Sterkte!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef Cassandra87 het volgende:
muziek aan het uitzoeken voor mijn omas begrafenis die gisteren in alle rust en in mijn bijzijn is overleden. Mooi, vredig, maar ook
quote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef Cassandra87 het volgende:
muziek aan het uitzoeken voor mijn omas begrafenis die gisteren in alle rust en in mijn bijzijn is overleden. Mooi, vredig, maar ook
Sterktequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Vindt hij jou ook leuk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me gaar, vind hem nu al zo leuk, kan gewoon niet wachten tot het maandag is en ik hem weer zie op sportschool![]()
Durf alleen niet zijn nummer te vragen enzulks
Heb hem pas 2x gezien/gesproken, ik voel me net een stalkster, hem nu al leuk vindenquote:
ja nou enquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb hem pas 2x gezien/gesproken, ik voel me net een stalkster, hem nu al leuk vinden
Maar volgens mijn vriendin zat hij tijdens de kickboksles wel naar me te kijken ja, goeie teken dus![]()
Ja, heb hem nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja nou enis het een vreemde ?
![]()
Ja ben benieuwd, misschien vind ie je wel heel leuk
Oeioeioeiiiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, heb hem nog nooit eerder gezien
Hij is blond+blauwe ogen, lekker gespierd (), heel grappig en lief(tot nu toe)
Ik hoop het echt ja
Einde sc van mijn kant.
Die nieuwe hypequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:10 schreef AppleMartini het volgende:
Ik voel me fantastisch, want dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |