In the sinkquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Byequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga even naar het winkeltje toe toedeloe
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga even naar het winkeltje toe toedeloe
hahaah ja heldquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaah ja heldhij doet dat altijd
Nee ik doe haar een keer en dan laat ik haar achter.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
Maar PP jij wilt dus eigenlijk dat mijn kind later over dramatisch word
Coolquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
okee nu echt weg
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
okee nu echt weg
[ afbeelding ]
Dan maak je toch even tijd wijffiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Moeders die denken dat je maar alle tijd hebt om hun verslagen uit te typen
Hahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik doe haar een keer en dan laat ik haar achter.
Maar even serieus dat is de enige eis die ik aan mijn toekomstige vriendin stel
Past hij daar niet doorheenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
Elke keer komt ie kei hard aanrennen en dan niet stoppen voor de duer, maar gewoon je hoofd door het kattenluik boren
ik doe het ook wel maar dan moet ze er niet 2 dagen van te voren pas mee komenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan maak je toch even tijd wijffie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je moet watquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
Elke keer komt ie kei hard aanrennen en dan niet stoppen voor de duer, maar gewoon je hoofd door het kattenluik boren
Ach joh, dat kun je toch gewoon op je telefoon even doen? Hier op het forum ben je ook altijd snelquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe het ook wel maar dan moet ze er niet 2 dagen van te voren pas mee komen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Hoezo wil je een drama-queen?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |