Sterkte!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef Cassandra87 het volgende:
muziek aan het uitzoeken voor mijn omas begrafenis die gisteren in alle rust en in mijn bijzijn is overleden. Mooi, vredig, maar ook
quote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef Cassandra87 het volgende:
muziek aan het uitzoeken voor mijn omas begrafenis die gisteren in alle rust en in mijn bijzijn is overleden. Mooi, vredig, maar ook
Sterktequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Vindt hij jou ook leuk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me gaar, vind hem nu al zo leuk, kan gewoon niet wachten tot het maandag is en ik hem weer zie op sportschool![]()
Durf alleen niet zijn nummer te vragen enzulks
Heb hem pas 2x gezien/gesproken, ik voel me net een stalkster, hem nu al leuk vindenquote:
ja nou enquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb hem pas 2x gezien/gesproken, ik voel me net een stalkster, hem nu al leuk vinden
Maar volgens mijn vriendin zat hij tijdens de kickboksles wel naar me te kijken ja, goeie teken dus![]()
Ja, heb hem nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja nou enis het een vreemde ?
![]()
Ja ben benieuwd, misschien vind ie je wel heel leuk
Oeioeioeiiiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, heb hem nog nooit eerder gezien
Hij is blond+blauwe ogen, lekker gespierd (), heel grappig en lief(tot nu toe)
Ik hoop het echt ja
Einde sc van mijn kant.
Die nieuwe hypequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:10 schreef AppleMartini het volgende:
Ik voel me fantastisch, want dit:
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!!quote:
aah komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:59 schreef nicknicknickname het volgende:
Tot een uurtje geleden wel goed eigenlijkleuke avond gehad!
![]()
Nu even balen van een financiële tegenslag
ga je meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja ga dan de oeteldonker uithangen
Zuid-Limburg?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kon t maar![]()
Ben onderweg naar Limburg. Ik ga op vakantie
Jammerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kon t maar![]()
Ben onderweg naar Limburg. Ik ga op vakantie
Thanksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jammer
Maar veel plezier in frankrijk
Joa, zoëd limburreg! Maar ik ga naar frankrijk op vakantiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zuid-Limburg?
OT: Goed, voldaan na een lange maar leuke dag.
Alles bij elkaar evenquote:
Dat is nog altijd beter dan rillend van de kou achter de computer blijven zitten zonder dat je daar een nog een goede reden voor hebt...quote:Op zondag 10 februari 2013 01:27 schreef Ambipur het volgende:
Ik voel mij levensloos. Het is zaterdagnacht en ik ben cupcakes bakkende.
Herkenbaar, heb hetzelfde..quote:Op zondag 10 februari 2013 05:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel me kiplekker!
Alleen m'n bioritme is kut.
Goed van je dat je al 14 maanden nuchter bent!quote:Op zondag 10 februari 2013 06:33 schreef fonkeymonkey het volgende:
Ik voel me zwaar khudt.
14 maanden nuchter, maar heb al dagenlang trek in een joint
Verschrikkelijk.
Thnx!quote:Op zondag 10 februari 2013 06:48 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Goed van je dat je al 14 maanden nuchter bent!
Hou dat gevoel vast!!
Heb je hulp hierbij? Misschien afleiding zoeken?quote:Op zondag 10 februari 2013 06:51 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Thnx!
Ja doe me best, probleem is alleen dat het sinds 1 maand steeds erger terug komt " de drang "
Nooit last van gehad sinds dag 1 tot dus 1 maand geleden toe dat ik gestopt ben.
Snap er niets van.
Nee dat niet, ook omdat ik dat zelf niet wil (ben niet meer zo van detox omdat ik geloof dat als je het echt wilt het zelf ook kan)quote:Op zondag 10 februari 2013 07:02 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Heb je hulp hierbij? Misschien afleiding zoeken?
Op je rijbewijs foccussen is al een goede stap lijkt me!quote:Op zondag 10 februari 2013 07:09 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Nee dat niet, ook omdat ik dat zelf niet wil (ben niet meer zo van detox omdat ik geloof dat als je het echt wilt het zelf ook kan)
Daarnaast beetje een loner leven de laatste periodes dus werkt ook niet echt mee.
Sinds ik gestopt ben, merk je ook het bekende " beste vrienden " verhaal.
Iedereen is ineens spoorloos, maakt niet zoveel uit, maar daardoor heb ik ook niet al te veel afleiding.
Vestig me nu ook lekker op me rijbewijs.
Moet binnenkort afrijden, dat is wel lekker iets waarmee ik bezig ben, maargoed die 2 lessen in de week is ook niks van de 7 dagen in de week ( momenteel even pauze in het werk (operatie etc)
Dus thuiszitten maakt het er ook niet beter op + bijkomende stress brievenbus
Maargoed heel levensverhaal ondertussendat krijg je er dus van.
Ja precies, maar zodra je uit die scene stapt is het terug komen in de " normale " scene wel redelijk moeilijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 07:17 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Op je rijbewijs foccussen is al een goede stap lijkt me!
Klote dat je "vrienden" het laten afweten, dat zegt dus ook genoeg over die lui
Wel fijn, dat je iig werk hebt, dat moet toch wel een beetje afleiding geven?
Brievenbus-stress herken ik ook wel. Ik zelf zit in de schulden
Ga er gewoon voor, dat je het zelf kan, en dan moet het helemaal goed komen!
Ik wilde op vind ik leuk klikken tot ik me realiseerde dat dat niet kan op fok.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:27 schreef Ambipur het volgende:
Ik voel mij levensloos. Het is zaterdagnacht en ik ben cupcakes bakkende.
Mijn moeder heeft leverkanker en mijn vader prostaatkanker en darmkanker, nogal een minder leuke situatie, vreet energie bij me.quote:
Jezus wat klote, sterktequote:Op zondag 10 februari 2013 10:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft leverkanker en mijn vader prostaatkanker en darmkanker, nogal een minder leuke situatie, vreet energie bij me.
Sterktequote:Op zondag 10 februari 2013 10:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft leverkanker en mijn vader prostaatkanker en darmkanker, nogal een minder leuke situatie, vreet energie bij me.
sterkte!quote:Op zondag 10 februari 2013 10:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Sjonge, dat klinkt/is heftig...heel veel sterkte!quote:Op zondag 10 februari 2013 10:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat erg. Sterkte gewenst.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wow... wat klote zeg. Heel veel sterktequote:Op zondag 10 februari 2013 10:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Veel sterktequote:Op zondag 10 februari 2013 10:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Foto's !quote:Op zondag 10 februari 2013 20:59 schreef iFok. het volgende:
Naar de kapper geweest, en heb een totaal andere kapsel genomen, en daar heb ik spijt van.
Maar ik voel me goed.![]()
er kan ietswat sneeuw liggen en nog vallen, maar overwegend helder weer de komende weekquote:Op zondag 10 februari 2013 23:48 schreef ArnosL het volgende:
Is dat nu ook zo of ligt er sneeuw?![]()
Veel plezier iig
Is dit niet met de verhuurder te bespreken, bij regelmatig overlast zou toch die persoon daar weg moeten lijkt me??quote:Op maandag 11 februari 2013 00:51 schreef fonkeymonkey het volgende:
in staat om deur in te trappen van buurman nr10
genoemde is een skitzo ' nee geen grap, zit bij het ggz, schreeuwt de hele dag door en bonkt tegen de muren aan,heeft 4 verschillende stemmen waarmee die praat/blert', ruimt z'n huis nooit op waardoor heel de portiek gewoon stinkt, lijkt net alsof hij een lijk in z'n huis heeft liggen, wat ook nog niet eens zoveel verbaast aangezien het ook nog is een kinderlokker is ( ook geen grap , probeert serieus kinderen te lokken vanuit z'n raam met pakjes wicky)
meer dan 30x politie gebeld ervoor, 2x meegenomen, maar nog gooien ze hem het huis niet uit.
doordat ik me muziek weer aan doe om hem niet te horen krijg ik weer bonje met me bovenbuurman en staat er weer politie aan mijn deur vanwege geluidsoverlast ( mij kunnen ze wel eruit schoppen )
maar een ggz patientje niet omdat hij diverse voorrangsregels verkijgt.
Ben dit zo zat,omdat dit mijn ritme onder andere meer verneuqt, niet meer normaal woon in me huis al anderhalf jaar en nu echt m'n bloed onder me klauwen haalt.
Nee , ik zit bij Vestia en die heeft dus onderling woning verhuurd aan GGZ.quote:Op maandag 11 februari 2013 06:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Is dit niet met de verhuurder te bespreken, bij regelmatig overlast zou toch die persoon daar weg moeten lijkt me??
That sucks.. Heb je een poging gewaagd dit met het GGZ te bespreken?quote:Op maandag 11 februari 2013 06:57 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Nee , ik zit bij Vestia en die heeft dus onderling woning verhuurd aan GGZ.
Hierbij zijn dus ook " bijzondere regels " blijkt.
Ze mogen een "normale" huurder er in no-time eruit gooien, maar een " speciaal geval van het GGZ " niet.
Dus ik ben verplicht bij overlast telkens politie te bellen zodat ze een dikke rapport uiteindelijk hebben liggen van hem,, dit heb ik al tienduizend heel vaak gedaan, alleen raak het nu gewoon zat, omdat het telkens niets oplost en ik nu zoveel tijd verder ben en ze doen er gewoon nog steeds niets in , no matter hoe vaak ik de politie bel.
Jup is al diverse keren aan m'n deur geweest om de zaak te bespreken en telkens is het : " ach we hebben net weer zijn medicatie verhoogd, zal wel goed komen en anders laat het maar weten"quote:Op maandag 11 februari 2013 09:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
That sucks.. Heb je een poging gewaagd dit met het GGZ te bespreken?
OT: Wat een kut leidinggevende ook... Ik wil een echte manager ipv deze zgn popijopi.
Je legt wel alles vast op papier? Bewijsmateriaal versterkt jouw positie.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:04 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Jup is al diverse keren aan m'n deur geweest om de zaak te bespreken en telkens is het : " ach we hebben net weer zijn medicatie verhoogd, zal wel goed komen en anders laat het maar weten"
Maar opsluiten of meenemen , ho maar.
Daar moet ik dus telkens politie voor bellen.
Jup, vanaf het begin alquote:Op maandag 11 februari 2013 09:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je legt wel alles vast op papier? Bewijsmateriaal versterkt jouw positie.
quote:
doe ik!quote:Ja, dit is HvvjN, niet WGR, hoe nasty ook! Dus, sterkte ermee en open gerust een WGR topic hierover.![]()
Dan volg dat advies op. Gaat vanzelf weer over.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Geïrriteerd, wat moet je ook met huisartsen, met alles zeggen ze: neem een aspirine en veel rusten en drinken.
Ja, nee, dat kon ik zelf ook wel bedenken
Misschien heb ik dat al 5 dagen gedaan maar het helpt niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan volg dat advies op. Gaat vanzelf weer over.
Griep? Kan wel zo'n twee weken duren schijnt het.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat al 5 dagen gedaan maar het helpt niet?
Huilie. Het was inderdaad teringkoud, maar binnen warm je zo weer opquote:Op maandag 11 februari 2013 09:46 schreef Zelus het volgende:
tering koud op de fiets.
(vooral met wind tegen)
Spijt dat ik niet met me auto gegaan ben.
Heeel veeel spijt.
Misschien eens aan je weerstand werken danquote:Op maandag 11 februari 2013 09:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Neus zit iets minder vol, maar mijn keel is nog altijd BLEH en uitstralend naar mijn oor!![]()
Ben het echt zó spuugzat om gewoon al 3 maanden lang aan het kwakkelen te zijn. En telkens alle verkoudheidjes en dingen te mogen ontvangen en dat ik er ook nog eens lekker lang van mag genieten!Houdt het nog eens een keer op?
Ja, thanks, alsof ik dat soms niet probeer!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien eens aan je weerstand werken danMultivitamines, beter eten, meer fruit/groente, etc.
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:46 schreef Ambipur het volgende:
Ik voel alsof ik een sigaret moet roken. Zo boos.
Dan maar een hullie, niemand die mij zietquote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Huilie. Het was inderdaad teringkoud, maar binnen warm je zo weer op
Alleen maar keelpijn, heel raar, nog nooit eerder gehadquote:Op maandag 11 februari 2013 10:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Griep? Kan wel zo'n twee weken duren schijnt het.
Gefeliciteerdquote:
Awww, sterktequote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef An_awesome_wave het volgende:
Einde gemaakt aan de relatie met mijn droomchick. Ben nog steeds superverliefd op dr maar het gaat niet langer. Ik voel me leeg en opgelucht tegelijk. De afgelopen maanden tussen ons made me a total mess maar ik kan nu eindelijk weer verder met m'n leven.
Dat lijkt me moeilijk. Feel better.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:15 schreef Metalfrost het volgende:
Onbeschrijflijk negatief, zo voel ik me nu. Net een gedachtenschema van cognitieve gedragstherapie over de gebeurtenis van afgelopen middag beschreven en naar mate ik vorder in dat schema, ik me nog slechter begin te voelen.
Ik ben altijd iemand geweest van het wegstoppen en weer doorgaan, maar dit ging juist over de weggestopte- en opgekropte gedachten. Ik weet niet meer hoe ik die kan wegstoppen / me nu positiever moet gaan voelen.
Het nooit gehad hebben van echt goede vrienden waar ik mee kan praten, anders dan het 'gezellig' bij elkaar zitten en lam zuipen tot je barst, doet hieraan wel verder debet denk ik.
Goedemorgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
net wakker, nu proberen mezelf nog even wakker te houden
Geef mij zijn nummer en ik vraag hem dan wel of jij zijn nummer mag.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me als een echte watje
Waarom durf ik niet zijn nummer te vragen, normaal ben ik niet zo'n pussy.
Ga fietsen SV, of loop naar de maanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geef mij zijn nummer en ik vraag hem dan wel of jij zijn nummer mag.
Oh wacht...
OT: lekker uitgerust
Doe alles voor je, schatje, dat weet je. Ga wel fietsend naar de maan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga fietsen SV, of loop naar de maan
OT: voel me wel goed, was gezellig in Den Haag vandaag met klasgenoten. Alleen nog steeds ziek.
O neenee dat verwacht ik niet. Ik vertel gewoon aan alles en iedereen dat ik blij ben. Letterlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef iFok. het volgende:
[..]
Nu verwacht je dat iemand vraagt: Waarom?
Dus Waarom?!
Jeeej, als jij blij bent, ben ik ook blij!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
O neenee dat verwacht ik niet. Ik vertel gewoon aan alles en iedereen dat ik blij ben. Letterlijk. Dus ook op fok.
![]()
![]()
![]()
Oké, veel plezier met fietsen, spreek je over paar maanden dushiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe alles voor je, schatje, dat weet je. Ga wel fietsend naar de maan.
Tja daar kunnen we niks meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beetje...uhm...vaag en onduidelijk qua gevoel... Het zal wel
Niet?quote:
Dan kunnen we samen er niks mee. Dat heb ik niet vaak met een vrouw.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Niet?Goh! Scheelt weer: ik ook niet
.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:56 schreef Godtje het volgende:
Dan kunnen we samen er niks mee. Dat heb ik niet vaak met een vrouw.
Je ogen naar achteren rollen helpt bij mij dan, aangezien ik dan nergens aan kan denken. En wat eten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:50 schreef minthy het volgende:
De zoveelste migraine-aanval in een paar dagen tijd, misschien moet ik het maar eens iets rustiger aan gaan doen...
Dan heb je nog twee leuke seizoenen te gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:17 schreef fonkeymonkey het volgende:
Lekkah
Net begonnen met Heroes S01.
S02 valt tegen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb je nog twee leuke seizoenen te gaan.
Helaas. Hier helpt alleen medicatie, rond blijven lopen en vooral geen verlichting aan doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:52 schreef smitjew het volgende:
[..]
Je ogen naar achteren rollen helpt bij mij dan, aangezien ik dan nergens aan kan denken. En wat eten.
Lighten up, woman...quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog drie dagen tot Oostenrijk, én om dit koudje uit mijn systeem te krijgen, maar je kan niets anders doen dan afwachten......
wel leuk gehad nog?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:31 schreef theKiD het volgende:
Heb me weleens beter gevoeld. Weinig slaap en gisteren haasten.. Ben blij dat ik morgen rustig aan kan doen.
ik leef nog, joehoe.quote:
+++++++++++++11111111quote:
oke, plusjes en cijfers, das een goed teken???quote:
Haha ja he, ben 5 dagen helemaal afgezonderd geweest van Fok!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef Zelus het volgende:
[..]
vond het al verdacht stil in dit topic
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
wel leuk gehad nog?
OT: voel me niet lekker
Hij wil je niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Teleurgesteld.
En een beetje eenzaam
Whehe, das wel lulligquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle moed verzameld om zijn nummer te vragen enzulks, was hij er niet
Voortekens enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |