Daarom doe ik het toch juist, gewoon om jou te pestenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet je naam eens veranderen. ik krijg telkens zin in pizza als ik jou zie hier
Ik wist niet of je NL of EN bedoelde.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als Nederlanders maar weten wat ik bedoel is het goed
Jij doet wel meer dingen om mij te pestenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarom doe ik het toch juist, gewoon om jou te pesten
dee taiquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet of je NL of EN bedoelde.
Ik NL is het toch dee taj
ails is helemaal hip hier in de lage landen is ander woord voor alsquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is me niet eens duidelijk of het hier om de uitspraak gaat in het NL of in het EN
quote:
Alles goed met jullie?quote:
Nopequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Alles goed met jullie?
Tevens: Stuart waarom is jouw ondertitel 'jij slang in het gras' ?
Vind ik een leuke uitspraak. Komt uit een filmquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Alles goed met jullie?
Tevens: Stuart waarom is jouw ondertitel 'jij slang in het gras' ?
Ik buig juist omdat ik het beter vond dan mijn tajquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij doet wel meer dingen om mij te pesten
Ik heb het in de gaten. Ik merk wel dat ik soms een NL woord gewoon echt niet weetquote:
Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien dat het niet goed met ze gaatquote:
welke film?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind ik een leuke uitspraak. Komt uit een film
geen sarcasmquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]maar waarom het sarcasme
blame it on ns.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien dat het niet goed met ze gaat
Waarom niet?
LBquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JNG / Bucket List
Je moet deze nog even invullen
Het is geen kraker maar het is wel een grappige filmquote:
Oh wee als je het erin zetquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik ga hem speciaal voor jou invullen
ohlolquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is geen kraker maar het is wel een grappige film
Omdat een tsjech tegen een brug aan is gevaren is mijn reistijd van een half uur naar 2 uur gegaan. Verder wordt het valentijngebeuren mij opgedrongen... ''Hoe gaat het met de dames'' ''Zal ik je neit eens koppelen'' Plus nog een stelletje in mijn klas die net een stapje onder voorspel zitten in de klasquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien dat het niet goed met ze gaat
Waarom niet?
Dat is smerig manquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat een tsjech tegen een brug aan is gevaren is mijn reistijd van een half uur naar 2 uur gegaan. Verder wordt het valentijngebeuren mij opgedrongen... ''Hoe gaat het met de dames'' ''Zal ik je neit eens koppelen'' Plus nog een stelletje in mijn klas die net een stapje onder voorspel zitten in de klas
Maar erg Engels. Ik weet niet of je dat wel leuk vind. Het is geen dure film dus verwacht geen Love Actually of Notting Hill of andere kaskrakersquote:
Nee vooral die tsjech. De bussen hadden wel wat eerder mogen komenquote:
De la soulquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
Me, Myself And I
Wie kent dat geweldige nummer?
De jeugd van tegenwoordig ook he xdquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat een tsjech tegen een brug aan is gevaren is mijn reistijd van een half uur naar 2 uur gegaan. Verder wordt het valentijngebeuren mij opgedrongen... ''Hoe gaat het met de dames'' ''Zal ik je neit eens koppelen'' Plus nog een stelletje in mijn klas die net een stapje onder voorspel zitten in de klas
ooh ik heb nog wel een meisje voor je!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weenie, ik zeg het als dietailquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet of je NL of EN bedoelde.
Ik NL is het toch dee taj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |