Dat is fout in het Nederlandsquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weenie, ik zeg het als dietail
Beetje overdreven misschien maar recht voor mijn neus een snelheid van 3 kusjes per minuut ongeveer met begeleidende handtstelijkheidquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is smerig manwerd er niks van gezegd?
sterfquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh ik heb nog wel een meisje voor je!
jonghun je zit in klas 4, iedereen luistert dat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sof heeft gister dit nummer geplaatst:
en nu luister ik het de hele tijd
Vond het al een kut nummerquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee Beyonce
De La Soul is niet bekend.
Nou dat is nog lang geen voorspelquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje overdreven misschien maar recht voor mijn neus een snelheid van 3 kusjes per minuut ongeveer met begeleidende handtstelijkheid
Had ik 'em maar nooit gepostquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dit luisteren danquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nee klopt, ik zei toch ietwat overdrevenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat is nog lang geen voorspelIk dacht die zitten uitgebreid aan elkaar
Ja klopt die wel.quote:
Ik heb niks te compenserenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
VA wat moeten wij compenseren voor onze 2 beeldschermen?
Volgens twentyfour welquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb niks te compenseren
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Volgens twentyfour wel![]()
Check setuptopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja. En die DM`en we allemaal op hetzelfde moment naar jou straks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
Wat een rust
Is iedereen leuke .gifjes aan het zoeken?
nee whatsappen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
Wat een rust
Maakt mij niet uit hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. En die DM`en we allemaal op hetzelfde moment naar jou straks.
Behalve dat je laptop dan een beetje op hol slaatquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
Wat een rust
Mijn laptop is heel krachtigquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat je laptop dan een beetje op hol slaat
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
als een baasquote:
quote:
Hahah kut jochquote:
If they fits, they sitsquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |