Laten we het topic volgooien met leuke .gifjesquote:
thanks en succesquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
oke ik doe voortaan wel in spoiler. nu echt gaan anders moet ik misschien wel poep opruimen in de woonkamer ofzo
Ja dat heb je ook al 100 keer gezegdquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
oke ik doe voortaan wel in spoiler. nu echt gaan anders moet ik misschien wel poep opruimen in de woonkamer ofzo
Bespaar ons de details maar en laat die arme hond uitquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
dan zoek ik je op in je vakantie en ben je nog niet jarigquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we het topic volgooien met leuke .gifjes
Spannendquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan zoek ik je op in je vakantie en ben je nog niet jarig
Anders gewoon alleen de link, in spoiler laadt hij ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
Ik snap hier niets vanquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:51 schreef JRRY het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat het dieteels was ipv date-ails.
quote:
okquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:51 schreef JRRY het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat het dieteels was ipv date-ails.
De t moet na het streepjequote:
mwa ik merkte dat als ze in spoilers stonden de slowchat veel sneller laaddequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anders gewoon alleen de link, in spoiler laadt hij ook.
Jij voegde een extra e toequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:52 schreef JRRY het volgende:
je hebt een woord
details
ik dacht dat het dieteels was
maar het blijkt détails te zijn.
Dee talequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel,
date = deet
ails = ails
zo spreek je het uit.
niet dieteels
Wat een talenknobbelquote:
Alfa`squote:
Ja ja. boeiend.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zeg het gewoon als dietails![]()
Lekker boeiend
Dee = see = die = siequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zeg het gewoon als dietails![]()
Lekker boeiend
Jij moet je naam eens veranderen. ik krijg telkens zin in pizza als ik jou zie hierquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:56 schreef badschaap het volgende:
Jeuj tussenuur. Er zit hier vrij leuk klasgenootje voor me maar naast gaan zitten ofzo neej xd
Het is me niet eens duidelijk of het hier om de uitspraak gaat in het NL of in het ENquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst in nederland geweest?
ik echt totaal niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet je naam eens veranderen. ik krijg telkens zin in pizza als ik jou zie hier
Ga naast haar zitten danquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:56 schreef badschaap het volgende:
Jeuj tussenuur. Er zit hier vrij leuk klasgenootje voor me maar naast gaan zitten ofzo neej xd
Ja maar pizzaquote:
Okeuhquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee tot het zesde
Mijn laatste twee uur vielen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |