lolbroek uit willen hangen, zelfs da Piemp kan ik handelen
Het begint te lijken op The Voice Boys. Dit is racisme, het vrouwelijke ras wordt stelselmatig gediscrimineerd. In elk van de teams waren elk van de meisjes beter dan de jongetjes. Misschien moet er gewoon een jongetje winnen dit jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:40 schreef MissJ het volgende:
wel toevallig he, in elk team een meisje én jongen naar de finale en dat terwijl er véél meer meisjes in de battles meededen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |