Dat ben ik wel met je eens. Ik vind Kate ook wel erg mager trouwens.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef Toverheks het volgende:
Kate wint het absoluut niet van Maxima, Kate een doorsnee meisje Maxima een vrouw met allure en een mooie lach.
Je hebt je roeping als prinses gemist danquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:17 schreef Toverheks het volgende:
en dan de aller mooiste sprookjes prinses * zucht* wat heb ik vroeger gezwijmeld, alleen de jurken al
nu wordt ze wel stukje dikker, ze krijgt een kindjequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Ik vind Kate ook wel erg mager trouwens.
echt, die jurken alleen al, als je de films bekijkt had ik best aan het hof willen wonenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt je roeping als prinses gemist danToverprinses, dat was wel wat geweest.
Haha ja gelukkig, hopelijk blijft ze wat steviger na de bevalling.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nu wordt ze wel stukje dikker, ze krijgt een kindje
Volgens mij is ze al jaren onder onsquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:13 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de mooisten allertijden, alleen helaas niet meer dagelijks onder ons.
Net Alicia Silverstone in haar beste jarenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:39 schreef Neroje het volgende:
Prinses Madelaine van Zweden
[ afbeelding ]
Ze zal nogal een verschijning zijn geweest inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Niet direct wat je noemt een 'babe', maar ik vind dat Victoria toch niet mag ontbreken in deze lijst.
Maar erg prinselijk ziet hij er niet uit, meer als een model.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:42 schreef Karina het volgende:
Oe en de zoon van Caroline, Andrea is ook niet mis:
[ afbeelding ]
Hij 's officieel ook geen prins. Misschien is dat hetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar erg prinselijk ziet hij er niet uit, meer als een model.
Mmm dat heb ik liever de niet officiële prinsen, als die er allemaal zo uitzienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij 's officieel ook geen prins. Misschien is dat het
Ik ben ook geen prins!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat heb ik liever de niet officiële prinsen, als die er allemaal zo uitzien
Nou DAT waag ik te betwijfelen. Ik zal eens op zoek gaan naar een "echte" lekkere prins.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn vast nog lekkerder dan die nepprins op jouw foto
Hihi!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat heb ik liever de niet officiële prinsen, als die er allemaal zo uitzien
Prachtige vrouwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Rania Al Abdullah, koningin van Jordanië
De mooiste prinses die ik zo even kon bedenken, en half Nederlands ook nogquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van welk land?
Audrey Hepburn in Roman Holiday....
Princess Ann of Rome, Duchess of Peck. Ze praat ook Nederlands als een prinsesje:quote:
Die wás leuk toen Lex d'r ontmoette in '98. Ze is nu leuk + 15 jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Maxima? Die is gewoon lelijk.
Daarom moesten ze vluchten he, de Sjah wilde het land moderniseren maar Khomanie ( of hoe je het ook schrijft greep de macht) en daarna ach triest leven heeft deze vrouw gelijd, ghgeloof een kind dood en een kind aan zelfmoord verbannen naar een land Amerika terijl je hart ergens anders ligt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
Leuke YT van Farah Diba, ik realiseerde me al kijkende dat ik haar bijna nooit lachend gezien had, maar op een heleboel oudere foto's lacht ze wel.
Bijna niet meer voor te stellen dat zo'n moderne vrouw de vrouw van de Sjah van Perzië (Iran) was.
Triest, zoals landen als Iran en Afghanistan in amper 50 jaar teruggegaan zijn naar de middeleeuwen, terwijl ze in de jaren 60 nog heel modern waren.
Wie zijn die mevrouwen allemaal?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hij doet mij qua gezicht denken aan:
[ afbeelding ]
Vwb mooie dames van Koninklijke bloede:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
De blonde dame is Koningin Noor van Jordanie, echtgenote van Koning Hoessein. Hij is intussen overleden. Zijn zoon (niet haar zoon) Abdullah is getrouwd met Rania. Beide dames hebben de titel 'Koningin'.quote:
Ah, dank dank dank!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
De blonde dame is Koningin Noor van Jordanie, echtgenote van Koning Hoessein. Hij is intussen overleden. Zijn zoon (niet haar zoon) Abdullah is getrouwd met Rania. Beide dames hebben de titel 'Koningin'.
De donkerharige dame is Kroonprinses Mary van Denemarken. De vrouw van Kroonprins Frederik.
Sirivannavari.. ik kom eraan lieve schat, vergeet Máxima!quote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef Karina het volgende:
Frederik van Denemarken
[ afbeelding ]
Princess Sirivannavari van Thailand
[ afbeelding ]
En ze is nog creatief ook, ze is modeontwerpster.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Sirivannavari.. ik kom eraan lieve schat, vergeet Máxima!
Oh dat is een minpuntje voor mij, de modewereld is zo onplezierigquote:Op zondag 10 februari 2013 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
En ze is nog creatief ook, ze is modeontwerpster.
Maar ze verdient wel haar eigen boterham, dat is weer een plusquote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is een minpuntje voor mij, de modewereld is zo onplezierig
Da's waar, kan ik mijn baan opzeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze verdient wel haar eigen boterham, dat is weer een plus
EN ze ontwerpt ook herenkleding, dus altijd gekleed volgens de nieuwste mode.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, kan ik mijn baan opzeggen
Is die foto boven je post ook niet prinses Aimée?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:52 schreef StevieWonder het volgende:
Prinses Aimee al langs geweest?
[ afbeelding ]
Daar moest ik aan denken bij de TT.quote:Prinsen en Prinsessen
thuis of in de zaal
zingen en vertellen
het Koninklijk verhaal.
Iedereen mag meedoen
het geeft niet wie je bent
je wordt een prins of een prinses
als je de Koning kent.
Serieus of ernstig
Soms een beetje maf
maar als we samen zingen
dan gaat het dak eraf
Tijd om te beginnen
welkom in de show
5,4,3,2,1 en GO!!!!!
Ja, da's ook niet onaardig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:09 schreef Karina het volgende:
Prins Felix van Luxemburg:
[ afbeelding ]
Valt best mee, maar ze moet het wel meer van charisma hebben dan van uiterlijke perfectie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Maxima? Die is gewoon lelijk.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Is die foto boven je post ook niet prinses Aimée?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |