Lekker je kontje verkopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog 20 minuten en dan moet ik weer aan de slag
Doe eens gek, ga eens niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog 20 minuten en dan moet ik weer aan de slag
Mijn telefoon is sneller dan de computer jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach joh, dat kun je toch gewoon op je telefoon even doen? Hier op het forum ben je ook altijd snel
Haha emotioneel onstabiel. wat herkenbaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dunno, mijn vorige vriendin zei dat ik emotioneel onstabiel over dramatisch en te sarcastisch was, en ik wil graag iemand bij wie ik dat gewoon kan zijn en als zij dat ook is dan kan ze er dus ook niets tegen hebben. Tevens vindt ik dat schattig.
Mijn smaak is nogal raar
sarcastische mensenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dunno, mijn vorige vriendin zei dat ik emotioneel onstabiel over dramatisch en te sarcastisch was, en ik wil graag iemand bij wie ik dat gewoon kan zijn en als zij dat ook is dan kan ze er dus ook niets tegen hebben. Tevens vindt ik dat schattig.
Mijn smaak is nogal raar
Meestal zet ik ontzettend hard muziek op, passend bij het scenario dat ik dan wil schrijven. Daarbij verwacht ik niet dat mijn vriendin 24/7 bij me isquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha emotioneel onstabiel. wat herkenbaar![]()
Ah ook dat herken ik hoor![]()
Maar als schrijver wil je toch juist alle rust om je heen?
Ging het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe eens gek, ga eens niet.
Nou, lekker even aan de slag voor mamsiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn telefoon is sneller dan de computer ja
quote:
Damn ik zou me dan echt niet kunnen concentrerenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meestal zet ik ontzettend hard muziek op, passend bij het scenario dat ik dan wil schrijven. Daarbij verwacht ik niet dat mijn vriendin 24/7 bij me is
ik heb het al klaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, lekker even aan de slag voor mamsie
ik blijf het geweldig vindenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja heel leuk totdat je het te vaak doet
jij bent oudquote:
Soms ook beetje pas op de plaats vindenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik blijf het geweldig vinden
Dat probeer ik ook te voorkomenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn ik zou me dan echt niet kunnen concentreren
mwa sarcasme is gewoon grappigquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms ook beetje pas op de plaats vinden
Dat zou ik wel echt willen, dat ik opeens iets in mijn hoofd heb. en dat je dan gewoon echt uren lang door kan schrijven zonder te stoppen. als je zoiets hebt, krijg je het wel voor elkaar een boek af te makenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te voorkomen
Het liefst schrijf ik iets terwijl ik geen idee heb wat ik schrijf en het later terug kan lezen en dan verbeteren, dat tweede doe ik wel in alle rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |