De blonde dame is Koningin Noor van Jordanie, echtgenote van Koning Hoessein. Hij is intussen overleden. Zijn zoon (niet haar zoon) Abdullah is getrouwd met Rania. Beide dames hebben de titel 'Koningin'.quote:
Ah, dank dank dank!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
De blonde dame is Koningin Noor van Jordanie, echtgenote van Koning Hoessein. Hij is intussen overleden. Zijn zoon (niet haar zoon) Abdullah is getrouwd met Rania. Beide dames hebben de titel 'Koningin'.
De donkerharige dame is Kroonprinses Mary van Denemarken. De vrouw van Kroonprins Frederik.
Sirivannavari.. ik kom eraan lieve schat, vergeet Máxima!quote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef Karina het volgende:
Frederik van Denemarken
[ afbeelding ]
Princess Sirivannavari van Thailand
[ afbeelding ]
En ze is nog creatief ook, ze is modeontwerpster.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Sirivannavari.. ik kom eraan lieve schat, vergeet Máxima!
Oh dat is een minpuntje voor mij, de modewereld is zo onplezierigquote:Op zondag 10 februari 2013 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
En ze is nog creatief ook, ze is modeontwerpster.
Maar ze verdient wel haar eigen boterham, dat is weer een plusquote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is een minpuntje voor mij, de modewereld is zo onplezierig
Da's waar, kan ik mijn baan opzeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze verdient wel haar eigen boterham, dat is weer een plus
EN ze ontwerpt ook herenkleding, dus altijd gekleed volgens de nieuwste mode.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, kan ik mijn baan opzeggen
Is die foto boven je post ook niet prinses Aimée?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:52 schreef StevieWonder het volgende:
Prinses Aimee al langs geweest?
[ afbeelding ]
Daar moest ik aan denken bij de TT.quote:Prinsen en Prinsessen
thuis of in de zaal
zingen en vertellen
het Koninklijk verhaal.
Iedereen mag meedoen
het geeft niet wie je bent
je wordt een prins of een prinses
als je de Koning kent.
Serieus of ernstig
Soms een beetje maf
maar als we samen zingen
dan gaat het dak eraf
Tijd om te beginnen
welkom in de show
5,4,3,2,1 en GO!!!!!
Ja, da's ook niet onaardig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:09 schreef Karina het volgende:
Prins Felix van Luxemburg:
[ afbeelding ]
Valt best mee, maar ze moet het wel meer van charisma hebben dan van uiterlijke perfectie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Maxima? Die is gewoon lelijk.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Is die foto boven je post ook niet prinses Aimée?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |