Laten we het topic volgooien met leuke .gifjesquote:
thanks en succesquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
oke ik doe voortaan wel in spoiler. nu echt gaan anders moet ik misschien wel poep opruimen in de woonkamer ofzo
Ja dat heb je ook al 100 keer gezegdquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
oke ik doe voortaan wel in spoiler. nu echt gaan anders moet ik misschien wel poep opruimen in de woonkamer ofzo
Bespaar ons de details maar en laat die arme hond uitquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
dan zoek ik je op in je vakantie en ben je nog niet jarigquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we het topic volgooien met leuke .gifjes
Spannendquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan zoek ik je op in je vakantie en ben je nog niet jarig
Anders gewoon alleen de link, in spoiler laadt hij ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
Ik snap hier niets vanquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:51 schreef JRRY het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat het dieteels was ipv date-ails.
quote:
okquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:51 schreef JRRY het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat het dieteels was ipv date-ails.
De t moet na het streepjequote:
mwa ik merkte dat als ze in spoilers stonden de slowchat veel sneller laaddequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anders gewoon alleen de link, in spoiler laadt hij ook.
Jij voegde een extra e toequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:52 schreef JRRY het volgende:
je hebt een woord
details
ik dacht dat het dieteels was
maar het blijkt détails te zijn.
Dee talequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel,
date = deet
ails = ails
zo spreek je het uit.
niet dieteels
Wat een talenknobbelquote:
Alfa`squote:
Ja ja. boeiend.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zeg het gewoon als dietails![]()
Lekker boeiend
Dee = see = die = siequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zeg het gewoon als dietails![]()
Lekker boeiend
Jij moet je naam eens veranderen. ik krijg telkens zin in pizza als ik jou zie hierquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:56 schreef badschaap het volgende:
Jeuj tussenuur. Er zit hier vrij leuk klasgenootje voor me maar naast gaan zitten ofzo neej xd
Het is me niet eens duidelijk of het hier om de uitspraak gaat in het NL of in het ENquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst in nederland geweest?
ik echt totaal niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet je naam eens veranderen. ik krijg telkens zin in pizza als ik jou zie hier
Ga naast haar zitten danquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:56 schreef badschaap het volgende:
Jeuj tussenuur. Er zit hier vrij leuk klasgenootje voor me maar naast gaan zitten ofzo neej xd
Ja maar pizzaquote:
Okeuhquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee tot het zesde
Mijn laatste twee uur vielen uit
Daarom doe ik het toch juist, gewoon om jou te pestenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet je naam eens veranderen. ik krijg telkens zin in pizza als ik jou zie hier
Ik wist niet of je NL of EN bedoelde.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als Nederlanders maar weten wat ik bedoel is het goed
Jij doet wel meer dingen om mij te pestenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarom doe ik het toch juist, gewoon om jou te pesten
dee taiquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet of je NL of EN bedoelde.
Ik NL is het toch dee taj
ails is helemaal hip hier in de lage landen is ander woord voor alsquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is me niet eens duidelijk of het hier om de uitspraak gaat in het NL of in het EN
quote:
Alles goed met jullie?quote:
Nopequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Alles goed met jullie?
Tevens: Stuart waarom is jouw ondertitel 'jij slang in het gras' ?
Vind ik een leuke uitspraak. Komt uit een filmquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Alles goed met jullie?
Tevens: Stuart waarom is jouw ondertitel 'jij slang in het gras' ?
Ik buig juist omdat ik het beter vond dan mijn tajquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij doet wel meer dingen om mij te pesten
Ik heb het in de gaten. Ik merk wel dat ik soms een NL woord gewoon echt niet weetquote:
Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien dat het niet goed met ze gaatquote:
welke film?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind ik een leuke uitspraak. Komt uit een film
geen sarcasmquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]maar waarom het sarcasme
blame it on ns.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien dat het niet goed met ze gaat
Waarom niet?
LBquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JNG / Bucket List
Je moet deze nog even invullen
Het is geen kraker maar het is wel een grappige filmquote:
Oh wee als je het erin zetquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik ga hem speciaal voor jou invullen
ohlolquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is geen kraker maar het is wel een grappige film
Omdat een tsjech tegen een brug aan is gevaren is mijn reistijd van een half uur naar 2 uur gegaan. Verder wordt het valentijngebeuren mij opgedrongen... ''Hoe gaat het met de dames'' ''Zal ik je neit eens koppelen'' Plus nog een stelletje in mijn klas die net een stapje onder voorspel zitten in de klasquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien dat het niet goed met ze gaat
Waarom niet?
Dat is smerig manquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat een tsjech tegen een brug aan is gevaren is mijn reistijd van een half uur naar 2 uur gegaan. Verder wordt het valentijngebeuren mij opgedrongen... ''Hoe gaat het met de dames'' ''Zal ik je neit eens koppelen'' Plus nog een stelletje in mijn klas die net een stapje onder voorspel zitten in de klas
Maar erg Engels. Ik weet niet of je dat wel leuk vind. Het is geen dure film dus verwacht geen Love Actually of Notting Hill of andere kaskrakersquote:
Nee vooral die tsjech. De bussen hadden wel wat eerder mogen komenquote:
De la soulquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
Me, Myself And I
Wie kent dat geweldige nummer?
De jeugd van tegenwoordig ook he xdquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat een tsjech tegen een brug aan is gevaren is mijn reistijd van een half uur naar 2 uur gegaan. Verder wordt het valentijngebeuren mij opgedrongen... ''Hoe gaat het met de dames'' ''Zal ik je neit eens koppelen'' Plus nog een stelletje in mijn klas die net een stapje onder voorspel zitten in de klas
ooh ik heb nog wel een meisje voor je!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weenie, ik zeg het als dietailquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet of je NL of EN bedoelde.
Ik NL is het toch dee taj
Dat is fout in het Nederlandsquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weenie, ik zeg het als dietail
Beetje overdreven misschien maar recht voor mijn neus een snelheid van 3 kusjes per minuut ongeveer met begeleidende handtstelijkheidquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is smerig manwerd er niks van gezegd?
sterfquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh ik heb nog wel een meisje voor je!
jonghun je zit in klas 4, iedereen luistert dat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sof heeft gister dit nummer geplaatst:
en nu luister ik het de hele tijd
Vond het al een kut nummerquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee Beyonce
De La Soul is niet bekend.
Nou dat is nog lang geen voorspelquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje overdreven misschien maar recht voor mijn neus een snelheid van 3 kusjes per minuut ongeveer met begeleidende handtstelijkheid
Had ik 'em maar nooit gepostquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dit luisteren danquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nee klopt, ik zei toch ietwat overdrevenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat is nog lang geen voorspelIk dacht die zitten uitgebreid aan elkaar
Ja klopt die wel.quote:
Ik heb niks te compenserenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
VA wat moeten wij compenseren voor onze 2 beeldschermen?
Volgens twentyfour welquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb niks te compenseren
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Volgens twentyfour wel![]()
Check setuptopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja. En die DM`en we allemaal op hetzelfde moment naar jou straks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
Wat een rust
Is iedereen leuke .gifjes aan het zoeken?
nee whatsappen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
Wat een rust
Maakt mij niet uit hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. En die DM`en we allemaal op hetzelfde moment naar jou straks.
Behalve dat je laptop dan een beetje op hol slaatquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
Wat een rust
Mijn laptop is heel krachtigquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat je laptop dan een beetje op hol slaat
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
als een baasquote:
quote:
Hahah kut jochquote:
If they fits, they sitsquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
In the sinkquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Byequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga even naar het winkeltje toe toedeloe
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga even naar het winkeltje toe toedeloe
hahaah ja heldquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaah ja heldhij doet dat altijd
Nee ik doe haar een keer en dan laat ik haar achter.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
Maar PP jij wilt dus eigenlijk dat mijn kind later over dramatisch word
Coolquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
okee nu echt weg
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
okee nu echt weg
[ afbeelding ]
Dan maak je toch even tijd wijffiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Moeders die denken dat je maar alle tijd hebt om hun verslagen uit te typen
Hahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik doe haar een keer en dan laat ik haar achter.
Maar even serieus dat is de enige eis die ik aan mijn toekomstige vriendin stel
Past hij daar niet doorheenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
Elke keer komt ie kei hard aanrennen en dan niet stoppen voor de duer, maar gewoon je hoofd door het kattenluik boren
ik doe het ook wel maar dan moet ze er niet 2 dagen van te voren pas mee komenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan maak je toch even tijd wijffie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je moet watquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
Elke keer komt ie kei hard aanrennen en dan niet stoppen voor de duer, maar gewoon je hoofd door het kattenluik boren
Ach joh, dat kun je toch gewoon op je telefoon even doen? Hier op het forum ben je ook altijd snelquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe het ook wel maar dan moet ze er niet 2 dagen van te voren pas mee komen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Hoezo wil je een drama-queen?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Lekker je kontje verkopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog 20 minuten en dan moet ik weer aan de slag
Doe eens gek, ga eens niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog 20 minuten en dan moet ik weer aan de slag
Mijn telefoon is sneller dan de computer jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach joh, dat kun je toch gewoon op je telefoon even doen? Hier op het forum ben je ook altijd snel
Haha emotioneel onstabiel. wat herkenbaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dunno, mijn vorige vriendin zei dat ik emotioneel onstabiel over dramatisch en te sarcastisch was, en ik wil graag iemand bij wie ik dat gewoon kan zijn en als zij dat ook is dan kan ze er dus ook niets tegen hebben. Tevens vindt ik dat schattig.
Mijn smaak is nogal raar
sarcastische mensenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dunno, mijn vorige vriendin zei dat ik emotioneel onstabiel over dramatisch en te sarcastisch was, en ik wil graag iemand bij wie ik dat gewoon kan zijn en als zij dat ook is dan kan ze er dus ook niets tegen hebben. Tevens vindt ik dat schattig.
Mijn smaak is nogal raar
Meestal zet ik ontzettend hard muziek op, passend bij het scenario dat ik dan wil schrijven. Daarbij verwacht ik niet dat mijn vriendin 24/7 bij me isquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha emotioneel onstabiel. wat herkenbaar![]()
Ah ook dat herken ik hoor![]()
Maar als schrijver wil je toch juist alle rust om je heen?
Ging het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe eens gek, ga eens niet.
Nou, lekker even aan de slag voor mamsiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn telefoon is sneller dan de computer ja
quote:
Damn ik zou me dan echt niet kunnen concentrerenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meestal zet ik ontzettend hard muziek op, passend bij het scenario dat ik dan wil schrijven. Daarbij verwacht ik niet dat mijn vriendin 24/7 bij me is
ik heb het al klaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, lekker even aan de slag voor mamsie
ik blijf het geweldig vindenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja heel leuk totdat je het te vaak doet
jij bent oudquote:
Soms ook beetje pas op de plaats vindenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik blijf het geweldig vinden
Dat probeer ik ook te voorkomenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn ik zou me dan echt niet kunnen concentreren
mwa sarcasme is gewoon grappigquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms ook beetje pas op de plaats vinden
Dat zou ik wel echt willen, dat ik opeens iets in mijn hoofd heb. en dat je dan gewoon echt uren lang door kan schrijven zonder te stoppen. als je zoiets hebt, krijg je het wel voor elkaar een boek af te makenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te voorkomen
Het liefst schrijf ik iets terwijl ik geen idee heb wat ik schrijf en het later terug kan lezen en dan verbeteren, dat tweede doe ik wel in alle rust
Maar stu is al 26quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent ook al bijna 18
wel.quote:
Ik heb dat meestal 10 minuten en dan verlies ik mijn belangstellingquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik wel echt willen, dat ik opeens iets in mijn hoofd heb. en dat je dan gewoon echt uren lang door kan schrijven zonder te stoppen. als je zoiets hebt, krijg je het wel voor elkaar een boek af te maken
Wat doet die ouwe zak dan hier?quote:
jezus open dan lekker een topic "communiceer hier met gifjes en glitters"..quote:
ja weet wel paar mensen wie daar urenlang in door kunnen posten inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jezus open dan lekker een topic "communiceer hier met gifjes en glitters"..
ja zeg mn naam dan gewoonquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja weet wel paar mensen wie daar urenlang in door kunnen posten inderdaad.
Pleasurequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jezus wat weet jij leuke plaatjes te vinden
Je weet het zelf tochquote:
Hi5quote:
Als jij 20 plaatjes van mij laat zien krijg je van mij 2000 euro! Voor elk plaatje dat je tekort komt krijg ik er 50 van jouquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee, het is 1x leuk, niet 20 keer
met mij naar een thrift shopquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog iedeen voor mijn bucketlist? Voel me leeg nu
Ik heb het niet alleen over jouquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij 20 plaatjes van mij laat zien krijg je van mij 2000 euro! Voor elk plaatje dat je tekort komt krijg ik er 50 van jou
wilde ik ook posten, maar dacht, nee toch meer niet hier.quote:
Je moet juist niet dingen opschrijven die iedereen al doetquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog iedeen voor mijn bucketlist? Voel me leeg nu
maar 21x is dan wel weer hilarischquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee, het is 1x leuk, niet 20 keer
kapot hihahoho XDXDquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar 21x is dan wel weer hilarisch [ afbeelding ]
Niet zo chagrijnig hoor ouwequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over jou
Absoluutquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Naja, ik dacht misschien krijg ik inspiratiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet juist niet dingen opschrijven die iedereen al doetJuist ook die kleine dingetjes die je normaal gesproken vergeet zijn leuk
of dingen met een moraal erachter. gewoon iets doen voor iemand bijvoorbeeld ofzo
Nee, gewoon neequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is gewoon tering irritant, tsjonge als je dat niet kan begrijpenquote:
Je hebt ook een site waar mensen ze heen kunnen sturenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, ik dacht misschien krijg ik inspiratie
Wat een liefde voel ik hierquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon tering irritant, tsjonge als je dat niet kan begrijpenVooral als je het al 5 keer normaal hebt gezegd, is het toch logisch dat het daarna ge-irriteerder wordt geuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Je bent zelf kutquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En het lukt me niet, kutgifjes.
donder gewoon op met die tering kutplaatjes, alsjeblieft zeg, als jij iets irritant vindt blijft hij er ook niet mee doorgaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een liefde voel ik hier
Ik zou zeggen, dat moet beloond worden met een plaatje
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal zeg! Hoeveel plaatjes heb ik gepost dat je zo uit je dak moet gaan tegen me?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
donder gewoon op met die tering kutplaatjes, alsjeblieft zeg, als jij iets irritant vindt blijft hij er ook niet mee doorgaan
Vat alles niet zo letterlijk op enzo. Het is ook niet naar alleen jou gericht denk ik/quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg! Hoeveel plaatjes heb ik gepost dat je zo uit je dak moet gaan tegen me?
Het gaat niet alleen om jou. Het is gewoon in het algemeen bedoelt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg! Hoeveel plaatjes heb ik gepost dat je zo uit je dak moet gaan tegen me?
Ik lees niet zoveelquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Maar Fok-it heb jij het boek 'na Valentijn' gelezen?
donder op met je valentijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Maar Fok-it heb jij het boek 'na Valentijn' gelezen?
Dit ja, die plaatjes worden gewoon irritant als je vaak zat gevraagd hebt of het op mag houden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vat alles niet zo letterlijk op enzo. Het is ook niet naar alleen jou gericht denk ik/
Denk je? Het is gewoon een overtrokken reactiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vat alles niet zo letterlijk op enzo. Het is ook niet naar alleen jou gericht denk ik/
Het bericht is heel duidelijk aan mij gericht thanks!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou. Het is gewoon in het algemeen bedoelt.
Ja heb je ooit gehoord van rekening houden met iemand?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je? Het is gewoon een overtrokken reactie
Ik post 2 gifjes en 2 plaatjes en Fok-it en Promi blijven klagen. Donderstraal zelf op denk ik dan.
Omdat zij mobiel zitten mogen anderen geen plaatjes posten. Wat een hysterisch gedoe zeg
Nee, klopt. Als ik gek doe moet ik gelijk de volle laag krijgen om wat mogelijk eerder op de dag is gezegd of gebeurd. Dat is buitengewoon redelijk inderdaad. Stom van mequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dit ja, die plaatjes worden gewoon irritant als je vaak zat gevraagd hebt of het op mag houden.
Dingen zeggen als "dit verdiend een plaatje" helpt er ook niet echt bij.
quote:
Nou ik weet niet hoor, maar dat `geklaag' over die tiefus-gifjes is al maanden zo. Dus dat weet jij echt welquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, klopt. Als ik gek doe moet ik gelijk de volle laag krijgen om wat mogelijk eerder op de dag is gezegd of gebeurd. Dat is buitengewoon redelijk inderdaad. Stom van me
Waarom moet ik altijd rustig doen? Het zijn toch geen 'normale' reacties? Maar alleen ik moet dan weer rustig doen en dingen niet persoonlijk opvatten terwijl ze wel aan mij gericht zijnquote:
Ik lees het nu en vind het echt geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lees niet zoveeleigenlijk nooit
Omdat ik geen letter in me op kan nemen
hoezo?
Het gebeurd wel vaker dan vandaag.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, klopt. Als ik gek doe moet ik gelijk de volle laag krijgen om wat mogelijk eerder op de dag is gezegd of gebeurd. Dat is buitengewoon redelijk inderdaad. Stom van me
Neequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lees het nu en vind het echt geweldig
En A catcher in the rye dan?
Oja? Ik heb er anders weinig van meegekregen. Sterker nog, vandaag zie ik pas dat het is om gezeur om data op een mobieltje. Het is toch niet mijn keus dat een ander mobiel gaat fokken? Ik vind het werkelijk de grootst mogelijke onzin dat ik nu zo word aangesprokenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor, maar dat `geklaag' over die tiefus-gifjes is al maanden zo. Dus dat weet jij echt wel
Het gaat niet eens om mobiel fokken want ik zit gewoon achter mijn laptop. maar laat maar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja? Ik heb er anders weinig van meegekregen. Sterker nog, vandaag zie ik pas dat het is om gezeur om data op een mobieltje. Het is toch niet mijn keus dat een ander mobiel gaat fokken? Ik vind het werkelijk de grootst mogelijke onzin dat ik nu zo word aangesproken
In AL mijn posts hier zul je minder dan 10 gifjes vinden. Sterker nog, waarschijnlijk minder dan 5 dit hele jaar. Om dan zo naar mij toe te reageren vind ik buitengewoon kinderachtig!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het gebeurd wel vaker dan vandaag.
Maar sorry iniedergeval ik zal niks meer zeggen als ik iets irritant vind en ik heb al tig keer gevraagd of het op kon houden.
Omdat (no offence) jij opvalt, jij komt over als pissed off en dat is absoluut niet nodig, krijgen we alleen maar gefuck vanquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd rustig doen? Het zijn toch geen 'normale' reacties? Maar alleen ik moet dan weer rustig doen en dingen niet persoonlijk opvatten terwijl ze wel aan mij gericht zijn![]()
Wat heb jij tyfusdokter zeg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neeecht. als ik medicijnen heb zal ik wel wat meer gaan lezen
![]()
Heb jij Schaduw van de wind gelezen? die is ook tof
Ik ook. Net wat ik zeg, ik heb dit jaar voor het eerst 2 gifjes gepost. Voor het eerst vandaag 2 gifjes. Dan zijn de reacties simpelweg onredelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
No offence stu maar je moet niet alles zo persoonlijk rekenen, ik snap wel dat ze het vervelend vinden want sommige laptops/computers/telefoons lopen gewoon vast van een shitload aan plaatjes, en het is gewoon netjes om daar rekening mee te houden
Heb ik ook. duurt nog 6 tot 8 weken voordat ik mijn eerste intakegesprek pas hebquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat heb jij tyfusdokter zeg.
Nee nooit
Niks laat maar. Ik post nooit plaatjes en nou zal ik de volle laag krijgen. Dat slaat gewoon nergens op!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om mobiel fokken want ik zit gewoon achter mijn laptop. maar laat maar.
Klopt. Omdat k word aangevallen met gezeik op iets dat ik nagenoeg nooit doe!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Omdat (no offence) jij opvalt, jij komt over als pissed off en dat is absoluut niet nodig, krijgen we alleen maar gefuck van
Jij bleef doorgaan terwijl in het vorige topic duidelijk was dat mensen zich eraan ergeren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
In AL mijn posts hier zul je minder dan 10 gifjes vinden. Sterker nog, waarschijnlijk minder dan 5 dit hele jaar. Om dan zo naar mij toe te reageren vind ik buitengewoon kinderachtig!
Dat is niet eens de volle laag krijgenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niks laat maar. Ik post nooit plaatjes en nou zal ik de volle laag krijgen. Dat slaat gewoon nergens op!
Mmh, ik denk dat ik 'm misschien als vakantieboek ga nemen voor komende vakantiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik ook. duurt nog 6 tot 8 weken voordat ik mijn eerste intakegesprek pas heb![]()
Die moet je echt lezen. Weet zeker dat jij die goed vind.
Promi, ik heb 2 gifjes gepost dit jaar. Meer niet. Waar heb je het in godsnaam over? Moeten we zo lullig naar elkaar gaan doen? Ik vind dit echt heel droevig hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij bleef doorgaan terwijl in het vorige topic duidelijk was dat mensen zich eraan ergeren.
Ja sorry hoor maar dan val je gewoon op, helemaal als je er nu zo op doorgaat.
Nee, jij en vooral Promi blijven maar klagen hoe fout ik wel niet bezig ben en bladiefuckingbla.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet eens de volle laag krijgen
Nee. hoe jij reageert is lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Promi, ik heb 2 gifjes gepost dit jaar. Meer niet. Waar heb je het in godsnaam over? Moeten we zo lullig naar elkaar gaan doen? Ik vind dit echt heel droevig hoor.
lololquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ZIe je wel, elk meisje heeft een bitchmode
Ja, want een geintje kan gewoon echt niet. Tenzij je 'em zelf maakt natuurlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
En je hebt die TT gemaakt dus je was er al van op de hoogte dat mensen het vervelend/irritant vinden
Wel als ik maar 2 plaatjes heb gepost. Het is gewoon overtrokken en dan is een overtrokken reactie van mij te verwachten. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. hoe jij reageert is lekkerkom op zeg, het is niet dat we je nu massaal haten hoor. we zeggen alleen op een andere manier dan normaal dat we het irritant vinden. is dat zo raar?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als meisjes boos zijn en ze je voornaam gebruiken
Je bedoelt, Pizzaaaaaaaa stop!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Niet als het al over een vreselijk irritant onderwerp gaat waar al meerdere keren over geklaagd is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want een geintje kan gewoon echt niet. Tenzij je 'em zelf maakt natuurlijk.
Nou vrees niet, van mij zul je geen gifje meer tegenkomen!
herhaaldquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik reageer er verder niet meer op. Alles wordt nu alleen maar herhaalt
Ja dus wat wil je dan hoe we reageren? Dat we iedereen apart een pm sturen of ze het alsjeblieft niet meer willen doen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel als ik maar 2 plaatjes heb gepost. Het is gewoon overtrokken en dan is een overtrokken reactie van mij te verwachten. Lijkt me logisch.
Ik vind dat echt prachtig want dan voelt het zo officieelquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik word thuis bijna nooit meer met mijn voornaam aangesproken behalve als ze boos zijn
ROBBIIEEEEEEEquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |